Efterlysning! Nån som kan förmedla kontakt.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Köpte en skrotad hoj av Ådalens bildemontering (cbr1000rr-07) allt utom ramen, men det fanns bara med en nyckel till den. Har förut varit i kontakt med han som ägde den innan och han hade nyckeln och böckerna kvar och kunde tänka sig att sälja detta till mej om jag köpte hojen. Men nu får jag inte kontakt med killen, tänkte om nån från Umeå vet vem det är och kan prata med honom så att han hör av sig till mej vore jag mycket tacksam. Det jag kom ihåg var att han heter Samuel Vincent och att han kör en Bmw nu för tiden.
Ring gärna eller pm:a eller maila till mikaelsedin@hotmail.com 0703384317
MVH Micke:)

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
118st har läst detta och inget svar på något vis, kan va hemlige Arne man har att göra med.:va

-Freddy-

Guest
Känner ingen vid det namnet, hoppas nån annan känner han då!

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
känner inte heller till samuel wincent.....(kolla att jag skriver med dubbel v)

ska kolla med en sån om han vet nåt.

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
Känner inte heller igen namnet..
de råkade inte va du som hade lagt handpenning på den hojen?
har kollat på den där hojen varje gång jag varit på ådalens.

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
Känner inte heller igen namnet..
de råkade inte va du som hade lagt handpenning på den hojen?
har kollat på den där hojen varje gång jag varit på ådalens.

Joråå! Gick förbi jag åxå å kollade i 3 månader minst. Vi får se hur klokt deva, nåt litet halvMongo hade lättat skruvarna och tagit lös luftburken. Varpå det fina sommarregnet hälsat på nere i insuget och gått vidare ner i loppet. Så det blev till att lyfta lös allt å rengöra. Men firman verkar stå för fördyringen som blir som tur är (för dem).

känner inte heller till samuel wincent.....(kolla att jag skriver med dubbel v)

ska kolla med en sån om han vet nåt.

Vore ju kanoon det, tror inte att det finns så många ens i sverige med det namnet. Förmodligen är det jag som ej har koll på stavningen. Tänkte väl att fanns lite hjälp att få från grannkommunen. :tummenupp

Last edited:

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
Joråå! Gick förbi jag åxå å kollade i 3 månader minst. Vi får se hur klokt deva, nåt litet halvMongo hade lättat skruvarna och tagit lös luftburken. Varpå det fina sommarregnet hälsat på nere i insuget och gått vidare ner i loppet. Så det blev till att lyfta lös allt å rengöra. Men firman verkar stå för fördyringen som blir som tur är (för dem).

ja man kan ju undra hur dom prioriterar, den hoj som dom förmodligen får mest pengar för ligger utomhus.. vem som hellst hade ju kunnat lasta in den i en skåpbil en helg...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA