En 125 klubb med egen hemsida?

Solid snake

Guest
Dizzy skrev:
pröva ändra om det så får vi se hur det ser ut..

Annars ger man bara tröjor till tryckeriet o loggan sen gör dom som man vill, det kommer bli snyggt.

Nudelman

Medlem
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
en 2 hjuling
jag fattade inte riktigt hur bilden skulle vara men jag gjorde denna för 2 minuter sen

urlogo1.jpg

:p.. jag kan göra ännu större eller mindre så detaljerna kanske blir lättare o trycka eller ja vafan, säg hur bilderna ska vara o sånt för jag blir helt förvirrad!

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
Nudelman skrev:
jag fattade inte riktigt hur bilden skulle vara men jag gjorde denna för 2 minuter sen

urlogo1.jpg

:p.. jag kan göra ännu större eller mindre så detaljerna kanske blir lättare o trycka eller ja vafan, säg hur bilderna ska vara o sånt för jag blir helt förvirrad!

Tjena, fint! Men utgå helst från "United Riders" trycket som finns på hemsidan, (de finns tidigare i tråden också) Jag menar själva bokstäverna i den stilen, precis de bokstäverna som är till vänster om ögonen tidigare i tråden. (Krångligt). Ehm de är de bokstäverna som jag vill ha med, sen ngn bild brevid eller under bokstäverna, som exempelvis de här ögonen. Ge dig på ett försök, du verkar kunna! MVH Gustaf TT

boOz

Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
Dizzy skrev:
jahop nu ska jag åka, kommer inte in på forumet förns imorgon, hoppas att ni gör ett klokt beslut, men jag står fast vid, grå munktröja, svart loggo med röda ögon...
lycka till , byebye

Tjena, okejj, vi hittar nog på ngt bra :yoparty Ha det bra vart du nuu ska :D MVH Gustaf TT

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
nu råå! fan photoshop la av! såå jag fick rita i paint men der blev okej! resultatet kommer här!! :corn

Bifogat

• no_fear, united riders.GIF
    no_fear, united riders.GIF
    3.7 KB · Visningar: 52

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
humm blev ingen miniatyr! aja kolla ialla fall nu ska jag ut och måla! :(

boOz

Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
cross_micke skrev:
nu råå! fan photoshop la av! såå jag fick rita i paint men der blev okej! resultatet kommer här!! :corn

Jag gillar den!! Ända e om man skulle kunna skriva United Riders i typ blandad röd,svart färg? liksom både svart och röd färg i varje bokstav.
MVH Gustaf TT

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
boOz skrev:
Jag gillar den!! Ända e om man skulle kunna skriva United Riders i typ blandad röd,svart färg? liksom både svart och röd färg i varje bokstav.
MVH Gustaf TT

kan ingen göra om ögonen hel röda, för rött e skit snyggt på svart och de e vitt också.. det ska nästan lysa hemskheter om tröjorna :brynad :slicka

Solid snake

Guest
spectre skrev:
kan ingen göra om ögonen hel röda, för rött e skit snyggt på svart och de e vitt också.. det ska nästan lysa hemskheter om tröjorna :brynad :slicka

Folk ska bli rädda när dom ser oss! :brynad

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...