Eksjö"höglandet"

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Slutar vid 15 och orkar inte träna idag :tummenner ska åka lite efter jobbet tänkte jag men vi får se om du är ute då. Hojta till när du ger dig ut.

har varit ute en sväng nu .. så¨nu blir det thaimat å några öl på en resturang i stan :)
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
FAN!!!! jävla piss köp detta. varit ute en tur.. ställde ner hojen i garaget stängde av och tyckte det lät något konstigt från hojen. funderade lite och lyssnade lite närmare. hepp tänkte jag.. blir inte klockare av att stå här. på väg därifrån ser jag en stoooor jävla pöl på marken.. då menar jag stor.. all kylarvätska har runnit ut.. det tråkiga är att det ser ut som om det skulle vara "hål" eller vaffan man säger i kylaren eller hur fan det är . har ingen aning om hur det funkar men ja.. nu ligger allt på marken och jag är jävligt lack :( fruktansvärt trisst.. och dyrt.. blir att lämna in den igen. Sen sälja skiten. pallar inte med massa strulhojar.. inte min plånbok heller.

FITTA BALLE KUK!
 

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Ort
i ett skjul i skogen
Hoj
tomt i grottan
FAN!!!! jävla piss köp detta. varit ute en tur.. ställde ner hojen i garaget stängde av och tyckte det lät något konstigt från hojen. funderade lite och lyssnade lite närmare. hepp tänkte jag.. blir inte klockare av att stå här. på väg därifrån ser jag en stoooor jävla pöl på marken.. då menar jag stor.. all kylarvätska har runnit ut.. det tråkiga är att det ser ut som om det skulle vara "hål" eller vaffan man säger i kylaren eller hur fan det är . har ingen aning om hur det funkar men ja.. nu ligger allt på marken och jag är jävligt lack :( fruktansvärt trisst.. och dyrt.. blir att lämna in den igen. Sen sälja skiten. pallar inte med massa strulhojar.. inte min plånbok heller.

FITTA BALLE KUK!

Ajajajaj --osis:huvet
 

BusenEdo

allmänt glad
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Tranås
Hoj
Suzuki Sv 650s 2003
Förstår din frustration!
MAn blir så lack när grejorna inte fungerar.
Somliga dagar är det suvärent att sätta sig i garaget. Men ibland vill man bara att skten ska gå och gå och gå
 

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Forserum
Hoj
Letar för fullt
FAN!!!! jävla piss köp detta. varit ute en tur.. ställde ner hojen i garaget stängde av och tyckte det lät något konstigt från hojen. funderade lite och lyssnade lite närmare. hepp tänkte jag.. blir inte klockare av att stå här. på väg därifrån ser jag en stoooor jävla pöl på marken.. då menar jag stor.. all kylarvätska har runnit ut.. det tråkiga är att det ser ut som om det skulle vara "hål" eller vaffan man säger i kylaren eller hur fan det är . har ingen aning om hur det funkar men ja.. nu ligger allt på marken och jag är jävligt lack :( fruktansvärt trisst.. och dyrt.. blir att lämna in den igen. Sen sälja skiten. pallar inte med massa strulhojar.. inte min plånbok heller.

FITTA BALLE KUK!

fan vilken otur du har :( kommer du ingen hoj ha me sedan eller? du får göra som ja byta ofta hehe sålde min 954 i fredags för är sugen på att testa en R1 nu.

Hoppas de inte blir för dyrt att fixa din hoj bara :(
 

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 990 SMT 2011
FAN!!!! jävla piss köp detta. varit ute en tur.. ställde ner hojen i garaget stängde av och tyckte det lät något konstigt från hojen. funderade lite och lyssnade lite närmare. hepp tänkte jag.. blir inte klockare av att stå här. på väg därifrån ser jag en stoooor jävla pöl på marken.. då menar jag stor.. all kylarvätska har runnit ut.. det tråkiga är att det ser ut som om det skulle vara "hål" eller vaffan man säger i kylaren eller hur fan det är . har ingen aning om hur det funkar men ja.. nu ligger allt på marken och jag är jävligt lack :( fruktansvärt trisst.. och dyrt.. blir att lämna in den igen. Sen sälja skiten. pallar inte med massa strulhojar.. inte min plånbok heller.

FITTA BALLE KUK!

Lider med dig mannen! Strulande hojar är inge kul alls!:huvet Hoppas du får ordning på skiten så du kan ut och gasa igen.
Tänkte på en annan sak när jag satt här och läste, det verkar vara dåligt med folk som skruvar själva på sina sporthojar.....:confused: Varför?:va
 

Nicke_E

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Ort
Växjö
Hoj
CBR 1000 RR -04
Lider med dig mannen! Strulande hojar är inge kul alls!:huvet Hoppas du får ordning på skiten så du kan ut och gasa igen.
Tänkte på en annan sak när jag satt här och läste, det verkar vara dåligt med folk som skruvar själva på sina sporthojar.....:confused: Varför?:va

har också funderat på det verkar som många av de som kör sporthoj inte har en anning hur hojen fungerar.
Själv kan jag göra att mer eller mindre men då det fortfarande är garanti kvar
så får man bita i det sura äpplet och lämna in ...
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
hallå gubbar tyvärr så ligger man hemma och är sjuk nu .. just när det är sånt kanon väder..:mad:
 

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 990 SMT 2011
har också funderat på det verkar som många av de som kör sporthoj inte har en anning hur hojen fungerar.
Själv kan jag göra att mer eller mindre men då det fortfarande är garanti kvar
så får man bita i det sura äpplet och lämna in ...

Vet precis vad du menar.... Hämtade ut min Hornet 600 för ca 4 veckor sedan, så nu är det fem år av service på verkstad som väntar. Med mina andra cyklar gör jag allt själv annars. Har ett "lik" stående på lyften för tillfället med urlyft motor. Motorn ligger på bänken jämte och väntar på nya topplockspackningar och nyplanade toppar.....:) Ska bli nice och få ihop den.

Tänkte på en annan sak, är det någon som vet hur svårsåld en Ducati 750 SS från 97 är? Har en kille som vill byta med min bil nämligen.....:confused:

Åkte en liten sväng igår med tjejen bakpå, riktigt nice väder....fast jag tyckte det va dåligt med bikers ute. Va uppåt Nässjöhållet och snurrade, men jag hittade inte nån.... Någon som har några åkplaner i helgen eller?
 
Last edited:

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Forserum
Hoj
Letar för fullt
Vet precis vad du menar.... Hämtade ut min Hornet 600 för ca 4 veckor sedan, så nu är det fem år av service på verkstad som väntar. Med mina andra cyklar gör jag allt själv annars. Har ett "lik" stående på lyften för tillfället med urlyft motor. Motorn ligger på bänken jämte och väntar på nya topplockspackningar och nyplanade toppar.....:) Ska bli nice och få ihop den.

Tänkte på en annan sak, är det någon som vet hur svårsåld en Ducati 750 SS från 97 är? Har en kille som vill byta med min bil nämligen.....:confused:

Åkte en liten sväng igår med tjejen bakpå, riktigt nice väder....fast jag tyckte det va dåligt med bikers ute. Va uppåt Nässjöhållet och snurrade, men jag hittade inte nån.... Någon som har några åkplaner i helgen eller?

kan ställa på en sväng på söndag eftermiddag när bakfyllan släppt :> va och hämtade mig ett nytt åk idag får se hur länge man har den :yoparty
 

Bifogat

  • r1.JPG
    r1.JPG
    47.4 KB · Visningar: 40
Last edited:

BusenEdo

allmänt glad
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Tranås
Hoj
Suzuki Sv 650s 2003
kan ställa på en sväng på söndag eftermiddag när bakfyllan släppt :> va och hämtade mig ett nytt åk idag får se hur länge man har den :yoparty

Läcker:tummenupp
Funderar själv på att byta till en Firestorm istället... men får väl hålla mig lite till kanske!
 

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Ort
i ett skjul i skogen
Hoj
tomt i grottan
Någon som är sugen`?

Jag funderar på att dra ner till österlen eller någonstans över helgen och köra hoj och sola å bada å visst pimpla en och annan öl å hojsnack!.


Någon som är sugen på att hänga på?
vore trevligt med ett gäng:tummenupp
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top