hållundan
Emozione!
Nu börjar det väl rulla på för FBK dock...
hållundan skrev:Nu börjar det väl rulla på för FBK dock...
www.hockeyligan.se har en radiotjänst.RoLLER skrev:fan det här har jag glömt att följa..... mest intresserad av VF-DIF matchen... finns det "live commentary" nånstans?
Finns på http://psswe.playout.se/hockeyligan/ Kanske är samma som morlock nämde... Tycker den är rätt kass dock... De som rapporterar är relativt partiska...RoLLER skrev:fan det här har jag glömt att följa..... mest intresserad av VF-DIF matchen... finns det "live commentary" nånstans?
hållundan skrev:Finns på http://psswe.playout.se/hockeyligan/ Kanske är samma som morlock nämde... Tycker den är rätt kass dock... De som rapporterar är relativt partiska...
Det blir sr.se för min del...
*DanTheMan* skrev:Härlig start
Alltid svårt att sälja plåtar mot ett skitgänghållundan skrev:Nilson
11000
Skärp er förfan. Kan ni inte fylla globen i en semifinal mot VF. Löjligt.
Va, kollar du inte på matcherna?hållundan skrev:Det blir sr.se för min del...
Det var fullsatt när modo kom på besök.sandstream skrev:Alltid svårt att sälja plåtar mot ett skitgäng
Vajert att gôbbarna knôr i "Borgen"sandstream skrev:Göteborgarna är så rädda för att stå nära varandra att de var tvungna att bryta matchen ett par minuter in i första så att de kunde trycka ihop sig
Snart hänger han ett hat-trick.sandstream skrev:Alfredsson åker mest runt och hakar som vanligt, vilken nolla
Lustigt, inte ens med en Stockholmsdomare slutar ni gnälla...sandstream skrev:Lärking har dessutom fel tröja på sig, spelar man i VF bör man väl ha en sån tröja också....
Vänta bara, snart kukar DIF ur, totalt.sandstream skrev:1-0 efter två perioder och visst är VF bra men hur många chanser ska de ha? Borde ju ha stått 4-0 minst....
Njet, har inte C+. På onsdag är jag hemma i Götet igen, då blire att höra ekot i Globen...sandstream skrev:Va, kollar du inte på matcherna?
Isf kommer jag inte att ta dina inlägg på allvar
Jäkligt synd att inte alla matcher går i Frölundaborg och på Hovet.hållundan skrev:Njet, har inte C+. På onsdag är jag hemma i Götet igen, då blire att höra ekot i Globen...
hållundan skrev:Snart hänger han ett hat-trick.
Det håller jag nästan med om... Hovet kan jag tänka mig är mer tryck i faktiskt. Samma sak i borgen, men Scandinavium är ändå en bättre arena då den är knôkfull.sandstream skrev:Jäkligt synd att inte alla matcher går i Frölundaborg och på Hovet.
Globen är det sällan liv i, på derbyna (för länge sedan) och vid SM-finalerna, annars är det rätt dött.
Giriga klubbar som trodde på mera cash men som i princip har dödat hockeyintresset i Stockholm
hållundan skrev:Nu är det kört för SSK.
Edit: Ännu mer kört...
Pontus Sjögren i målet... Spännande!RoLLER skrev:Det ser mörkt ut men dom kämpar på.... satte en kasse nu.
DIF har häng iaf.....
SSK ska spela 5-3 nu oxå
Tycker att det verkar rätt jämnt i utvisningsstatistiken.Goodstuff skrev:VF kan ju inte klaga på domarens insats i varje fall.
DIF kan mycket väl kvittera men då får man inte missa lägen som Ottosson i andra och thoresen nu i tredje.
SSK - sicket brögäng.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |