Elitserietråden 2006/2007.

Doktor.S

Snugglar
Gick med
6 May 2006
Hoj
Aprilia
Kan meddela att det var grymt tryck igår. Synd att avbrottet kom precis då till och med sittplats började sjunga och allt, men stämningen låg på topp ändå. Mattias Timander och Micke P var planens kungar. Vart är mårtensson? :rolleyes: Nä, nu öser vi på imorrn med och hoppas på en sjunde avgörande hemma, då blir festen enorm.

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Jag tror inte heller det är uppgjort men jag tänkte inte bara på den här matchen utan egentligen hela slutspelet senaste två åren. Färjestad vänder och vinner i 7:e o avgörande semin förra året med - vad var det? - 8 sekunder kvar. Frölunda hämtar upp 3 - 1 i matcher-underläge. I år spelar MoDo 4 - 3 i både kvart och semi. Konspirationsteorier är skiten! :yoparty

Det blir nog 7 matcher även i finalserien men jävlar va spännande det blir då..!

Japp, inte helt omöjligt att det blir 7 matcher. :tummenupp
Egentligen tror jag att Linköping måste ta sin chans idag.
Annars kan det bli tufft.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Hockey är FAN inte rättvist. MoDo skulle åkt på så jävla mycket däng idag så det är inte sant. 16 - 3 i skott och de gör mål. HELVETE. Det här finns inte. :(

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fan va surt att Modo vann när Linköping lirade som de gjorde. Nåja, hoppas de plockar Modo hemma och att vi får se en 7:e match där Linköping vinner guld för första gången?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Underbart att inte Läääiiijnkööööööping kan dra nytta av ännu ett kalle anka-domslut.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det är underbart att 'Sveriges bästa lag' kan skylla fyra förluster på ett dåligt domslut. :tummenupp
Tro mig, LHC var bästa laget i den semin, men det får vara måtta på dyngflyt med felaktiga domslut. Den så kallade trippingen var ett felskär.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; varför dömer inte Sveriges bästa domare, Tomas Andersson?

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
CBR600FS
Man får väl gråta en skvätt över en riktigt sur förlust ikväll och ladda om till lördagens drabbning. Skönt att det åtminstonne börjar se lite hoppfullt ut med spelet. Tisdagen var ju en sån katastrof att man knappt vågade bekänna färg...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
LHC spelare som klagar på domaren idag blir ju lite genant i skenet av hur domsluten har gått i det här slutspelet.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln