Elitserietråden 2007/2008!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Frågan är bara vad som händer med HeinoLinberg. Skulle inte förvåna mig om trötta f.d. (?) sportchef Källgren gapar och skriker sig hes på indiankansliet. Förhoppningsvis har Kent Norberg tystat ner honom och tryckt in en strumpa i käften.

Hoppas att Ricku Hahl är på igång, då blire fina fisken.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Men, var är ni, Jerusalemtokar och Kexchockladbönder? Det är ju fan första finalmatchen idag, nedsläpp om en stund. Ingen hets alls? :va

Inte ens tvåveckorsfans? Skumt.

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Men, var är ni, Jerusalemtokar och Kexchockladbönder? Det är ju fan första finalmatchen idag, nedsläpp om en stund. Ingen hets alls? :va

Här sitter jag bänkad!!! Whaaaaa, hets hets hets!!!!

äsch det går ju inte hetsa håve ju. Alla är ju kristna och älskar även linköping!:D

"Det är otroligt roligt att få vinna över fantastiska timrå!"

- (Davidsson, 2008)

Heja cluben!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Tomas Andersson.
no.gif

Suck.

Kul att LHC ångar på. Liv är som han alltid är, långsam, dålig och seg.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jag tyckte folk pratade om "derby" innan finalen men nån derbystämning har jag inte märkt av. Inte ens finalstämning faktiskt. Nä, dags för båda lagen att tända till ordentligt. Om sen Andersson kunde höja nivån snäppet över pojklagsnivå så skulle det kanske bli roliga matcher att kolla på.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Gunnarsson kommer bli mobbad lång tid framöver efter den knocken :D..
Han blev väldigt väldigt liten helt plötsligt :D ..

Mer kul än så får inte HV under denna finalserie..woo LHC!!!

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Tätt på given idag. Tycker dock att LHC vinner rättvist. Men det blir nog fan tufft framöver...

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös

Bissy bissy idag vettu!

Kul match, 47 - 27 i skott tycker jag talar sitt tydliga språk. Synd att man släpper in mål varje gång HV får ett anfall dock, det kan bli lite sådär i Jönköping sen. Det här går nog vägen. Kan man bara reta upp Jämtin lite grann så kommer han slå rot i utvisningsbåset där han hör hemma, då har vi guldet efter 4 - 1 i matcher. :tummenupp

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kul match, 47 - 27 i skott tycker jag talar sitt tydliga språk.

Så tydligt tycker jag inte det var. Hade HV klarat sig från sista utvisningen så vetifan om dom inte lyckats peta in en kvitteringspuck. Men utvisningen var inget att diskutera så de föll på eget grepp, sett över hela matchen var dessutom Linköping det bättre laget.

Hoppas på lite bättre stämning i nästa match. Som det var igår blev det ju pinsamt tyst i hallen när HV petade in en puck.

kurre3

Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Så tydligt tycker jag inte det var. Hade HV klarat sig från sista utvisningen så vetifan om dom inte lyckats peta in en kvitteringspuck. Men utvisningen var inget att diskutera så de föll på eget grepp, sett över hela matchen var dessutom Linköping det bättre laget.

Hoppas på lite bättre stämning i nästa match. Som det var igår blev det ju pinsamt tyst i hallen när HV petade in en puck.

Tss. Kristen majoritet i publiken måhända, men inte tror jag att man applåderar LHC när vi öser in puckarna på er i morgon... :tuttar

Kolla in studio 71 (eller vad det heter)! Attans vilka rötägg! Med den självkänslan kommer de säkert inbilla sig segern även i efterskott om nu så inte skulle bli fallet...

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Tss. Kristen majoritet i publiken måhända, men inte tror jag att man applåderar LHC när vi öser in puckarna på er i morgon... :tuttar

Kolla in studio 71 (eller vad det heter)! Attans vilka rötägg! Med den självkänslan kommer de säkert inbilla sig segern även i efterskott om nu så inte skulle bli fallet...

På oss? Nä fy fan, nu får du ge dig. Jag håller varken på östgötar eller smålänningar. Tycker bara att det borde kunna vara lite mer tryck på bortalagets supportrar i en SM-final där det pratats om derby...

kurre3

Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
På oss? Nä fy fan, nu får du ge dig. Jag håller varken på östgötar eller smålänningar. Tycker bara att det borde kunna vara lite mer tryck på bortalagets supportrar i en SM-final där det pratats om derby...

Ahaa sorry =) Trodde du var där så du visste vad du pratade om :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Men, var är ni?

Märks att det inte finns någon hockeytradition i Jesuland och Kexchokladstad. :tungan

Ädit: 1-2, spännande!

Last edited:

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Shit vad spännande 1-2 :yoparty

Slutade jobbet kl 17.30 men sitter fortfarande kvar o jobbar och lyssnar på radiosändningen :gnissla

Kom igen LHC!!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...