elektroniksnille?

kawazxr

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2004
Hoj
ZX10R 2004
Hej på er har varit o plockat bort tjuvlarmet i hojen :huvet -nu kan man bara få igång den om man knuffar den. :kocko är det nån som ska till klubben ikväll? om ni inte fattar er på elen är det ok bara ni kan hjälpa till att sjuta :lol

/Dan

Ante M

Team Mortec
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
fz1-s 06 Såld
kawazxr skrev:
Hej på er har varit o plockat bort tjuvlarmet i hojen :huvet -nu kan man bara få igång den om man knuffar den. :kocko är det nån som ska till klubben ikväll? om ni inte fattar er på elen är det ok bara ni kan hjälpa till att sjuta :lol

/Dan
Kolla kabeln till start reläet :galen

kawazxr

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2004
Hoj
ZX10R 2004
fick igång den nu :arsele :fatta! !!! fast det finns fortfarande en överflödig kabel :hihi ialla fall behöver jag inte skjuta igång den :banana

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Har du hunnit kolla nå mer på felet med hojjen? Visst skulle du fixa nått med tändningen eller hur va det?

Jag får iallafall min "nya" bränslepump imorgon.. så jag skall fortfarande kunna åka ner till Sundsvall på eftermiddan :banana

Knutten

Medlem
Gick med
14 Jun 2004
Hoj
Hayabusa
Jag får iallafall min "nya" bränslepump imorgon.. så jag skall fortfarande kunna åka ner till Sundsvall på eftermiddan :banana[/QUOTE]

Om du/ni åker efter 16. tiden så är vi 3 st som ska köra ner. Om det passar slår vi följe!

kawazxr

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2004
Hoj
ZX10R 2004
tja ja ska ju inte ner till sundsvall men tack ändå! :gnissla nja fel o fel, ska väl sätta in ett relä-orkar inte börja skruva upp hojen och leta kablar :3freak
kawa har ändå inta fel , i alla fall med bräsle pumpen :7peta

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...