Gick så där va?Nä men va trevligt, Canal+ Sport HD sänder semifinal 1 Skellefteå - Färjestad ikväll
"Semifinal 1"... när hände det sist? Måste varit -78 när vi tog vårt enda SM-guld.
Nej fel av mig, kollade nätet. -81 tog vi minsann ett SM-brons.
Åhh fyfaan, jag har redan ont i magen av nervositet...
Dax att plocka fram kvällens hemliga vapen: En Black Chocolate Stout, limited bottling - winter 08-09, från Brooklyn Brewery. Borde få ligga till sig ett par år men va faan.
SEMIFINAL
Gick så där va?
Med tanke på Jimmies fantastiska miss så var det ju lite stöld att FBK vann även om de dominerade första halvan av matchen, från ca 15 minuter in i första och hela andra. Starkt av SAIK att resa sig i tredje dock.Mnjoo...
Vi var lite för klena igår, och Färjestad var det bättre laget, även om jag tycker SAIK stod upp helt ok i den 3:e. Snöpligt slut med 14 sekunder kvar... hade nog kunnat höra en knappnål falla i Skellefteå Kraft Arena då
Men med vakna ögon - varje slutspelsmatch för SAIK är ändå en liten seger i sig, detta är ju bara 3:e året i Elitserien efter typ 16 års plogande i den undre världen...
Kul att HV gjorde fiskrens av sillstryparna!
Och idag har jag fanimej biljetter! :biraiplastglas :sunkigjägermeisterMed tanke på Jimmies fantastiska miss så var det ju lite stöld att FBK vann även om de dominerade första halvan av matchen, från ca 15 minuter in i första och hela andra. Starkt av SAIK att resa sig i tredje dock.
Ska bli kul att se hur det går idag.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |