*Foxen* skrev:Modo - Södertälje 4-2 = KUNG!!
Modo kommer att klättra rejält innan slutspelet!
*Foxen* skrev:Modo - Södertälje 4-2 = KUNG!!
morlock skrev:
Modo kommer att klättra rejält innan slutspelet!
Gixxer-Anders skrev:Eller hur...
*Foxen* skrev:Dom är ju på rätt väg! 4:e platsen är inte omöjlig att dom kniper innan slutspelet startar!
hållundan skrev:Tycker det är riktigt roligt för er som säger, det blir kanonbra när den, och den, och den och den ansluter...
Kolla 10 i topp poängligan. 2 spelare är inte lockoutade, båda två spelar i VF.
hållundan skrev:Hahah, det var det jag ville höra. Nej, men skämt å sido är det faktiskt lite lustigt att serien kan vända så otroligt fort bara ett lag får någon, eller några fler spelare.
Jag tycker att hela grundserien såhär långt är jävligt hokuspokus. Men men. Kolla bara på Superallsvenskan, där händer det grejer...
I dag levede inte Frölunda upp till att kallas Sveriges bästa lag.hållundan skrev:Komigen nu VF...
hållundan skrev:Göttkött... Grattis RoLLER. Nu är slutspelet nära...
Brynäs - Mora........... 4-2
(0-0,2-0,2-2) (381)
Frölunda - Djurgården.... 3-2 sd
(1-0,0-2,0-0) (382)
Modo - Timrå.......... 3-2
Om ett bra lag spelar dåligt men samtidigt vinner säger det ju antagligen lite om hurvida kvalitén är i laget. Nåväl, jag har inte sett några bilder från matchen och kan inte uttala mig om domarbeslut.sandstream skrev:I dag levede inte Frölunda upp till att kallas Sveriges bästa lag.
DIF var så där och med en extra man på isen (den halta domaren) var det inte så svårt för Frölunda att avgöra i sudden (spel 5-3).
Hörde att DIF inte vunnit i Scandinavium sen mars 2000....
Du såg inte matchen va?Goodstuff skrev:I sudden spelade de 4-3 och inte 5-3.
Nej, det är tungt att vara djurgårdare, så många SM-guld att man inte minns allahållundan skrev:DIF inte vunnit i hockeytemplet sedan 2000, stämmer bra det. Psst. 8-1
sandstream skrev:Du såg inte matchen va?
När Frölunda gjorde 3-2 var det en avvaktande utvisning på en djurgårdare vilket medför att Frölunda fick ta ut sin målvakt och sätta in en utespelare istället = 5-3
Men han var där och det räcker för att det ska räknas som 5-3.....Goodstuff skrev:Förvisso men extraspelaren han knappt in på isen innan målet gjordes.
Iallafall när man inte kommer ihåg det senaste...sandstream skrev:Nej, det är tungt att vara djurgårdare, så många SM-guld att man inte minns alla
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|