GSXR1100R
The older i get the faster i was
Lite bilder från depån, Jens läxar upp en gröngruppsgöling, Ullman ringer suspekta nummer med tanke på hans nummerplåt och grengreppet, Odds fina Laverda, Brittisk banräcer samt Nippon racing.
Det är bara att hojta till nästa gång du vill meka en heldag
Jag har en film på 8.44 var tycker ni jag ska lägga ut den? Kom inte åt sporthojs2year FTPn...
...blev det något 1.02-varv??Jag har en film på 8.44 var tycker ni jag ska lägga ut den? Kom inte åt sporthojs2year FTPn...
Lite bilder från depån, Jens läxar upp en gröngruppsgöling, Ullman ringer suspekta nummer med tanke på hans nummerplåt och grengreppet, Odds fina Laverda, Brittisk banräcer samt Nippon racing.
Nee... för mycket trafik för det (för mig i alla fall). Det blev mellan 3or sista passet.
Här är min film. Skulle varit mer men något hände med inspelningen.
Håll till godo:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3715396#post3715396
Snygga cleana omkörningarNee... för mycket trafik för det (för mig i alla fall). Det blev mellan 3or sista passet.
Här är min film. Skulle varit mer men något hände med inspelningen.
Håll till godo:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3715396#post3715396
Utsidan @ 6.26.... Djevvlar vad det gårSnygga cleana omkörningar
Han tog mig på innern innan Liton, snyggt och utan att knycka spåretUtsidan @ 6.26.... Djevvlar vad det går
Han tog mig på innern innan Liton, snyggt och utan att knycka spåret
Du låg och sniffade i mitt avgasrörJag fick se mig passerat vid 6,55.... sen hängde man väl med säkert en 4 meter eller nåt....
/Urban
Du låg och sniffade i mitt avgasrör
Varför kastade du dig i hårnålen på sista passet, blev du trött
Instämmer med tackkören ovanför....
Speciellt tack till alla er som var involverade i mitt däckproblem ....
Du får ta starten på KnudanGissa om det luktade gott =)
Men om jag inte missminner mig så var det ibland ombytta roller....
Tack för spårvisningen
/Urban
Ja det var skönt att få vila lite..... tyckte ni såg lite slitna ut när jag kördeom er, så jag tänkte ni behövde en liten paus.....
-Skulle nog passat på o bytat framdäcket när man väl var igång...(bortförklaring)
Skarpt hört Alex, det var ett skuret lager vid bakhjulsdrevet. Tur att man har samlat på sig delar från en tidigare reinkarnation av hojen, så att man kunde få ihop det och få hem hojen. ..
Somliga hojar verkar ha god karma... min verkar återfödas till en 929 igen med..
Ja, men fan, jag tycker att min hoj som är så snäll snart borde samlat på sig så mycket god karma att den skulle återfödas som en ZX-10R, eller något sådant snart.
...men vem vet. Den kanske lever ett dubbelliv och är ett riktigt vildjur när inte jag är i närheten.
Hur gick det med din? Vad hände? Mycket jobb att lappa ihop den?
/Z
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |