Elitserietråden 2008/2009

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Var ju synd att det inte blev 3 pinnar mot pinsamme rögle.

PS. Undrar om det står "SKANDAL NÄR RÖGLE VAR PÅ PLATS I LINKÖPING" i morgon dagen tidning. För dom kastade X antal flaskor mot Linköping publik varpå en dam i 50 års ålder fick en i huvudet.

Men jag tror nog inte det står ett dugg om det. För det är ju lilla aia som var ute och reste och fick se lite städer istället för sin egen skithåla nere i skogen :arsele
Skit ska skit ha.

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
Var ju synd att det inte blev 3 pinnar mot pinsamme rögle.

PS. Undrar om det står "SKANDAL NÄR RÖGLE VAR PÅ PLATS I LINKÖPING" i morgon dagen tidning. För dom kastade X antal flaskor mot Linköping publik varpå en dam i 50 års ålder fick en i huvudet.

Men jag tror nog inte det står ett dugg om det. För det är ju lilla aia som var ute och reste och fick se lite städer istället för sin egen skithåla nere i skogen :arsele

Pinsamma rögle.. hahaha
Nä men pinsamma klubben, har ni ingen klack eller?
Hade ändå hoppats på lite motstånd på läktaren men oj så fel, är ni på riktigt? eller ni är inte fler än 15-20 st?!

(Sen var det ju en av era eller eran "klack ledare" som blev ut kasstad!)

Skandal???
Det var INGEN som kastade något överhuvudtaget..
Lilla AIA haha nä ni har alltid velat vara som oss, STORA STOLTA AIA!

Ps:Fan vad tjocka ni är i linköping, det är ju helt otroligt.. klockrent!

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Sorry men linköpingsbor är både tjocka & blåsta...
Tacka vet jag ä-holm... Snygga, smarta & har det ända riktigta hockeylaget i landet RÖGLE BK :)

Inavel och slampor finns det gått om i ängelholm, det vet jag. Med andra ord byfånar Mycket mer finns det inte. Kenny svetsare lyser väl upp i mörkret hos er.
Tur att du är så jävla blåögd varje gång. Det kastades 2-3 flaskor från er över till vår familje stå. Vem blev utslängd, satt själv brevid klacken och det var då ingen som blev utslängd.

Du var väl själv inte där, kolllade faktiskt efter en blond white trash tjej i er klack, men såg bara bönder som gormade med munnen full med gröt. Lär er prata för fan, hör inte ett dugg av det ni säger.

Timrå och Modo springer om er snart, sen tar era pengar slut tills året därpå och ni åker ner till små divisionerna igen..

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Inavel och slampor finns det gått om i ängelholm, det vet jag. Med andra ord byfånar Mycket mer finns det inte. Kenny svetsare lyser väl upp i mörkret hos er.
Tur att du är så jävla blåögd varje gång. Det kastades 2-3 flaskor från er över till vår familje stå. Vem blev utslängd, satt själv brevid klacken och det var då ingen som blev utslängd.

Du var väl själv inte där, kolllade faktiskt efter en blond white trash tjej i er klack, men såg bara bönder som gormade med munnen full med gröt. Lär er prata för fan, hör inte ett dugg av det ni säger.

Timrå och Modo springer om er snart, sen tar era pengar slut tills året därpå och ni åker ner till små divisionerna igen..

Slampor finns det absolut i ä-holm ja!
Å nä var ingen som kastade något!
Å jo jag var där! Från kl 12.00 å fikade med Patrik innan :)
Hellre att man inte skulle höra vad vi säger en inte höras alls, som er...
Utslängd blev någon tjockis (liksom alla andra linköpingsbor) i vit tröja, tjock som f iaf!
Så fel du har, vi tar guldet i år!

Last edited:

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Gammal Funduro
Pinsamma rögle.. hahaha
Nä men pinsamma klubben, har ni ingen klack eller?
Hade ändå hoppats på lite motstånd på läktaren men oj så fel, är ni på riktigt? eller ni är inte fler än 15-20 st?!

Så var det i höstas på när jag såg en match här hemma. Kanske 10st förskrämda Linköpingssupportar på bortaläktaren. Pinsamt är bara förnamnet. Kollade lite på deras forum efter matchen, och som vanligt var det ett jäkla gnäll över förlusten. Det var fel på precis allt enligt experterna där. Såg också att bussresan till Gävle var inställd p.g.a bristande intresse. Att sitta på ett forum och gnälla efteråt går bra, men stötta sitt lag genom att närvara vid matcherna, det är ju för jobbigt.
Jag brukar roa mig med att kolla vad supportarna skriver efter Brynäsmatcherna, och Linköping sticker ut kan jag säga. Och det är inte i positiv bemärkelse.

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Så var det i höstas på när jag såg en match här hemma. Kanske 10st förskrämda Linköpingssupportar på bortaläktaren. Pinsamt är bara förnamnet. Kollade lite på deras forum efter matchen, och som vanligt var det ett jäkla gnäll över förlusten. Det var fel på precis allt enligt experterna där. Såg också att bussresan till Gävle var inställd p.g.a bristande intresse. Att sitta på ett forum och gnälla efteråt går bra, men stötta sitt lag genom att närvara vid matcherna, det är ju för jobbigt.
Jag brukar roa mig med att kolla vad supportarna skriver efter Brynäsmatcherna, och Linköping sticker ut kan jag säga. Och det är inte i positiv bemärkelse.

Absolut!
Många brukar hacka på brynäs klack oxå, men visst den är inte stor..
Men sköter sig skapligt eller ja bra vad jag upplevt iaf, har ifs bara varit på ca 15-20 brynäs matcher.
Men tycker den är helt ok, sen är läkerol arena nice som fan :)

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Sorry men linköpingsbor är både tjocka & blåsta...
Tacka vet jag ä-holm... Snygga, smarta & har det ända riktigta hockeylaget i landet RÖGLE BK :)

Bor i Mjölby (strax utanför Linköping) och kollade på Linköping - RBK förra året. Fy fan vad Linköpings publik är fattig. Stor arena, noll kultur och noll klack.

Dom är även kända som K.U.K, Klubben Utan Kultur vilket stämmer bra in.

Annat är det i Ängelholm, bättre tryck i publiken finns det ingen annanstans och kultur som sitter i väggarna.

Vi är alla grön å vita bröder....!

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Absolut!
Många brukar hacka på brynäs klack oxå, men visst den är inte stor..
Men sköter sig skapligt eller ja bra vad jag upplevt iaf, har ifs bara varit på ca 15-20 brynäs matcher.
Men tycker den är helt ok, sen är läkerol arena nice som fan :)

När du säger att du bara har sett 15-20 Brynäsmatcher vad menar du då, BIF med Rögle som motståndare eller?

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen

Hahaha, pengarna tar slut va? Sittplatsbiljetterna har varit slut varje match denna säsongen. Hur många matcher har ni haft utsålt? 20-25% av ängelholmarna går på hockey, vad har ni? 10%?

Folket i Linköping vill jag inte ens gå in på...

Manne_

Ja lovar.. jag är seriös! :O
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Cbr 900RR
äsch.. att ni hetsar upp er så över dessa hockeytävlingar som går var å varannan dag :tråkad

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Bor i Mjölby (strax utanför Linköping) och kollade på Linköping - RBK förra året. Fy fan vad Linköpings publik är fattig. Stor arena, noll kultur och noll klack.

Dom är även kända som K.U.K, Klubben Utan Kultur vilket stämmer bra in.

Annat är det i Ängelholm, bättre tryck i publiken finns det ingen annanstans och kultur som sitter i väggarna.

Vi är alla grön å vita bröder....!

Dom har ingen kultur, så rätt så!
Men att det var så illa trodde jag inte.. Men å andra sidan är dom ju kända som pinsamma klubben, ett namn dom lever upp till!
Annat än RBK & AIA stolt grön & vit...
Inget man blir, något man födds till :p
Lhc har alltid snott från andra, igår bevisade dom det igen, genom flaggan med alla hatar oss vi älskar det, så b så mkt taget från AIA, alla hatar oss, skiter vi i vi är rögle super rögle! fortsätt lhc e fucking shit alltid saknat heder!

Å precis,så är det i ä-holm som du säger! Äntligen en som vet :)

När du säger att du bara har sett 15-20 Brynäsmatcher vad menar du då, BIF med Rögle som motståndare eller?

Nepp, har sett ca 10 andra oxå!
Brynäs är bra så är det bara, tar imot att säga det, men sjukt att dom behövde kvala för att va kvar i eliten, dom hör hemma där!

äsch.. att ni hetsar upp er så över dessa hockeytävlingar som går var å varannan dag :tråkad

Inte, oj oj du är fel på det... Det är det man lever för, man kan inte missa en match..
Hemma som borta så är man där! Man planerar jobbet efter rögles spel schema! Så länge man inte missar en endaste match är det rätt planerat!
Det är prio ett om man är en riktigt supporter!

Last edited:

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Dom har ingen kultur, så rätt så!
Men att det var så illa trodde jag inte.. Men å andra sidan är dom ju kända som pinsamma klubben, ett namn dom lever upp till!
Annat än RBK & AIA stolt grön & vit...
Inget man blir, något man födds till :p
Lhc har alltid snott från andra, igår bevisade dom det igen, genom flaggan med alla hatar oss vi älskar det, så b så mkt taget från AIA, alla hatar oss, skiter vi i vi är rögle super rögle! fortsätt lhc e fucking shit alltid saknat heder!

Å precis,så är det i ä-holm som du säger! Äntligen en som vet :)

Saxat från HD:

"Hockey ska låta och låter gör det mest i Rögles nya hemmaarena. Det menar Olof Erikzon, informationsansvarig på Lindab arena.

— Publikljudet i Lindab arena är starkast i Sverige, det är väl känt.

Vid de tillfällen då man själv låtit mäta ljudnivån har toppar uppnåtts på en bit över hundra decibel."

Tjejen brukar har öronproppar när hon är med... det säger allt :yoparty

Inte, oj oj du är fel på det... Det är det man lever för, man kan inte missa en match..
Hemma som borta så är man där! Man planerar jobbet efter rögles spel schema! Så länge man inte missar en endaste match är det rätt planerat!
Det är prio ett om man är en riktigt supporter!

Får man dispens om man har 37 mil till hemmamatcherna och lever på sparade pengar? Jag har i.a.f lyckats se 6-7 hemmamatcher och 1 borta (som nästan blev hemma för mig). Missar den mot Frölunda på torsdag... är helt knäckt.

Last edited:

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Saxat från HD:

"Hockey ska låta och låter gör det mest i Rögles nya hemmaarena. Det menar Olof Erikzon, informationsansvarig på Lindab arena.

— Publikljudet i Lindab arena är starkast i Sverige, det är väl känt.

Vid de tillfällen då man själv låtit mäta ljudnivån har toppar uppnåtts på en bit över hundra decibel."

Tjejen brukar har öronproppar när hon är med... det säger allt :yoparty

Får man dispens om man har 37 mil till hemmamatcherna och lever på sparade pengar? Jag har i.a.f lyckats se 6-7 hemmamatcher och 1 borta (som nästan blev hemma för mig). Missar den mot Frölunda på torsdag... är helt knäckt.

Haha japp då får man dispens, alla är nog inte lika galna som mig å åker på alla... Har missat 3 i år, å det pga av ex:et :mad: sjukt dåligt av mig..
Men å andra sidan 3 på dom senatste 5 åren kan nog vara okej, ar iaf aldrig missat en ända hemma :)

GSXR_FREDDA

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
KTM 640 SM-06
Slampor finns det absolut i ä-holm ja!
Å nä var ingen som kastade något!
Å jo jag var där! Från kl 12.00 å fikade med Patrik innan :)
Hellre att man inte skulle höra vad vi säger en inte höras alls, som er...
Utslängd blev någon tjockis (liksom alla andra linköpingsbor) i vit tröja, tjock som f iaf!
Så fel du har, vi tar guldet i år!

Ok vi är tjocka, men ni är fula och vi kan banta...:arsele

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det är onekligen humor att en ståplatsperson beskyller en annan ståplatsperson för att vara white trash. :lol

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0