Oldman
Guest
Skratta du sandstrem!!! Men till slut vinner vi över dessa 08. Finalen står mellan Timrå Frölunda.sandstream skrev:Timrå hade 7 man på plan hela tiden men torskade ändå
Ha de Oldman
Skratta du sandstrem!!! Men till slut vinner vi över dessa 08. Finalen står mellan Timrå Frölunda.sandstream skrev:Timrå hade 7 man på plan hela tiden men torskade ändå
Garanterat... Gött att gubbarna får lite vila när de andra lagen tar död på varandra...Thundercat skrev:Ska det bli 3-0 i matcher för Frölunda imorgon?
Härligt att det är på HovetMac skrev:Äh nu har det kört ihop sig totalt...
Någon som vill köpa 2 biljetter till Djurgården - Timrå imorgon? Ordinarie pris 220kr/st, jag kan väl gå med på 300 kr för båda...
Det är för övrigt slutsålt. (matchen spelas på Hovet)
sandstream skrev:Härligt att det är på Hovet
Lär bli ett jäkla drag!
Ni är för roliga på landetOldman skrev:Skratta du sandstrem!!! Men till slut vinner vi över dessa 08. Finalen står mellan Timrå Frölunda.
Ha de Oldman
Fyller dom Hovet? Hur många går det in?sandstream skrev:Härligt att det är på Hovet
Lär bli ett jäkla drag!
Hade det vart skoj att se pellejönsen Ekman och fingerpetaren Nilson menar du?Mac skrev:Förjävligt att jag inte kan gå då!!
Drygt 9.500 eller nåt sånt.hållundan skrev:Fyller dom Hovet? Hur många går det in?
Tycker synd om DIF som bara hade ~6000 i första hemmamatchen.
Ett snitt under grundserien på 11677 personer är ju inte fy skam...
hållundan skrev:Hade det vart skoj att se pellejönsen Ekman och fingerpetaren Nilson menar du?
Zäta däremot, en fröjd att se honom lira!
sandstream skrev:Drygt 9.500 eller nåt sånt.
Finns ju lite annat att göra här i staden än att kolla på hockey och DIF har själva grävt sin grav genom att spela i Globen, en skitarena!
Är inte Nilsson avstängd?hållundan skrev:Hade det vart skoj att se pellejönsen Ekman och fingerpetaren Nilson menar du?
Zäta däremot, en fröjd att se honom lira!
Finns ju annat att göra i Götet också... Royal League, Blåvitt..sandstream skrev:Drygt 9.500 eller nåt sånt.
Finns ju lite annat att göra här i staden än att kolla på hockey och DIF har själva grävt sin grav genom att spela i Globen, en skitarena!
Nämen oj. Att jag glömde... Idioten försökte ju peta ut ett öga.Mac skrev:Hur skulle jag kunna se Nilson när han är avstängd?
Hihi, ja dom är enna mesar dom däringa lirarna i Indianernas lag...sandstream skrev:Är inte Nilsson avstängd?
Fjollorna i VF brukar jag försöka undvika att titta på.
Fröken Alfredsson och gänget
hållundan skrev:Nämen oj. Att jag glömde... Idioten försökte ju peta ut ett öga.
Klart han inte ska spela... Idiot.
Royal Leaugehållundan skrev:Finns ju annat att göra i Götet också... Royal League, Blåvitt..
Ja?! Och? Det är ju helt jävla rubbat iaf. Jag bara väntar på att Ekman ska göra någon sjuk pååkning av lämplig målvakt. Antagligen blir det Kapanen eller Kiprusoff, då Timrå säkerligen är det sista laget DIF får möta denna säsong...Mac skrev:Ja, så är det! Han försökte PETA ut ögat
Att AIK har 3500 på en träningsmatch är intressant...sandstream skrev:Royal Leauge
DIF hade 1.900 nånting åskådare på Råsunda mot något norskt gäng.
Några dagar senare/eller före hade AIK drygt 3.500 åskådare i en träningsmatch på planen bredvid.
Att spela fotboll på vintern i norden är som att spela hockey utomhus på sommaren, mindre intressant.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|