http://www.verktygsproffsen.se/produkt/Panasonic-14V-Autovaxlad-Skruvdragare-EY7443-4_2Ah
Den för 2500 ink moms? Demoex.
Du blir nog nöjd, den vägde ju inget heller.
Rekomenderar Bosch skruvdragare blå serien, riktigt grymma men något dyra för privatpersoner. Har till och med badat med en, trillade i av misstag. Luktade lite skumt ett tag men nu går den fint och de är för två år sen.
http://www.verktygsproffsen.se/produkt/Panasonic-14V-Autovaxlad-Skruvdragare-EY7443-4_2Ah
Den för 2500 ink moms? Demoex.
Synd att dom hade stängt när jag skulle dit och köpa. Får ringa på måndag och be dom hålla den tills tisdag.För det priset köper du den på stört och gör du inte det så får du köpa den åt mig!
Har man kört med dessa maskiner så vill man inte använda annat sen och det är väl egentligen enda nackdelen, att man blir kräsen. Skulle du jämföra den med Boschen så skulle du köpa Panasonicen, garanterat.
För det priset köper du den på stört och gör du inte det så får du köpa den åt mig!
Har man kört med dessa maskiner så vill man inte använda annat sen och det är väl egentligen enda nackdelen, att man blir kräsen. Skulle du jämföra den med Boschen så skulle du köpa Panasonicen, garanterat.
Rekomenderar Bosch skruvdragare blå serien, riktigt grymma men något dyra för privatpersoner. Har till och med badat med en, trillade i av misstag. Luktade lite skumt ett tag men nu går den fint och de är för två år sen.
Lånar lite.
Vilken sticksåg skall man ha.
Såg boschen där uppe.
Hur pass med batteri drar en sticksåg?
Kör ju idag på Makitas 18v serie i resterande verktyg.
Sticksågen drar så mycket batteri att man ändå måste ha en med sladd. Har du redan mycket på Makita 18V så hade jag kört vidare på det.
Jag har en Makita DJV180 och det som är bra med den är just att den är mobil som fan. Ställer man den jämte en Blå Bosch med sladd så är den såklart sämre på allt utom räckvidd. Jag hade tittat på en Makita DJV181, skulle tro att den vinglar mindre och är betydligt mer riktig såg men jag har inte provat den.
Misstänkte nästan det.
Hittar inget om drifttid någonstans.
Allt jag hittar är genomsnittlig laddtid 36 minuter.
Kan det vara drifttiden de menar?
Har det mesta andra i Makita annars så de vore ju jävla smutt men om drifttiden ändå är dålig o man lär köra sladdmaskin så kan man ju kika på annat.
Fundera på denna http://www.netonnet.se/art/hem-och-hushall/verktyg/saga/sticksag/bosch-gst90e/203353.8719/
Nej, jag tror det är laddtiden på dom stora batterierna.
Jag har 3st 3Ah 18V batteri och det funkar bra.
En batteristick skulle jag inte vilja vara utan även om den inte tuggar på i evigheter. Inte direkt så att den kroknar mitt i en planka men sågar man 2" reglar så suger det batteri.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|