Elitserierietråden.

Status
Ej öppen för fler svar.

HanneZ

Guest
RoLLER skrev:
Jopps.... Kul att ni smiska stjärnspäckade Modo faktiskt. Dom har torskat 7 raka nu :) Nog många Modoiter som trodde dom skulle regerea serien.

Sen att MIF har 15 eller 18 pinnar känns som att det kvittar. Dom spelar i sin egna loosers league där nere.

håhå, 6-1. Va nära på 7-1 i slutsekunden. Jag kanske kan streama nästa match :)

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
RoLLER skrev:
Jopps.... Kul att ni smiska stjärnspäckade Modo faktiskt. Dom har torskat 7 raka nu :) Nog många Modoiter som trodde dom skulle regerea serien.

Sen att MIF har 15 eller 18 pinnar känns som att det kvittar. Dom spelar i sin egna loosers league där nere.

6 poäng efter diverselag det kan man snart knapra in :banana Gott att BIf förlorade :hihi

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
RoLLER ---> Dissar du fortfarande Gerber? :7peta
Brynäs fick vad de förtjänade och jag ser tyvärr inte mycket mer än lindansande för dina hjältar, inte sagt för att vara elak.

Honda forever

livet börjar vid 14000rpm
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR1000RR
Laphroaig skrev:
Tycker lite synd om Holmström som blir utvisad för att han får stryk framför mål :gnissla :pannkyss
Skulle man hugga en kniv i ryggen på honom skulle han väl torska för olaga vapeninnehav :va

Så sant som det är sagt, känns för jävligt frustrerande, Luleå får chansen at spel 6 mot 4 i slutet av matchen och Holmström är självklart parkerad framför mål, när han får en krosschecking så hjälmen flyger av, när han plockar upp den får han en slashing över armarna så han tappar den igen och då blåser dommaren av och visar ut honom :huvet :huvet

Jag vet att det i varje match dräller av felaktiga utvisningar, men när det händer som det gjorde igår under en sådan avgörande stund av matchen, då kan man hålla sig för skratt :(

Honda forever

Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR1000RR
När jag nu ändå är inne på att klaga på dommaren (varför gör man det bara när ens lag har förlorat...??? :3freak ) När Frölunda gör 3-2 målet så sitter Obsut utvisad, men för vad???? Det kan bara vara Lärking som vet något som ingen annan vet, för Obsut var inte i närheten av en motståndare när han blev utvisad, snacka om att ingen i hallen visste vem som skulle åka ut, till och med linjedommarna tittade förvånat på varandra.

HanneZ

Guest
Honda forever skrev:
Så sant som det är sagt, känns för jävligt frustrerande, Luleå får chansen at spel 6 mot 4 i slutet av matchen och Holmström är självklart parkerad framför mål, när han får en krosschecking så hjälmen flyger av, när han plockar upp den får han en slashing över armarna så han tappar den igen och då blåser dommaren av och visar ut honom :huvet :huvet

Jag vet att det i varje match dräller av felaktiga utvisningar, men när det händer som det gjorde igår under en sådan avgörande stund av matchen, då kan man hålla sig för skratt :(

japp, han blev även puttad en gång så han höll på att tappa balansen när han försökte få på sig hjälmen. Domaren står en meter ifrån och ser allt men skiter i't.

/ Hannes

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Puttad? Det är hockey vi snackar om här :)

Härligt att VF vann matchen mot Luleå. Har inte sett några bilder från matchen och kan verkligen inte tro att domaren tog några felaktiga beslut :rolleyes:

Heja VF.

Kors i karamellen att Brynäs fick jättetorsk :) Tragiskt att Aftonbladet text (kanal 5) skriver att Djurgården krossade HV, då Färjestad vann med fler mål. Men men. Stockholmslag är ju favoriter i media, kommer alltid vara, kommer alltid förbli.

Modo får torsk. Härligt att se. Dags för gubbarna ifrån Ö-vik att vakna till? Salo kanske ska kamma sig lite?!

HanneZ

Guest
hållundan skrev:
Puttad? Det är hockey vi snackar om här :)
...

hehe jojo, men att första dra av en spelare hjälmen, rappa honom över handlederna, tackla honom och putta när han inte får delta i spelet är väl inte så jävla schysst :D

Men hey, frölunda är mitt andralag! :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
HanneZ skrev:
hehe jojo, men att första dra av en spelare hjälmen, rappa honom över handlederna, tackla honom och putta när han inte får delta i spelet är väl inte så jävla schysst :D

Men hey, frölunda är mitt andralag! :)
Höhöh, nä det är sant. Har inte sett sekvenserna så jag kan inte uttala mig. Det enda jag kan säga är att han ska fan ha det. Holmström :näsblod

:hej

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Holmström är kung.
En spelare utan hjälm får inte deltaga i spelet och är ej heller tacklingsbar eller rörbar. Dåligt att domaren inte tog för det.

Honda forever

Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR1000RR
hållundan skrev:
Det enda jag kan säga är att han ska fan ha det. Holmström :näsblod
Que :confused:

Det är nog få spelare som får så mycket stryk under en match som Holmström
Och i dag är han ingen "ful" spelare, utan det är att han tar en position som nästan ingen elitseriespelare vill/vågar ta

HanneZ

Guest
hållundan skrev:
Höhöh, nä det är sant. Har inte sett sekvenserna så jag kan inte uttala mig. Det enda jag kan säga är att han ska fan ha det. Holmström :näsblod

:hej

Jag såg typ hela matchen. Säsongskortet e skitbra! :D

sandstream

Guest
HanneZ skrev:
Jag såg typ hela matchen. Säsongskortet e skitbra! :D
Säsongskortet är suger elefantpung!
De visar en DIF-match i månaden eller nått sånt. Jag vill se varenda match och det känns som att det är vad man betalar för.

HanneZ

Guest
sandstream skrev:
Säsongskortet är suger elefantpung!
De visar en DIF-match i månaden eller nått sånt. Jag vill se varenda match och det känns som att det är vad man betalar för.

Jo, dom sänder bara dom intressanta matcherna... :)

sandstream

Guest
Goodstuff skrev:
Sandstream --> Det är ju bara att köpa biljett din latmask.
Men då måste jag ju asa mig in till Globen och det orkar jag inte. Jag köpte säsongskortet inför slutspelet förra året och då fick man se alla slutspelsmatcherna men i år har det varit tunt med DIF-matcher :(

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM