Elitserietråden 2007/2008!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Men jag vill ändå inte jämföra Bäckman med Boorken.

Visst "Bäckis" kör ju rätt mycket med "den gamla skolans hockey", men, det funkar ju rätt bra med rätt gubbar.

En tillknäppt match idag, med storspel från Ari, återigen. Jag tippar 4-2 till VF.
:)
4-1 satt skönt. Det var ju aldrig ens snack om vilka som var bäst.

Frågan var ju hur du fick in Bäckmans tränarkvalitéer i resonemanget. Men okej, jag sparar mina angrepp på Melin till ett annat tillfälle. :pannkyss
Ja du. Melin eller Bäckman idag? ;)

Last edited:

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
:)
4-1 satt skönt. Det var ju aldrig ens snack om vilka som var bäst.

Ja du. Melin eller Bäckman idag? ;)

Har faktiskt ingen klar uppfattning huruvida den ene skulle vara "bättre" än den andre och en för- eller nackdel för respektive lag. Jag påminner ånyo om att det var du som av outgrundlig anledning började jämföra Bäckis o Boorken.

Det kanske är dags att klargöra vad Bäckman egentligen sa när han jämförde Brynäs och Färjestad. Han påstod, som jag tolkade det, att Brynäs var ett bättre lag än tabellläget utvisar. Färjestad är alltså enligt hans mening inte ett bottengäng och det borde inte Brynäs vara heller.:)
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=377931

Skönt att FBK kan göra en eller annan bra match, förresten. Klart de skall vara med i toppen.:tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Har faktiskt ingen klar uppfattning huruvida den ene skulle vara "bättre" än den andre och en för- eller nackdel för respektive lag. Jag påminner ånyo om att det var du som av outgrundlig anledning började jämföra Bäckis o Boorken.

Det kanske är dags att klargöra vad Bäckman egentligen sa när han jämförde Brynäs och Färjestad. Han påstod, som jag tolkade det, att Brynäs var ett bättre lag än tabellläget utvisar. Färjestad är alltså enligt hans mening inte ett bottengäng och det borde inte Brynäs vara heller.:)
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=377931

Skönt att FBK kan göra en eller annan bra match, förresten. Klart de skall vara med i toppen.:tummenupp
Släpp det dä rmed Boorken nu. Det var en reflektion, en ingivelse och lite gnabb. Känns överspelat nu, men jag förstår att du vill flytta fokus från gårdagens match. :)

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Släpp det dä rmed Boorken nu. Det var en reflektion, en ingivelse och lite gnabb. Känns överspelat nu, men jag förstår att du vill flytta fokus från gårdagens match. :)

Boorken? Jag har aldrig talat om honom. Men du har rätt, jag har hängt upp mig på att ett uttalande från Bäckman om Färjestad ledde till att Du ifrågasatte hans kompetens genom en jämförelse med Boork, som Du uppenbarligen inte är så förtjust i. Gnabb är väl ordet...:)

Nu skall jag åka till Skåne. Trevlig helg på sig.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt

Boorken? Jag har aldrig talat om honom. Men du har rätt, jag har hängt upp mig på att ett uttalande från Bäckman om Färjestad ledde till att Du ifrågasatte hans kompetens genom en jämförelse med Boork, som Du uppenbarligen inte är så förtjust i. Gnabb är väl ordet...:)

Nu skall jag åka till Skåne. Trevlig helg på sig.
Ahhh, serielunken är igång.

:öl

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Hoppas FBK kan fortsätta sin fina trend och spöa Gnäll-MoDo i Swedbank Arena i eftermiddag.

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Brandlarmet har gått i Swedbank arena.

Matchen börjar snart igen :tummenupp

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Morrison lirar med laget i sin första match, mot just MoDo idag.

Ska bli redigt gött att lyckas med det som FBK inte gjorde i senaste matchen.

:banana

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ikväll:

Färjestad - SSK 4-3 (3-3 efter full tid)
Modo - Frölunda 3-1
Dif - Brynäs 6-2 :yoparty

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept