Jag är kritisk till electricitet, dessa motorer ger en steglös acceleration så om man tror att man bör vara uppe i 30 blås kan man helt enkelt vara uppe i 500 blås, livsfarligt
Har förövrigt funderat på detta och då jag gärna har börjat koka ihop konspirationer så gör jag ett försök här:
Man ser ju inte själva kraschögonblicket så vi vet ju egentligen inte om han verkligen kraschade, så tänk om detta är en video med PR-syfte, jag vet ej hur PR fungerar i kraschrelaterade delar men just nu har denna video cirkus 960.000 visningar (troligtvis fler om det finns kopior runt om på internet) så detta har ju givetvis lett till att denna hoj har blivit känd, frågan är om den skulle blivit lika känd om han lyckades enbart att göra burnouten?
Det som talar för min konspiration är att skadorna på bilen och motorcykeln är rätt minimala samt att föraren verkar inte ha fått några synliga skador
Har då föraren lyckats bromsa ner fart tillräckligt mycket? det verkar inte finnas några bromsspår som tyder på detta