Flerko skrev:Det verkar så! Men men, ny chans på onsdag. Då jäklar ska jag som sagt visa att jag är värdig ett godkänt!!!
Dominator-Rocks skrev:2469131
Det dummaste jag har hört talas om var en snubbe som vart kuggad för att han inte skar kurvorna på 70väg!! (Vet att det var en VV kvinna vid med nått utländskt namn)
Flerko skrev:2469116Snacka om att bli blåst på konfekten! Jag hade ju uppkörning den 24:e augusti men blev kuggad. Dålig riskmedvetenhet hette det infrån vv-gubbens sida. Jag har fått en ny tid nu på onsdag (20:e) så jag bokade en körlektion till som jag körde idag. Jag pratade med min körskolelärare och han hade talat med vv-gubben efter min uppkörning. Han hade tyckt att jag körde "FÖR BRA" på konbanorna och hade därför "hållt ögonen på mig" under min stadskörning och kuggat mig för några dumma småsaker! Jättekul när man har övat och övat och så är man plötsligt för duktigt. Hur mongo är inte det??? Nån annan som varit med om nått liknande? Har i alla fall som sagt ny tid på onsdag och då jäklar ska jag sätta godkänt!!!
Dominator-Rocks skrev:2469131Vilken av skolorna går du på ?
Hur 17 gör man när man kör för bra?
Det dummaste jag har hört talas om var en snubbe som vart kuggad för att han inte skar kurvorna på 70väg!! (Vet att det var en VV kvinna vid med nått utländskt namn)
Johise511 skrev:2469180Inte tracka på henne, jag kommer inte ihåg vad hon heter men du, prata inte illa om henne, hon är alltid rättvis. Men det finns många jävliga vv-personer i länet som kuggar en för allt från att man körde för sölig på konbanorna till att man körde för snabbt på inbromsningen!
Flerko skrev:2469116Snacka om att bli blåst på konfekten! Jag hade ju uppkörning den 24:e augusti men blev kuggad. Dålig riskmedvetenhet hette det infrån vv-gubbens sida. Jag har fått en ny tid nu på onsdag (20:e) så jag bokade en körlektion till som jag körde idag. Jag pratade med min körskolelärare och han hade talat med vv-gubben efter min uppkörning. Han hade tyckt att jag körde "FÖR BRA" på konbanorna och hade därför "hållt ögonen på mig" under min stadskörning och kuggat mig för några dumma småsaker! Jättekul när man har övat och övat och så är man plötsligt för duktigt. Hur mongo är inte det??? Nån annan som varit med om nått liknande? Har i alla fall som sagt ny tid på onsdag och då jäklar ska jag sätta godkänt!!!
Nix pix. bor i östergötland. Uppkörning imorgon. ska bli asgött! hoppas det går vägen den här gången!Rig skrev:2470223Bor du i Sthlm? Vart ska du köra upp??
Dan_ne skrev:2470588
Natasha heter hon, o jag håller med. Hon är bra!
Flerko skrev:2471339Nix pix. bor i östergötland. Uppkörning imorgon. ska bli asgött! hoppas det går vägen den här gången!
Rig skrev:2472068Ok! Blev lite extra nyfiken för jag har nämligen uppkörning imorgon jag oxå.
Vi får hålla tummarna för varandra!
Lycka till!
Kimmerien skrev:Provförrättaren menade på att jag skulle ha helt utsträckta armar så inte styret skulle svänga undan för mig om jag körde över t.ex. en gatukant eller en älg eller nåt.
Det absolut värsta med historien är att du verkar tro på den själv.Flerko skrev:2469116Snacka om att bli blåst på konfekten! Jag hade ju uppkörning den 24:e augusti men blev kuggad. Dålig riskmedvetenhet hette det infrån vv-gubbens sida. Jag har fått en ny tid nu på onsdag (20:e) så jag bokade en körlektion till som jag körde idag. Jag pratade med min körskolelärare och han hade talat med vv-gubben efter min uppkörning. Han hade tyckt att jag körde "FÖR BRA" på konbanorna och hade därför "hållt ögonen på mig" under min stadskörning och kuggat mig för några dumma småsaker! Jättekul när man har övat och övat och så är man plötsligt för duktigt. Hur mongo är inte det??? Nån annan som varit med om nått liknande? Har i alla fall som sagt ny tid på onsdag och då jäklar ska jag sätta godkänt!!!
CBR954Fireblade skrev:2472123Det absolut värsta med historien är att du verkar tro på den själv.
Jag var nere på dom tiderna på trafiklektionerna, läraren sa till mig att jag måste köra lite långsammare annars skulle jag bli kuggadJonte VSB R-T skrev:2472147Har inte läst tråden men jag blev kuggad för att jag körde för fort i gamla konbanan samt att jag låste framhjulet i nittiobromningen(Vurpa inte).
Han sa att såna som jag inte skulle var i trafiken. Körde 15,x med sukka gsx750 körskole edition.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|