*JIMPA*
Legitimerad spökjägare
blir nog en runda på lördag iaf till nässjö å ta en fika på elsies kanske kan mötas där å snacka lite skit
Jag kan tyvär inte ska iväg till västkusten
blir nog en runda på lördag iaf till nässjö å ta en fika på elsies kanske kan mötas där å snacka lite skit
Slutar vid 15 och orkar inte träna idag ska åka lite efter jobbet tänkte jag men vi får se om du är ute då. Hojta till när du ger dig ut.
FAN!!!! jävla piss köp detta. varit ute en tur.. ställde ner hojen i garaget stängde av och tyckte det lät något konstigt från hojen. funderade lite och lyssnade lite närmare. hepp tänkte jag.. blir inte klockare av att stå här. på väg därifrån ser jag en stoooor jävla pöl på marken.. då menar jag stor.. all kylarvätska har runnit ut.. det tråkiga är att det ser ut som om det skulle vara "hål" eller vaffan man säger i kylaren eller hur fan det är . har ingen aning om hur det funkar men ja.. nu ligger allt på marken och jag är jävligt lack fruktansvärt trisst.. och dyrt.. blir att lämna in den igen. Sen sälja skiten. pallar inte med massa strulhojar.. inte min plånbok heller.
FITTA BALLE KUK!
FAN!!!! jävla piss köp detta. varit ute en tur.. ställde ner hojen i garaget stängde av och tyckte det lät något konstigt från hojen. funderade lite och lyssnade lite närmare. hepp tänkte jag.. blir inte klockare av att stå här. på väg därifrån ser jag en stoooor jävla pöl på marken.. då menar jag stor.. all kylarvätska har runnit ut.. det tråkiga är att det ser ut som om det skulle vara "hål" eller vaffan man säger i kylaren eller hur fan det är . har ingen aning om hur det funkar men ja.. nu ligger allt på marken och jag är jävligt lack fruktansvärt trisst.. och dyrt.. blir att lämna in den igen. Sen sälja skiten. pallar inte med massa strulhojar.. inte min plånbok heller.
FITTA BALLE KUK!
FITTA BALLE KUK!
Lider med dig mannen! Strulande hojar är inge kul alls! Hoppas du får ordning på skiten så du kan ut och gasa igen.
Tänkte på en annan sak när jag satt här och läste, det verkar vara dåligt med folk som skruvar själva på sina sporthojar..... Varför?
har också funderat på det verkar som många av de som kör sporthoj inte har en anning hur hojen fungerar.
Själv kan jag göra att mer eller mindre men då det fortfarande är garanti kvar
så får man bita i det sura äpplet och lämna in ...
Vet precis vad du menar.... Hämtade ut min Hornet 600 för ca 4 veckor sedan, så nu är det fem år av service på verkstad som väntar. Med mina andra cyklar gör jag allt själv annars. Har ett "lik" stående på lyften för tillfället med urlyft motor. Motorn ligger på bänken jämte och väntar på nya topplockspackningar och nyplanade toppar..... Ska bli nice och få ihop den.
Tänkte på en annan sak, är det någon som vet hur svårsåld en Ducati 750 SS från 97 är? Har en kille som vill byta med min bil nämligen.....
Åkte en liten sväng igår med tjejen bakpå, riktigt nice väder....fast jag tyckte det va dåligt med bikers ute. Va uppåt Nässjöhållet och snurrade, men jag hittade inte nån.... Någon som har några åkplaner i helgen eller?
kan ställa på en sväng på söndag eftermiddag när bakfyllan släppt :> va och hämtade mig ett nytt åk idag får se hur länge man har den
kan ställa på en sväng på söndag eftermiddag när bakfyllan släppt :> va och hämtade mig ett nytt åk idag får se hur länge man har den
Köpes - Motor till R1
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |