En 125 klubb med egen hemsida?

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
cross_micke skrev:
okej joo dte kanske behövs han har jobbat bra tycker jag :Bugar men när han kommer till baka då!:yoparty:yoparty:yoparty

Tjena alla grabbar! hoppas alla mår kanon och att vädret i Stockholm är bättre än här nere i Båstad iaf :mad: Heh jag kommer hem den 11 Juli förmodligen. Så det är näst nästa helg, då kommer det inom kort att planeras en träff med samling inne i Stockholms innerstad, därefter följer roliga evenemang säkert. Jag kommer online några mer gånger innan jag kommer hem. Må så gott alla och bered er inför en rolig träff i Juli ? :yoparty :yoparty MVH Gustaf TT

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
boOz skrev:
Tjena alla grabbar! hoppas alla mår kanon och att vädret i Stockholm är bättre än här nere i Båstad iaf :mad: Heh jag kommer hem den 11 Juli förmodligen. Så det är näst nästa helg, då kommer det inom kort att planeras en träff med samling inne i Stockholms innerstad, därefter följer roliga evenemang säkert. Jag kommer online några mer gånger innan jag kommer hem. Må så gott alla och bered er inför en rolig träff i Juli ? :yoparty :yoparty MVH Gustaf TT

lätt jag kommer , om jag klarar uppkörningen i morron.. Hoppas att min jävla skorv håller hela resan.. jag tvivlar.. senast idag gick kopplingswiren av.. i morron går väl styret av eller nått.. :tungan

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
spectre skrev:
lätt jag kommer , om jag klarar uppkörningen i morron.. Hoppas att min jävla skorv håller hela resan.. jag tvivlar.. senast idag gick kopplingswiren av.. i morron går väl styret av eller nått.. :tungan

Tjenaa Spectreee! Okejj gick det bra iidag då ? Vi höres! MVH Gustaf TT :yoparty

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Hahah, nu ska han som börjat med allt sälja sin 125 :kocko :tungan

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
spectre skrev:

Klarade du det eller?? Nu e vi nyfikna!!!

ja kommer inte t sthlm...som ni kanske förstår....
Dessutom e min hoj inte riktigt hel längre....det är nogot fel med kopplingen, vajern e inte av men den tar inte....fjädrar inte tillbaka.,...mm...

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Miss_Orchidee skrev:
Klarade du det eller?? Nu e vi nyfikna!!!

ja kommer inte t sthlm...som ni kanske förstår....
Dessutom e min hoj inte riktigt hel längre....det är nogot fel med kopplingen, vajern e inte av men den tar inte....fjädrar inte tillbaka.,...mm...

Jo, det förstår vi.

Angående kopplingen, hände det plötsligt? Det är nog fjädern som trycker tillbaka när man drar in kopplingen. Du kanske vet vilken jag pratar om?

Säg till om du behöver hjälp, alltså förklara eller nåt.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
DJM skrev:
Jo, det förstår vi.

Angående kopplingen, hände det plötsligt? Det är nog fjädern som trycker tillbaka när man drar in kopplingen. Du kanske vet vilken jag pratar om?

Säg till om du behöver hjälp, alltså förklara eller nåt.

Ja vet inte...vi ska ta isär skiten å kolla det på söndag, eller snarare Ravetrancer ska...ja fick inte vara med och pilla,...han tykte ja tjatade förmycket om att han skulle vara rädd om grejerna.....Suck....undrar varför...

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Miss_Orchidee skrev:
Ja vet inte...vi ska ta isär skiten å kolla det på söndag, eller snarare Ravetrancer ska...ja fick inte vara med och pilla,...han tykte ja tjatade förmycket om att han skulle vara rädd om grejerna.....Suck....undrar varför...

ok, hehe :tungan hoppas det går bra.. säg att du ska vara tyst då?

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
Miss_Orchidee skrev:
Pratglada jag e väldigt dålig på det....å så e ja så rädd om min hoj så d e sjukligt! den ebättre vårdad än min egen kropp
okej så du rakar hojen me! :tungan :tungan Nu var jag rolig eller inte :banana

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
boOz skrev:
Tjenaa Spectreee! Okejj gick det bra iidag då ? Vi höres! MVH Gustaf TT :yoparty

tjena fan!! Klart jag klarade det.. vi drog först ut till KW service och kollade desperata som fan efter en kopplingswire för nippeln gick av där uppe men dom hade till honda cr och nån annan gammal skorv så det sket sig, så ringde vi min farbror som kör cross så pillade och trixade han med en annan wire som var för lång så det ordnade sig igen :).. fast nu har kylarslangen brakat åt helvete.. men det är en annan femma nu har jag iallafall körkort :yoparty :banana

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
spectre skrev:
tjena fan!! Klart jag klarade det.. vi drog först ut till KW service och kollade desperata som fan efter en kopplingswire för nippeln gick av där uppe men dom hade till honda cr och nån annan gammal skorv så det sket sig, så ringde vi min farbror som kör cross så pillade och trixade han med en annan wire som var för lång så det ordnade sig igen :).. fast nu har kylarslangen brakat åt helvete.. men det är en annan femma nu har jag iallafall körkort :yoparty :banana

Grattis! :) En helt underbar känsla! :banana

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...