En 125 klubb med egen hemsida?

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Nudelman skrev:
jag gör en eller 2 till.. denna gången lite mer detaljer och tryck i dom, dom andra var bara "3-minuts-jobb"

3-minutsjobb.. sitt en halv timme då :) nä men seriöst försök knåpa ihop nån snygg men inte med skit bra upplösning det blir bara svårt att trycka och blir antagligen dyrare också :(

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
NU blev jag ganska nöjd men fick inte så jätte bra upplösning! men ganska coll men vet inte riktigt vad jag ska ha i mitten!

Bifogat

• Snyggaste.jpg
    Snyggaste.jpg
    37.1 KB · Visningar: 110

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
cross_micke skrev:
NU blev jag ganska nöjd men fick inte så jätte bra upplösning! men ganska coll men vet inte riktigt vad jag ska ha i mitten!

Men kan ju tro att det är reklam för No Fear istället för en klubb logga.

:va

Nudelman

Medlem
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
en 2 hjuling
här är en bild jag lekte med förut, jag gjorde dom inte så simpla denna gången

ur1.jpg

ur2.jpg
¨

ur3.jpg

ur4.jpg

vettefan då men.. aja.

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
dom var snygga men kan du prova göra dom typ vita med svart bakgrund och vrida upp dom lite så dom kommer rakt framifrån istället? det blir lättare å se vad det står då :) snygga som fan!

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Nudelman skrev:
här är en bild jag lekte med förut, jag gjorde dom inte så simpla denna gången

vettefan då men.. aja.

Grymmt fina, röstar för den sista...
som sagt tycker att no fear är lite moppefucko varning, men Nudelman du har skill alltså :D

du kan få göra någon logo åtmig vid något tillfälle :D

som sagt ruggi känsla :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
boOz skrev:
Okejj, känns som vi gör 2 olika hemsidor då du bor i GBG och jag bor i Stockholm. Den här sidan är främst för folk som kan ta dig till Sthlm för träffar osv. Självklart är även andra välkommna men de kommer ju inte kunna deltaga i träffarna. MVH Gustaf

Vafan, nu känns det ju ganskja meningslöst att jag gör en sida för det är ingen jävel i Göteborg som kör 125cc utom jag ju....

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Itacha75 skrev:
Steffi (Miss_orchide kan inte stava) har mycket att göra nu och 125cc sidan har lagts åt sidan.
Men detta har var uppe förut, slutar bara med massa bull... tyvärr...

Ursäkta? vafan är det med er?? att ja måste plugga lite ibland för att inte få IG i vissa ämnen, och att jag inte har tillgång till datorn dygnet runt...så blir det helt plötsligt så att ja snackade och inte gjorde nått... Ni vet ju för fan ingenting om vad jag har att göra på dagarna,

Om ni hade jobbat varje dag ca 9 timmar om dagen så tror ja at ni hade insett att hemsidan faktiskt får vänta lite då jag prioriterar att ha mitt jobb kvar

:kocko :mad:

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Miss_Orchidee skrev:
Ursäkta? vafan är det med er?? att ja måste plugga lite ibland för att inte få IG i vissa ämnen, och att jag inte har tillgång till datorn dygnet runt...så blir det helt plötsligt så att ja snackade och inte gjorde nått... Ni vet ju för fan ingenting om vad jag har att göra på dagarna,

Om ni hade jobbat varje dag ca 9 timmar om dagen så tror ja at ni hade insett att hemsidan faktiskt får vänta lite då jag prioriterar att ha mitt jobb kvar

:kocko :mad:

tror att nån här inne har vaknat på fel sida av kattlådan idag.... du anar inte hur många gr det är folk som vill göra en 125-cc sida och det blir oftast inte någonting av det

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
spectre skrev:
tror att nån här inne har vaknat på fel sida av kattlådan idag.... du anar inte hur många gr det är folk som vill göra en 125-cc sida och det blir oftast inte någonting av det
:tummenupp bra sagt! :hihi

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
spectre skrev:

opk, ja e sjuk idag och kan la va lite lättretlig...jag behöve skriva av mig lite granna.... ska ja ändra inlägget till nått kul istället kanske?? nu när jag är lite gladare...... :)

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
cRoC skrev:
Man ser ju knappt vad det står :va

Håller med, Gör en enkel och tuff logga istället för att ha så mycket grejor på den. Jag tror inte heller ni skulle kunna trycka denna på tröjor.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Miss_Orchidee skrev:
Den skall bara ut på internett typ! lite små pill kvar iof..men inte mycket, lägger ut den så snart som möjligt! måste ju vet ahur man gör bara....

Var ska du lägga upp den? Har du webbhotell eller?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Padde skrev:
Var ska du lägga upp den? Har du webbhotell eller?
Det är ju det jag inte vet...hur fan gör man.. jag har ingen aning, sidan är gjoird i Microsoft Publicher men ja vet inte hur man får uop den på internett

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!