Efterlysning: Minimotocenterbrudarna i suzukimontern.

Engla

Ragdoll
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Nyköping
Hoj
2001, Yamaha, R6
Hmm, vad är detta? Dans?

Ja patetiskt e bara förnamnet. Men nu kommer jag antagligen få skit för att jag skriver detta bara för att jag råkar va tjej... Men fick mig ett gott skratt... Kändes verkligen så jäkla uselt och kasst... *asg*
ungefär såhär såg det ut: :arsele
Kul att tjejen hade takt-känsla, not...! :banana

yonsson skrev:
snackar vi exhibitionister på hög nivå eller? :hihi
Edit: hehehehe. Garvar så jag nästan trillar av stolen. Det var fan det roligaste och mest patetiska jag sett i hela mitt liv.
http://hem.bredband.net/jenniegbg2/Js_Humps.wmv
 

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
KTM Superduke
Ahh... sluta vara så jävla taskiga... det är ju synd om henne.. jag ska göra något konstruktivt... nämligen maila henne och tipsa om en salsa kurs där hon får lära sig att hålla takt... :tummenupp

Och ni tjejer som klagar, tror knappast ni har lika trimmade kroppar.. förrutom maria1980 som jag faktiskt såg på mässan.. damn du var mig en grann tösabid..
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ka11e skrev:
Ahh... sluta vara så jävla taskiga... det är ju synd om henne.. och ni tjejer som klagar, tror knappast ni har lika trimmade kroppar.. förrutom maria1980 som jag faktiskt såg på mässan.. damn du var mig en grann tösabid..


Synd om henne???
Nu är det inte kroppen vi tjejer gjort inlägg på/om, utan mest den talanglösa stilen.

Personligen föredrar jag & de flesta andra, att använda vårt huvud till att tänka med & inte bara till att hålla isär öronen....vilket det fan är precis vad hon gjort med det där otroligt kassa försöket till att visa upp sej.

Så, lägg ner det där. Dra på dej ett par tanga & gör henne sällskap i nästa video ist.
edit: Eller, gör ett sött inlägg i hennes GB som tröst :pannkyss
 
Last edited:

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
KTM Superduke
Ullis skrev:
Synd om henne???
Personligen föredrar jag & de flesta andra, att använda vårt huvud till att tänka med & inte bara till att hålla isär öronen....vilket det fan är precis vad hon gjort med det där otroligt kassa försöket till att visa upp sej.
Vad denna tjej använder sin hjärna eller intellekt till framgår knappast av filmen.. att säga att någon inte har något mellan pannbenet utan att hört han/henne säga ett ord känns för mig lite väl magstarkt.. iaf för mig.. :)
 
Last edited:

Creeed

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Ort
Västerås
Hoj
KTM 690 smr -08
Ka11e skrev:
Vad denna tjej använder sin hjärna eller intellekt till framgår knappast av filmen.. att säga att någon inte har något mellan pannbenet utan att hört han/henne säga ett ord känns för mig lite väl magstarkt.. iaf för mig.. :)

Den här tjejen har gått i samma klass som mig i skolan för en massa år sen. Jag höll på att trilla av stolen när jag fick höra att hon vikt ut sig på internet. Den tysta, blyga, osynliga tjejen då.. Var helt plötsligt allt annat än osynlig :arsele :lol Nejdå, sorry att jag spamma i din tråd mr rockster, men kände att jag borde svara på detta. Huruvida tjejen är dum eller mindre smart tycker jag är lite väl elakt att yttra sig om av er andra, för det är hon inte. Brist på självkritik och vänner som kan ge lite vägledningen är nog mer rätt. Trist att hon behöver bygga upp sin självkänsla på det här sättet bara :brinnerup
 

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
KTM Superduke
Creeed skrev:
Huruvida tjejen är dum eller mindre smart tycker jag är lite väl elakt att yttra sig om av er andra, för det är hon inte. Brist på självkritik och vänner som kan ge lite vägledningen är nog mer rätt. Trist att hon behöver bygga upp sin självkänsla på det här sättet bara :brinnerup
Well spoken!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Så var det igång med den GODA & den ONDA. :D det hör ju till

Att ha varit en tyst & grå "mus" som kommit fram & gjort ditt & datt. Det har blivit en klyscha & är aldrig en ursäkt.

Så, att göra en sån här film för att sedan lägga ut den på nätet......
....det behövs inga ord av denna donna, "dansen" säger allt.

Det måste fattas rätt bra många bestick i den lådan.
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Ka11e skrev:
Vad denna tjej använder sin hjärna eller intellekt till framgår knappast av filmen.. att säga att någon inte har något mellan pannbenet utan att hört han/henne säga ett ord känns för mig lite väl magstarkt.. iaf för mig.. :)

Bra tanke, men jag tycker att mitt citat från hemsidan på förstasidan i denna tråden talar för sig självt och motbevisar det du antyder i detta fall.

Och angående vad du (tror det var du :va sorry annars) sa om hennes utseende:
Filmen bevisar ju min tes mer än väl: "Man kan inte köpa ett fint utseende för pengar, men man kan ge en smal tjej stora plastiga bröst". :zpy

Ullis och resten av tjejerna i tråden: Yo go girls! :banana

Om nån av mina kompisar hade sagt att dom tyckte hon var snygg så hade jag blivit crazy up in this mutherfucker och bitchslappat dom medvetslösa, sen eventuellt sagt upp bekantskapen.
 
Last edited:

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
Aprilia RS 125 -03
mohahah, tyckte att man kan skriva om mansons text till den där filmen

"I don't like the juggs but the juggs like me"


förövrigt påminner det om en annan film jag har på datorn som en kompis lillesyster på 13 glada år har knåpat ihop...
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
sicken dynga, tröttsamt med lättklädda brudar på hojar.

:kräkspåskitensmiley
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Ingen som har bilder från MÄSSAN minimotocentertjejerna och dela med sig av eller? Skicka gärna PM eller skriv här.
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
yonsson skrev:
Om nån av mina kompisar hade sagt att dom tyckte hon var snygg så hade jag blivit crazy up in this mutherfucker och bitchslappat dom medvetslösa, sen eventuellt sagt upp bekantskapen.

Läst för mycket ROCKY?
 

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
hahahaa fin ordkombination.... väldigt akademiskt korrekt
 

Andreas N.

börjar bli hojsugen igen!!!! :D
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Här i min villa... :P
Hoj
Cbr 600f -96 ...SÅLD till fördel för snöskoter...SMART DRAG!
Trådlyft

SVooSh skrev:
Bahahaha :rofl
Till en början tyckte jag lite synd om henne för jag trodde att dom klippt ihop filmen med musiken dåligt så det ser ut som hon saknar taktkänsla... Men sen insåg jag att hon faktisk helt saknar det :hihi

Inge dåligt självförtroende hon har...

Men här är det annat :tummenupp :hihi iallafall under första två och en halv minuterna...sen har ja inte sett mer...

http://video.google.com/videoplay?docid=7383622075455341490&q=xxx
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top