spectre
BRASSA å dra i helvet
Nudelman skrev:jag gör en eller 2 till.. denna gången lite mer detaljer och tryck i dom, dom andra var bara "3-minuts-jobb"
3-minutsjobb.. sitt en halv timme då
Nudelman skrev:jag gör en eller 2 till.. denna gången lite mer detaljer och tryck i dom, dom andra var bara "3-minuts-jobb"
cross_micke skrev:NU blev jag ganska nöjd men fick inte så jätte bra upplösning! men ganska coll men vet inte riktigt vad jag ska ha i mitten!
cross_micke skrev:NU blev jag ganska nöjd men fick inte så jätte bra upplösning! men ganska coll men vet inte riktigt vad jag ska ha i mitten!
Nudelman skrev:här är en bild jag lekte med förut, jag gjorde dom inte så simpla denna gången
vettefan då men.. aja.
Nudelman skrev:här är en bild jag lekte med förut, jag gjorde dom inte så simpla denna gången
vettefan då men.. aja.
boOz skrev:Okejj, känns som vi gör 2 olika hemsidor då du bor i GBG och jag bor i Stockholm. Den här sidan är främst för folk som kan ta dig till Sthlm för träffar osv. Självklart är även andra välkommna men de kommer ju inte kunna deltaga i träffarna. MVH Gustaf
Itacha75 skrev:Steffi (Miss_orchide kan inte stava) har mycket att göra nu och 125cc sidan har lagts åt sidan.
Men detta har var uppe förut, slutar bara med massa bull... tyvärr...
Miss_Orchidee skrev:Ursäkta? vafan är det med er?? att ja måste plugga lite ibland för att inte få IG i vissa ämnen, och att jag inte har tillgång till datorn dygnet runt...så blir det helt plötsligt så att ja snackade och inte gjorde nått... Ni vet ju för fan ingenting om vad jag har att göra på dagarna,
Om ni hade jobbat varje dag ca 9 timmar om dagen så tror ja at ni hade insett att hemsidan faktiskt får vänta lite då jag prioriterar att ha mitt jobb kvar
:kocko![]()
spectre skrev:tror att nån här inne har vaknat på fel sida av kattlådan idag.... du anar inte hur många gr det är folk som vill göra en 125-cc sida och det blir oftast inte någonting av det
spectre skrev:tror att nån här inne har vaknat på fel sida av kattlådan idag.... du anar inte hur många gr det är folk som vill göra en 125-cc sida och det blir oftast inte någonting av det
Miss_Orchidee skrev:opk, ja e sjuk idag och kan la va lite lättretlig...jag behöve skriva av mig lite granna.... ska ja ändra inlägget till nått kul istället kanske?? nu när jag är lite gladare......![]()
cRoC skrev:Man ser ju knappt vad det står![]()
spectre skrev:hur långt hade du kommit på din hemsida?
Miss_Orchidee skrev:Den skall bara ut på internett typ! lite små pill kvar iof..men inte mycket, lägger ut den så snart som möjligt! måste ju vet ahur man gör bara....
Miss_Orchidee skrev:Den skall bara ut på internett typ! lite små pill kvar iof..men inte mycket, lägger ut den så snart som möjligt! måste ju vet ahur man gör bara....
Det är ju det jag inte vet...hur fan gör man.. jag har ingen aning, sidan är gjoird i Microsoft Publicher men ja vet inte hur man får uop den på internettPadde skrev:Var ska du lägga upp den? Har du webbhotell eller?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |