El kan vara jävligt farligt.MC-krach

Stuntman

Stunt Edition
Gick med
25 Nov 2006
Hoj
SECRET STUNT EDITION(S)
Därför föredrar jag hojar med koppling, får man gashäng så e de bara att trycka kopplingen.
Har hänt! :D

Last edited:
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Eftersom den gjorde 0-100km/h på en sekund och det tog ca 5 sekunder från launch till krasch måste det gått i runt 500km/h när han krascha. Tycker det verkar vara en ganska säker hoj med tanke på denna exakta vetenskap och så pass hel som han såg ut efteråt :tummenupp

patR1k

Det kostar att ligga på topp..
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
snowracer tills våren kommer...
Jag måste bara (sorry)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA... vilken jääävla fuckyou buuuurnout!! hahah
respekt!

:sissy :sissy

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
känns sjukt amerikanskt förutom att den är just eldriven...

Muppo står och flexar på parkeringsplats och ska sen styla phett utan något tanke på plats, utrustning osv... Slutar alltid lika bra :)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Tänkte precis berätta hur gammal denna filmen är, men jag insåg att jag hatar folk som skriver: "gammal", i filmklipps-trådar :):rolleyes:

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Eftersom den gjorde 0-100km/h på en sekund och det tog ca 5 sekunder från launch till krasch måste det gått i runt 500km/h när han krascha. Tycker det verkar vara en ganska säker hoj med tanke på denna exakta vetenskap och så pass hel som han såg ut efteråt :tummenupp

:skrattaåt

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Jag är kritisk till electricitet, dessa motorer ger en steglös acceleration så om man tror att man bör vara uppe i 30 blås kan man helt enkelt vara uppe i 500 blås, livsfarligt :gnissla

Har förövrigt funderat på detta och då jag gärna har börjat koka ihop konspirationer så gör jag ett försök här:
Man ser ju inte själva kraschögonblicket så vi vet ju egentligen inte om han verkligen kraschade, så tänk om detta är en video med PR-syfte, jag vet ej hur PR fungerar i kraschrelaterade delar men just nu har denna video cirkus 960.000 visningar (troligtvis fler om det finns kopior runt om på internet) så detta har ju givetvis lett till att denna hoj har blivit känd, frågan är om den skulle blivit lika känd om han lyckades enbart att göra burnouten? :va Det som talar för min konspiration är att skadorna på bilen och motorcykeln är rätt minimala samt att föraren verkar inte ha fått några synliga skador :va Har då föraren lyckats bromsa ner fart tillräckligt mycket? det verkar inte finnas några bromsspår som tyder på detta :va

axelsson_vpg

Guest
Hahahahahahhaha fyfan, kunde inte hålla mig då jag såg den. Vad var felet på killen? var de själv mords försök? rätt fram på cykelbana 0-60 under 1 sek, gammal gubbe utan hjälm osv. Måste varit uppe i 350 minst när han smaska in i däcket på bilen.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring