Eksjö"höglandet"

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
Såld
Var också på mässan och klämde på bla KTM superenduro och Bmw X CHALANGE, saknar min XR 650 funderar allvarligt på att sälja bladen och skaffa grushoj igen.
 

Bischan

Born to be Wild
Gick med
18 Oct 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki GPZ900R -85:a och enHonda XR125L -05:a
Jag är ny med hoj här i småland. Bodde på västkusten innan.
Jag skulle gärna hänga med på några rundor i sommar, kanske t.o.m. en längre resa till t.ex. tyskland.
 

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Ort
i ett skjul i skogen
Hoj
tomt i grottan
Jag är ny med hoj här i småland. Bodde på västkusten innan.
Jag skulle gärna hänga med på några rundor i sommar, kanske t.o.m. en längre resa till t.ex. tyskland.

Välkommen Te höglandet!! :tummenupp

Var också på mässan och klämde på bla KTM superenduro och Bmw X CHALANGE, saknar min XR 650 funderar allvarligt på att sälja bladen och skaffa grushoj igen.

ja jag funderar åxo på att skaffa grusbus hoj!:tummenupp

Har dregtlat efter en G650 X åxo eller en Ktm 690 enduro

+ med bmw är väl nära till service i jnkp och om man vill ta med passagerare
hmmm ktm är juh brutalare!:D
 
Last edited:

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
Såld
När Maskot får in nya Teneren så tänkte jag testa den, garanterad driftsäker ( tråkig ? )såg rätt läcker ut, synd att dom verkar satt på en snikgaffel.
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
När Maskot får in nya Teneren så tänkte jag testa den, garanterad driftsäker ( tråkig ? )såg rätt läcker ut, synd att dom verkar satt på en snikgaffel.

ja du får komma in å testa den när den kommer in .
jag lovar att jag ska testa den så fort vi ploclar ut den :)
 

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
Såld
ja du får komma in å testa den när den kommer in .
jag lovar att jag ska testa den så fort vi ploclar ut den :)

:tummenupp med rätt förare så går det nog att smiska grus rejält med den hojen. ( och då menar jag inte mig själv :tungan ) Har en kompis som kör ifrån allt med en AT. Har själv haft 2 st och skyllde alltid på storlek och vikt när jag vart ifrånåkt, men efter att sett honom köra klappställ på små skogsvägar i farter man inte trodde var möjligt på den bjässen så insåg jag att det var skit bakom styret.
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
Nej, nej nej... Varför är alla plötsligt inne i grusträskert??! Nu är det touring som gäller, ny hoj för säsongen blev en Honda CBR 1100 Blackbird! Nu kanske ja äntligen hänger på alla r1or, och räser som cirkulerar i staden, tänker på dig lillen ;) Hoppas sommarn kommer tidigt i år, då får de bli 40 mila rundan var helg! Jag återkommer då tiden är inne!

MVH
Rumpel
 

Bifogat

  • IMG_1747x (2).jpg
    IMG_1747x (2).jpg
    102.7 KB · Visningar: 48

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Nej, nej nej... Varför är alla plötsligt inne i grusträskert??! Nu är det touring som gäller, ny hoj för säsongen blev en Honda CBR 1100 Blackbird! Nu kanske ja äntligen hänger på alla r1or, och räser som cirkulerar i staden, tänker på dig lillen ;) Hoppas sommarn kommer tidigt i år, då får de bli 40 mila rundan var helg! Jag återkommer då tiden är inne!

MVH
Rumpel

nice hoj.. vi har en sådan till salu på jobbet :)
snart är våren här å då j-vlar hehe
 

hellla

För nollvisionen i tiden!
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Eksjö
Hoj
KX250F -06, RM-Z250 -08
Nej, nej nej... Varför är alla plötsligt inne i grusträskert??! Nu är det touring som gäller, ny hoj för säsongen blev en Honda CBR 1100 Blackbird! Nu kanske ja äntligen hänger på alla r1or, och räser som cirkulerar i staden, tänker på dig lillen ;) Hoppas sommarn kommer tidigt i år, då får de bli 40 mila rundan var helg! Jag återkommer då tiden är inne!

MVH
Rumpel

Nu fattas det bara en cross, köp min. ;)
 

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Ort
i ett skjul i skogen
Hoj
tomt i grottan
Nej, nej nej... Varför är alla plötsligt inne i grusträskert??! Nu är det touring som gäller, ny hoj för säsongen blev en Honda CBR 1100 Blackbird! Nu kanske ja äntligen hänger på alla r1or, och räser som cirkulerar i staden, tänker på dig lillen ;) Hoppas sommarn kommer tidigt i år, då får de bli 40 mila rundan var helg! Jag återkommer då tiden är inne!

MVH
Rumpel

Schyst plastraket:tummenupp
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
Nu fattas det bara en cross, köp min. ;)

Tja du! Det var längesen, ja crossen den har införskaffats den med nu, köpte den ny i förpackning i dess hemland, österrike... se bild!


Men du har kvar din än, ja trodde du skulle sälja din ganska omgående?! Kanske vi skulle träffas å dra nått varv på banan igen ;)

hade fint!
 

Bifogat

  • IMG_1954.JPG
    IMG_1954.JPG
    136.9 KB · Visningar: 41

Ekerholm

Guest
hej hej... vill bara kolla en grej... hur mycket nässjö folk finns det här på sh?
 
Last edited:

hellla

För nollvisionen i tiden!
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Eksjö
Hoj
KX250F -06, RM-Z250 -08
Men du har kvar din än, ja trodde du skulle sälja din ganska omgående?! Kanske vi skulle träffas å dra nått varv på banan igen ;)

hade fint!

Jo så var det tänkt men jag har helt enkelt inte orkat fixa klart den för försäljning. :rolleyes:
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top