Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
VA!?
Jag såg flera stycken som var utklädda till fyllon Jag provade själv en sån kostym framåt småtimmarna
du menar redan vid 2330 va
VA!?
Jag såg flera stycken som var utklädda till fyllon Jag provade själv en sån kostym framåt småtimmarna
VA!?
du menar redan vid 2330 va
*asg*
Du är så knäpp.
2330 är en ganska liten timme faktiskt!
Joo laaaajk?
VA!?
Joo laaaajk?
Ja men det är väl klart gullet.
Jag blev impad av din kordinationsförmåga i alla fall. Du både höll ballansen och blinkade på samma gång. Tror även du lyckades säga något och även vifta lite med ena armen. Hatten av.
Ligga?
(se nu grabbar, här har jag illustrerat hur det ska gå till, nu kan vi stänga alla meningslösa raggarknepstrådar. )
*asg*
O där kom det. Haha.
Som sagt tidigare. Du är sååå knäpp.
Ligga?
(se nu grabbar, här har jag illustrerat hur det ska gå till, nu kan vi stänga alla meningslösa raggarknepstrådar. )
Höll balansen? Jag trodde det var Jürgen som hade ett stadigt tag i nackskinnet på mig...
Blinkningarna och rörelsen i ena armen tror jag var hjärtat som spasmade till i ett sista försök att pumpa runt lite blod istället för alkohol. Det i samband med att en hjärn-synaps felantände när jag skulle släppa på en lite fylle-trumpetstöt därbak.
Du verkade inte vara nå vidare überslirig när jag tittade på dig, det kan ju förklara det hela kanske?
Du har antagligen rätt... Det jobbiga är att Jag genast börjar fundera på hur Jag höll mig upprätt. Jürgen kanske styrde oss alla som sina marionetter
Du har antagligen rätt... Det jobbiga är att Jag genast börjar fundera på hur Jag höll mig upprätt. Jürgen kanske styrde oss alla som sina marionetter
YEAH! :maddafakkin_P.I.M.P.
Marionett är väl ok, så länge man inte blir en fingerdocka med en grov, hårig sjömansarm upp i
Jag håller med! Hellre en sjörövare med livrem, än en rövskövlare med rivlem.
/J
hellre en stekspade i röven än en rövspade i steken
Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken.
Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken.
Hellre spolarvätska i en taunus än polarns vätska i anus
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |