jag har fixat lite ikväll.. men behöver någon spm kan svetsa lite inget stort allas imorgon kväll
FRÅGA! är det någon som har en slutburk/slipon till en r1 -00 med gött ljud i till salu. FÖR ETT BRA PRIS! gärna begagnat?! eller har ni nån koll på vart man kan hitta förrutom blocket?
typ yoshimura, micron, acrapovic eller liknande.. gott ljud till billig peng helt enkelt!
FRÅGA! är det någon som har en slutburk/slipon till en r1 -00 med gött ljud i till salu. FÖR ETT BRA PRIS! gärna begagnat?! eller har ni nån koll på vart man kan hitta förrutom blocket?
typ yoshimura, micron, acrapovic eller liknande.. gott ljud till billig peng helt enkelt!
det är ingen här som har ett par mc skor till salu i stl 42 tror jag borde passa... till ett bra pris...
har ett par i stort sett nya svarta rejs stövlar. tror de är 42 eller 43. ska ändå köpa nya vita så dessa har ja ingen nytta av. tänkte sälja dom för runt 800kr
jag är intresserad... men jag har inga pengar förns på fredag... kan du hålla dom till det??? så kan jag komma ut och kolla på dom...
såg dig glida igenom forserum igår eftermiddag me skjuts. har du fått tag i ett slipon eller? tyckte inte de lät orginal, men kanske är ja som hör helt fel
Den är helt tom. möjligt att den är igensotad eller något men mer än såhär låter den inte.kan du inte rensa dämparen som sitter på nu då?? billigare än så blir det väl inte....
jag har ett vance&hines som har suttit på 98
du kan ju testa å se om de kan va något
Snart hemma Så du menar att dom har datorer och tillockmed internet där nere VANSINNE!Snart hemma från Afghanistan och då ska det köras
Snart hemma Så du menar att dom har datorer och tillockmed internet där nere VANSINNE!
R1 lillen... du måste köpa bomber tidningen... din hoj är med där... bilden är tagen på elmia...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|