Jidetoft skrev:Inte jag heller...
HahahahA Jag är BÄST!!!
Jidetoft skrev:Inte jag heller...
Klarade 33 mål (13, 11, 9 ) med "gratis" klubbanRoLLER skrev:Gjorde 24 mål nu. 6, 10, 8. Om sanningen ska fram så degade jag den hårdaste klubban med firma-luren
Honda forever skrev:Klarade 33 mål (13, 11, 9 ) med "gratis" klubban
Givetvis inte... Ska bli kul att kolla på Foppa-kväll(?), DIF-kväll(?) oj jag menade givetvis hockeykväll...RoLLER skrev:Så....
Nu vill jag att FBK spöar SSK och att LHC spöar DIF. Än så länge ser det bra ut iaf!
Glöm inte Hockeykväll 21:30 ikväll!
Hehe, DIF fick på nötenRoLLER skrev:Så....
Nu vill jag att FBK spöar SSK och att LHC spöar DIF. Än så länge ser det bra ut iaf!
Glöm inte Hockeykväll 21:30 ikväll!
BMW R90s skrev:Hehe, DIF fick på nöten
Det stämmer.RoLLER skrev:Oh fifan.... Skjuter du på högra sidan av blå ringen om du vill skjuta åt häger och vise verca?
Om Luleå spelar som dom spelade i Lördags, då behöver Brynäs bara "ställa ut" skrillorna på isen för att vinnaRoLLER skrev:Hur som så får Luleå smaka Jürgen imorrn!!!!
Tack för dina fina inläggSanto skrev:
Vilka matcher har du sett??Dino Velvet skrev:Kan det bli mer ointressant än 50+ omgångar . Första 20 blir ju som träningsmatcher/transportsträcka. Har kollat några matcher men kommer i fortsättningen aldrig mer att gå på en match före omgång 35. Spelarnas blickar säger allt . Ingen gnista .
Ska sympatilyssna på radiosporten idag!RoLLER skrev:Om en timme smäller det. Ska vila tills dess.
hållundan skrev:Ska sympatilyssna på radiosporten idag!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|