*JIMPA*
Legitimerad spökjägare
Någon som vart på mässan å dreglat??
Jag fastnade vid Ktm montern...vide en läcker superduke och 990 supermotard!!
Jag fastnade vid Ktm montern...vide en läcker superduke och 990 supermotard!!
Jag är ny med hoj här i småland. Bodde på västkusten innan.
Jag skulle gärna hänga med på några rundor i sommar, kanske t.o.m. en längre resa till t.ex. tyskland.
Var också på mässan och klämde på bla KTM superenduro och Bmw X CHALANGE, saknar min XR 650 funderar allvarligt på att sälja bladen och skaffa grushoj igen.
När Maskot får in nya Teneren så tänkte jag testa den, garanterad driftsäker ( tråkig ? )såg rätt läcker ut, synd att dom verkar satt på en snikgaffel.
När Maskot får in nya Teneren så tänkte jag testa den, garanterad driftsäker ( tråkig ? )såg rätt läcker ut, synd att dom verkar satt på en snikgaffel.
Ja den ser juh ganska cool ut men den väger liite för mycket för att dra ut i skogen med
ja du får komma in å testa den när den kommer in .
jag lovar att jag ska testa den så fort vi ploclar ut den
Nej, nej nej... Varför är alla plötsligt inne i grusträskert??! Nu är det touring som gäller, ny hoj för säsongen blev en Honda CBR 1100 Blackbird! Nu kanske ja äntligen hänger på alla r1or, och räser som cirkulerar i staden, tänker på dig lillen Hoppas sommarn kommer tidigt i år, då får de bli 40 mila rundan var helg! Jag återkommer då tiden är inne!
MVH
Rumpel
Nej, nej nej... Varför är alla plötsligt inne i grusträskert??! Nu är det touring som gäller, ny hoj för säsongen blev en Honda CBR 1100 Blackbird! Nu kanske ja äntligen hänger på alla r1or, och räser som cirkulerar i staden, tänker på dig lillen Hoppas sommarn kommer tidigt i år, då får de bli 40 mila rundan var helg! Jag återkommer då tiden är inne!
MVH
Rumpel
Nu fattas det bara en cross, köp min.
MVH
Rumpel
Nu fattas det bara en cross, köp min.
Men du har kvar din än, ja trodde du skulle sälja din ganska omgående?! Kanske vi skulle träffas å dra nått varv på banan igen
hade fint!
hej hej... vill bara kolla en grej... hur mycket nässjö folk finns det här på sh?
*Ett tag till iaf*
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |