Marals76 skrev:Har kikat lite på att koppla bort den urdumma idén som KTM fått för sig att cykeln ej ska kunna stå på när stödet är nerfällt. Något som har ett effektivt och lätt sätt att ordna detta?
Tom Byron skrev:Dra ur den då
Eller är det för enkelt
Marals76 skrev:Drog loss den kontakten som jag ansåg var skurken i dramat men då vägrade bågen att starta Vet inte om man måste koppla o ha sig, jag o el är ej de bästa kompisarna
Marals76 skrev:Har kikat lite på att koppla bort den urdumma idén som KTM fått för sig att cykeln ej ska kunna stå på när stödet är nerfällt. Något som har ett effektivt och lätt sätt att ordna detta?
Tom Byron skrev:AHA, jag som skulle spela lite ball å lösa problemet.....
Gör så här då, dra loss kontakten, bygla något över på snutten som blir kvar så hojen tror att stödet är uppfällt.
eller så kapar du sladden å twinnar ihop dem ? Men då snackar vi raggarmeck of no return, men varför skulle du vilja ha tillbaka kontakten. Om du hoppar å bottnar ut så stödet rör på sig, då borde ju hojen hosta till?
Kolla med Ebbe han har ju aldrig stödet på men den hojen går ju som en kanon ändå!!
Marals76 skrev:Jag är pedantiskt ut till fingertopparna så inget raggarmeck här inte.
Ska kolla upp detta ytterliggare blir till att försöka mäta på ledningarna....
Ebbe skrev:Som sagt av Clason, följ ledningarna upp under tanken. Dra isär kabelskorna därunder och ta bort kabeln som går ner till stödet. Givetvis innebär det att du måste bort med kontakten som sitter på stödet oxå! Sen är det bara att sätta ihop dom två trådarna som blir kvar uppe under tanken, bara att trycka ihop utan modifiering. SKITENKELT!!
Marals76 skrev:Jobbar för f** med datorer inte el
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |