Solid snake
Guest
Dizzy skrev:pröva ändra om det så får vi se hur det ser ut..
Annars ger man bara tröjor till tryckeriet o loggan sen gör dom som man vill, det kommer bli snyggt.
Dizzy skrev:pröva ändra om det så får vi se hur det ser ut..
ja men det finns alltid en schangs (okey, stavning?) att det går åt pipan om man låter andra göra jobbet, men pröva o ändra om den som har PS...Solid snake skrev:Annars ger man bara tröjor till tryckeriet o loggan sen gör dom som man vill, det kommer bli snyggt.
Dizzy skrev:grått blir snyggt, eller?
EDIT: allstå tröjorna..[/QUOT
Jo grått låter bra det också. Jag tycker vi bestämmer tryck snart så vi kan beställa tröjjorna. MVH Gustaf TT
Nudelman skrev:jag fattade inte riktigt hur bilden skulle vara men jag gjorde denna för 2 minuter sen
![]()
.. jag kan göra ännu större eller mindre så detaljerna kanske blir lättare o trycka eller ja vafan, säg hur bilderna ska vara o sånt för jag blir helt förvirrad!
Dizzy skrev:ingen som skulle pröva på att göra om ögonen och texten så att man kan ha svart bakgrund??
jahop nu ska jag åka, kommer inte in på forumet förns imorgon, hoppas att ni gör ett klokt beslut, men jag står fast vid, grå munktröja, svart loggo med röda ögon...boOz skrev:Det är också ett alternativ.
Dizzy skrev:jahop nu ska jag åka, kommer inte in på forumet förns imorgon, hoppas att ni gör ett klokt beslut, men jag står fast vid, grå munktröja, svart loggo med röda ögon...
lycka till , byebye
cross_micke skrev:nu råå! fan photoshop la av! såå jag fick rita i paint men der blev okej! resultatet kommer här!! :corn
boOz skrev:Jag gillar den!! Ända e om man skulle kunna skriva United Riders i typ blandad röd,svart färg? liksom både svart och röd färg i varje bokstav.
MVH Gustaf TT
spectre skrev:kan ingen göra om ögonen hel röda, för rött e skit snyggt på svart och de e vitt också.. det ska nästan lysa hemskheter om tröjorna![]()
![]()
Nudelman skrev:
Nudelman skrev:den här då..?
länk: http://w1.312.telia.com/~u31228666/ur/ur.jpg
Jag var tvungen o blura (sudda) till no fear ögonen så dom inte ser så fuckade ut =P
Solid snake skrev:Folk ska bli rädda när dom ser oss!![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |