NSR_ERnsT skrev:ställer gärna upp med lite kunskap och allmänt kunnande för att få igång en sida.... skulle det inte vara värt att betala 20 kr för medlemsskap om man dessutom får någon dekal eller något....
boOz skrev:Tjena, tackar så mycket jag ska prata med webmastern och fråga vad han behöver hjälp med sen kan jag återkomma till dig![]()
Jo man kanske skulle införa någon sån liten engågsavgift, Jag tycker även man skulle ordna tröjjor med "United Riders" loggan på och nicket på ryggen t.e.x. MVH Gustaf TT
cross_micke skrev:låter bra! alltid bra med lite coola tröjjor![]()
okej då pmar jag dig!boOz skrev:Ja sant =), men glöm inte alla som vill vara med på sidan och få köpa tröjjor och klistermärken och överhuvuddtaget vara med i klubben, PMa med mig info om eran hoj som t.e.x, årsmodell, toppfart, framtidsplaner, styling, moddning etc etc, och det viktigaste, BILDER! En fortsatt bra dag önskar Gustaf TT
jaja körkort kommer! annars gör man som dom i www.sr1.seTjet skrev:Får man vara med utan körkort?![]()
Bojje skrev:Grabbar, kolla in sidan nu.. kodningen är klar, bara innehållet som måste fyllas på med eran hjälp!
http://hem.bredband.net/bojan89/125
Hur tycker ni att upplägget skall vara? Vänster sida hade jag tänkt mig reklamera vår host eller någonting... och resten går åt innehållet, vad tycker ni om det?
Bojje skrev:Kolla igen![]()
Nu har man fixat css:en... kör över musen på nyheter så ser ni vad jag menarhttp://hem.bredband.net/bojan89/125
Alla länkar blir så. Nu ska jag ta och koppla av lite med Driv3r på ps2. Senare om ni vill kan vi köpa en domän... ex: www.unitedriders.com eller liknande för bara 100 kr/år eller mindre, minns inte exakt.
Det går framåt
Edit: Såg att united riders var upptaget.
Bojje skrev:
Bojje skrev:
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |