Lillan
Sky is the limit
......så undrar jag.
*Hur många har ett första hjälpen kit med sig?
*Kan du HLR samt ABC?
*Har du någon form av sjukvårdsutb. eller motsvarande?
*Hur _tror_ du att du skulle reagera vid en ev. olycka..eller har du rent av (tyvärr) erfarenhet?
Den här tråden har säkert varit uppe förr-men inte sen jag hittade hit...(tror jag...)
Mina egna svar är....
: ja-första hjälpen kit har jag med under cutsen.
: Kan både HLR samt ABC
: är undersköterska....(tyvärr...rätt så trist....skulle vilja läsa vidare
: jag vet faktiskt inte hur jag skulle reagera på en olycka ute i trafiken ,faktiskt så har jag varit förskonad från det
Däremot har jag tagit hand om många _riktigt_ otäcka krascher inom roadracingen
Om någon var på SO 01-på Åsen...så hade vi en riktigt läskig sidovagns krock,om ni minns...alla klarade sig från värre skador,vilket man _inte_ kunnat tro-när man kom fram till olycksplatsen..och det låg vrakdelar och folk,lite här o var
/Lillan
*Hur många har ett första hjälpen kit med sig?
*Kan du HLR samt ABC?
*Har du någon form av sjukvårdsutb. eller motsvarande?
*Hur _tror_ du att du skulle reagera vid en ev. olycka..eller har du rent av (tyvärr) erfarenhet?
Den här tråden har säkert varit uppe förr-men inte sen jag hittade hit...(tror jag...)
Mina egna svar är....
: ja-första hjälpen kit har jag med under cutsen.
: Kan både HLR samt ABC
: är undersköterska....(tyvärr...rätt så trist....skulle vilja läsa vidare
: jag vet faktiskt inte hur jag skulle reagera på en olycka ute i trafiken ,faktiskt så har jag varit förskonad från det
Däremot har jag tagit hand om många _riktigt_ otäcka krascher inom roadracingen
Om någon var på SO 01-på Åsen...så hade vi en riktigt läskig sidovagns krock,om ni minns...alla klarade sig från värre skador,vilket man _inte_ kunnat tro-när man kom fram till olycksplatsen..och det låg vrakdelar och folk,lite här o var
/Lillan