En 125 klubb med egen hemsida?

NSR_ERnsT

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
...
ställer gärna upp med lite kunskap och allmänt kunnande för att få igång en sida.... skulle det inte vara värt att betala 20 kr för medlemsskap om man dessutom får någon dekal eller något....

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
NSR_ERnsT skrev:
ställer gärna upp med lite kunskap och allmänt kunnande för att få igång en sida.... skulle det inte vara värt att betala 20 kr för medlemsskap om man dessutom får någon dekal eller något....

Tjena, tackar så mycket jag ska prata med webmastern och fråga vad han behöver hjälp med sen kan jag återkomma till dig :tummenupp
Jo man kanske skulle införa någon sån liten engågsavgift, Jag tycker även man skulle ordna tröjjor med "United Riders" loggan på och nicket på ryggen t.e.x. MVH Gustaf TT

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
boOz skrev:
Tjena, tackar så mycket jag ska prata med webmastern och fråga vad han behöver hjälp med sen kan jag återkomma till dig :tummenupp
Jo man kanske skulle införa någon sån liten engågsavgift, Jag tycker även man skulle ordna tröjjor med "United Riders" loggan på och nicket på ryggen t.e.x. MVH Gustaf TT

låter bra! alltid bra med lite coola tröjjor :tummenupp

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
cross_micke skrev:
låter bra! alltid bra med lite coola tröjjor :tummenupp

Ja sant =), men glöm inte alla som vill vara med på sidan och få köpa tröjjor och klistermärken och överhuvuddtaget vara med i klubben, PMa med mig info om eran hoj som t.e.x, årsmodell, toppfart, framtidsplaner, styling, moddning etc etc, och det viktigaste, BILDER! En fortsatt bra dag önskar Gustaf TT

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
boOz skrev:
Ja sant =), men glöm inte alla som vill vara med på sidan och få köpa tröjjor och klistermärken och överhuvuddtaget vara med i klubben, PMa med mig info om eran hoj som t.e.x, årsmodell, toppfart, framtidsplaner, styling, moddning etc etc, och det viktigaste, BILDER! En fortsatt bra dag önskar Gustaf TT
okej då pmar jag dig!

Bojje

Medlem
Gick med
6 May 2004
Hoj
Ingen just nu
Grabbar, kolla in sidan nu.. kodningen är klar, bara innehållet som måste fyllas på med eran hjälp!

http://hem.bredband.net/bojan89/125

Hur tycker ni att upplägget skall vara? Vänster sida hade jag tänkt mig reklamera vår host eller någonting... och resten går åt innehållet, vad tycker ni om det?

Solid snake

Guest
Bojje skrev:
Grabbar, kolla in sidan nu.. kodningen är klar, bara innehållet som måste fyllas på med eran hjälp!

http://hem.bredband.net/bojan89/125

Hur tycker ni att upplägget skall vara? Vänster sida hade jag tänkt mig reklamera vår host eller någonting... och resten går åt innehållet, vad tycker ni om det?

Kör i vind, blir snyggt ju! :tummenupp

Bojje

Medlem
Gick med
6 May 2004
Hoj
Ingen just nu
Kolla igen :)

Nu har man fixat css:en... kör över musen på nyheter så ser ni vad jag menar :hihi http://hem.bredband.net/bojan89/125

Alla länkar blir så. Nu ska jag ta och koppla av lite med Driv3r på ps2. Senare om ni vill kan vi köpa en domän... ex: www.unitedriders.com eller liknande för bara 100 kr/år eller mindre, minns inte exakt.

Det går framåt :yoparty

Edit: Såg att united riders var upptaget.

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Bojje skrev:
Kolla igen :)

Nu har man fixat css:en... kör över musen på nyheter så ser ni vad jag menar :hihi http://hem.bredband.net/bojan89/125

Alla länkar blir så. Nu ska jag ta och koppla av lite med Driv3r på ps2. Senare om ni vill kan vi köpa en domän... ex: www.unitedriders.com eller liknande för bara 100 kr/år eller mindre, minns inte exakt.

Det går framåt :yoparty

Edit: Såg att united riders var upptaget.

På sidan dra upp en mattsvart mito till höger om texten med frånkåpan åt vänster, vore fetare :tummenupp :D :tuttar

Bojje

Medlem
Gick med
6 May 2004
Hoj
Ingen just nu
Jo jag har tänkt på det, men jag har ingen ork att ändra det nu... händer väl senare idag eller imorgon :)

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
det blir riktigt bra du!:Bugar
skulle ha ett forum med bara 125 snack!

NSR_ERnsT

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
...
forumet är en mycket bra idé... vore skoj om man kunde ha ett eget ställe att sitta och snacka på...

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
det ser bra ut, men jag håller fortfarande på det jag sa tidigare,,, men en sak till, för att detta förum inte ska börja likna bike.se så tycker jag att vi ska utse fler som administratörer (långt ord det där ;) ) så att fler kan hjälpas åt och få bort alla "moped pojkar" som kommer att slinka in, och göra det förnäma jobbet som Swedie (säkert ett par fler som gör det med) har här, nämligen banningen... jag vill inte att det ska bli ett forum som liknar bike.se då kan det lika gärna va...

Edit: och med detta menar jag inte att dom som inte har en lätt mc inte ska vara välkomna, ni förstår nog vad jag menar :tungan

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024