Eksjö"höglandet"

Couraga

Optimistisk pessimist
Gick med
25 Jul 2008
Ort
Vetlanda
Hoj
Honda CBR 600 -97
Letar också efter folk att åka med här på höglandet. Jobbar nästa vecka också men sen är jag ledig i 5 veckor och då ska det åkas :tummenupp
 

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Ort
i ett skjul i skogen
Hoj
tomt i grottan
hmmm ingen som åker GRUS RÄSER???

får fan ta å skaffa motardfälgar nu med så kan ja hänga på utpå vägarna :yoparty

Det få juh bli lite uppstyrning Nässjöriders= Lonely riders??
 

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
Såld
Jag känner ju några av er här i tråden. Vill ni åka med på en riktigt rejäl kurvorgie så häng med på Burger Run 2

Hade gärna hängt med men en packbox har gett upp + glappt styrlager och slut bakdäck så nu är hon tyvär avställd :huvet Får bli nästa år, men då har du väl fullt upp med den lilla :rolleyes:
 

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
Såld
Jepp, här är det dött. Synd att jag inte har kvar min XR 650 så kunde jag hängt med och köttat lite grus. Men den såldes för 4 år sen. Ångrar det än, man behöver igentligen minst 2 hojar....
 

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Ort
i ett skjul i skogen
Hoj
tomt i grottan
Jepp, här är det dött. Synd att jag inte har kvar min XR 650 så kunde jag hängt med och köttat lite grus. Men den såldes för 4 år sen. Ångrar det än, man behöver igentligen minst 2 hojar....

Håller faktiskt med dig!, Sålde min trajja förra våren å nu sitter jag å längtar efter en asfaltshoj igen ...fattar inte varför man aldrig blir nöjd ;) Ska kika på en Hypermotard som man kan åka å ha kul på småvägarna :D. Körglädje är det som gäller nu denna säsong som kommer :D
 

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
Såld
Håller faktiskt med dig!, Sålde min trajja förra våren å nu sitter jag å längtar efter en asfaltshoj igen ...fattar inte varför man aldrig blir nöjd ;) Ska kika på en Hypermotard som man kan åka å ha kul på småvägarna :D. Körglädje är det som gäller nu denna säsong som kommer :D

Hypermotarden är grymt läcker! passar perfekt på vägarna runt Sommen:tummenupp
 

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Ort
i ett skjul i skogen
Hoj
tomt i grottan
Tänkte bara kolla lite hur många är vi som hänger på detta fora som är ifrån Nässjö?


Vore kul å dra ihop en fikarunda till våren,, men just nu ligger juh snön kvar och man får juh abstinens...

1.Scorpionfighter aka Jimmy
2.
3.
4.
5.
6.
7.
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
ska se om vi kan få låna eksjö trafikövningsplats i vår för att köra lite ... hoppas vi kan bli ett gäng isf.
finns de något intresse för att ordna något?
 

zkr4mz3

Freak
Gick med
9 Jan 2007
Ort
Jakobsberg
Hoj
mt-03/XR650-SM
Hör inte till ämnet men jag börjar få panik så va fan. Någon som känner till ett garage, garage plats eller ordentligt låsbart förråd att hyra i eksjö omgående? Köpte ny hoj idag så behöver akut nånstans att ställa den på natten. Studerar på IAA i stan och har inte hunnit skaffa några sådana kontakter
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Fråga till er alla:

Finns det intresse för ett eget underforum i delen MC-grupper här på Sporthoj. Typ Jönköping med omnejd alt Jönköpings Län?

Jag gillar Göteborgsforumet som har allt lokalt man kan behöva prydligt uppdelat i olika Stickys.
Det blir ju enklare att hitta samåkningar och grus/polisvarningar för hela länet så. Vi åker ju ofta på längre turer i länet.
Jag vet att det har gjorts ett försök tidigare men inte lyckats så därför kollar jag intresset med er först.

Vad tror ni? Tryck Bra/Dåligt på detta inlägg så vet jag vad ni tycker :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top