EM Karlskoga 2007

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Coolt att vi blir full gridd i Superstock 600 (eller om det nu heter Stocksport 600) :yoparty

40 anmälda förare och 32 till start. Förra året tog jag en poäng med min 15e plats och det lär bli tufft att göra om det... Blir till att gazza! :D

Hoppas på mycket publik, hade varit skoj! :)

.

:gnissla Slutar väl med att man får sitta på läktaren på söndag!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag tänkte dra dit imorgon redan o kolla läget. Kanske stannar natten om man hittar ett billigt hotell :tungan

Var kval 2 med pölar på banan?

sandstream

Guest
En otäck krasch på första kvalet i Rookie 1000 gjorde att vi fick köra resten av kvalet när alla andra klasser hade kört klart. Det var blött med början till torrspår när en kille bromsade omkull på rakan och skadade knät allvarligt. Jag är inte helt hundra på vem det var så jag skriver inget namn.

På det andra kvalet, det som kördes på kvällen, gjorde jag en snygg lowsider ut ur Esset. Svor som fan och skulle ställa mig upp men farten var för hög så jag gjorde några volter på gräset. Kåpstag, generatorkåpa, kåpglas, quickshifter mm gick sönder men efter mekande hela kvällen och förmiddagen är det dags för kval 2 om 35 minuter.

Rookie 600 hade mer regn än vad vi hade och skamkärran räckte inte till alla hojar som kraschat. De fick köra två gånger. Lukas kraschade i första kurvan på första varvet men har fått ihop hojen och jag håller tummarna för honom i Rookie 600 racet i morgon.

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Inte just nu
Kan jag inte vara på plats får det duga med Live Timing

Otroligt spännande att följa 250GP-racet via Live Timing. Verkar vara ett hårt lopp för topp-4 fast nu hände det något med Molina... Trillar ner i listan...

Edit, Watz hack i häl på tvåan, heja heja:tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...