(Håååååveeee!!!)
What she said!
(men fasen va irriterad jag blev på Liv/HV när dom släppte in 2-1 målet sista sekunderna av andra perioden, så jädra onödigt att lata till sig efter att själva ha gjort mål och "bara" några sekunder kvar av perioden)
(Håååååveeee!!!)
What she said!
(men fasen va irriterad jag blev på Liv/HV när dom släppte in 2-1 målet sista sekunderna av andra perioden, så jädra onödigt att lata till sig efter att själva ha gjort mål och "bara" några sekunder kvar av perioden)
What she said!
Tror HV tar detta fast jag önskar att Skellefte gör det! Äckliga Jönköpingsbor!!!!!
Om Skellefteå hade varit bättre offensivt i PP än i BP så hade detta kunnat gå till 7 matcher. Visst är det eländigt att när de fick PP i förlängningen så kläckte jag ur mig "Ajaj, det här känns inte bra..."
Vad håller de på med? Korplag skulle ha bättre PP!
Det har aldrig varit 'bäst av sju matcher'. Det är först till fyra vinster som gäller.
Vore det bäst av sju skulle man exempelvis spela tre matcher till om ett lag leder med 4-0 i matcher.Visst är det först till 4, men å andra sidan är det bäst av 7 matcher.
Vore det bäst av sju skulle man exempelvis spela tre matcher till om ett lag leder med 4-0 i matcher.
Det har aldrig varit 'bäst av sju matcher'. Det är först till fyra vinster som gäller.
Vore det bäst av sju skulle man exempelvis spela tre matcher till om ett lag leder med 4-0 i matcher.
Nej tyvärr, då blir det först till 7, stor skillnad.
Nu reder vi ut detta pojkar så kan ni sen återgå till sandlådan!
Meningen är väl att ETT lag ska vinna så många matcher som möjligt utav 7? Sen är det upp till logiken... (4-0, 4-1, 4-2, 4-3?(antal matchvinster))
Dra för bövelen inte upp oss ur sandlådan nu, vi har ju precis kommit igång!
Så ja, det blir kanske bullkalas efteråt om ni sköter er
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |