En annan undran...

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Rimbo
Hoj
tt600
Fortfarande en fråga till killar.... :tungan

Varför tycker många killar att det e så otroligt sexigt med tjejer som kör hoj och så....
eller om jag säger till en kille att jag bytt däck och olja på bilen, blir kommentaren ofta...."fan va sexigt, kan du det???"


VARFÖR skulle jag INTE kunna det? Bara för att jag e tjej????
 

mankan

Godis är gott!
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Det burgna Täby, stan på landet!
Hoj
Suzuki DR 650 SE 1999
Karin.81 skrev:
Fortfarande en fråga till killar.... :tungan

Varför tycker många killar att det e så otroligt sexigt med tjejer som kör hoj och så....
eller om jag säger till en kille att jag bytt däck och olja på bilen, blir kommentaren ofta...."fan va sexigt, kan du det???"


VARFÖR skulle jag INTE kunna det? Bara för att jag e tjej????

Det finns ingenting som säger att tjejer inte kan göra sådana saker. Bara en gammal könsroll som de flesta tyvärr fortfarande är fast i, både killar och tjejer. Tro mig när jag säger att jag inte skulle ha någonting emot att min fru bytte däck och olja så att jag slapp :rolleyes:
 

stortiger

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
norrbotten
Hoj
Yamaha Thunderace -00
för att du kannse har så stora Rattar :hihi att du inte kommer under bilen för att låssa olje pluggen tex :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
sexigt vet jag inte... men tycker det är bra att tjejer iaf vågar göra nått som kanske kan anses som "manligt" .... slå mig inte.
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
de e sexigt med tjejer som vågar ta i o skita ner fingrarna... :mattias

dvs trevligt :)
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Karin.81 skrev:
Fortfarande en fråga till killar.... :tungan

Varför tycker många killar att det e så otroligt sexigt med tjejer som kör hoj och så....
eller om jag säger till en kille att jag bytt däck och olja på bilen, blir kommentaren ofta...."fan va sexigt, kan du det???"


VARFÖR skulle jag INTE kunna det? Bara för att jag e tjej????
det var ett jävla gnäll, e du flata eller???
JAg menar dra upp såna frågor, om en kille kanske tycker det e sexigt med oljiga fingrar på en brud så betyder det inte att alla e det.....

Jag tex skiter i om du kan byta din olja själv men kan tycka att en brud i skinnställ e sexig, men samtidigt så tycker jag massa brudar e sexiga med andra kläder oxo.....

Känner du dig idiotförklarad när folk inte tror du kan byta olja själv???
Brudar brukar inte gilla att skitna ner sig så mycket och nej det är inte så vanligt att tjejer byter olja o mekar....är det svar nog.

Dessutom så kan du posta i offtopic.
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Alltså, vilken svår fråga att svara på...

Förutom medhåll på Rave's inlägg ovan, så fundera på följande:

Tätt åtsittande skinnkläder på en kvinnokropp... som sitter på gränsle på ett potent fordon... vad är det som inte är sexigt ?
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Klart att det är sexigt med kvinnor som lagar mat, tvättar, städar osv och dessutom fixar bilen och bågen åt en. Har de sedan ett bra arbete och tjänar mycket mycket pengar snackar vi kärlek.
 

Diversion

Guest
Karin.81 skrev:
Fortfarande en fråga till killar.... :tungan

Varför tycker många killar att det e så otroligt sexigt med tjejer som kör hoj och så....
eller om jag säger till en kille att jag bytt däck och olja på bilen, blir kommentaren ofta...."fan va sexigt, kan du det???"


VARFÖR skulle jag INTE kunna det? Bara för att jag e tjej????

Det ÄR ju faktiskt ovanligare att tjejer kör hoj och ännu ovanligare att de mekar själva i dagsläget. Tror dom tycker det är kul att träffa på en tjej som är "annorlunda" eftersom en majoritet av tjejerna faktiskt föredrar BB framför CBR. Ni blir liksom exotiska, som att vara ute i skogen och få syn på någon utrotningshotad art liksom. :)
 

Gabor

Guest
kylskåp

En tjej kompis till mig var in på ELGIGANTEN I UPPSALA....och skulle köpa ett skåp till all öl hon skulle bjuda mig på..
:kocko försäljaren kollade mest på hennes :tuttar och fick fjäder eller vad det skulle föreställa....
Sen pekade han på ett skåp,, ett kylskåp alltså... och påstod att hon skulle välja den för att den var så sexig.... Jamen va fan ,väx upp o kom in i matchen...ett kyskåp , sexigt....folk måste ha problem nu för tiden...
 

mankan

Godis är gott!
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Det burgna Täby, stan på landet!
Hoj
Suzuki DR 650 SE 1999
Ravetrancer skrev:
det var ett jävla gnäll, e du flata eller???
JAg menar dra upp såna frågor, om en kille kanske tycker det e sexigt med oljiga fingrar på en brud så betyder det inte att alla e det.....

Jag tex skiter i om du kan byta din olja själv men kan tycka att en brud i skinnställ e sexig, men samtidigt så tycker jag massa brudar e sexiga med andra kläder oxo.....

Känner du dig idiotförklarad när folk inte tror du kan byta olja själv???
Brudar brukar inte gilla att skitna ner sig så mycket och nej det är inte så vanligt att tjejer byter olja o mekar....är det svar nog.

Dessutom så kan du posta i offtopic.

:rofl Det där är vad man kan kalla svar på tal :D
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
För att kvinnans plats är vid spisen och mannens i garaget. :fakta
Allt annat kan ses som en avvikelse och många tänder ju på det.

(fast frågar du min flickvän så håller hon nog inte riktigt med)
 
Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
tassen skrev:
En tjej kompis till mig var in på ELGIGANTEN I UPPSALA....och skulle köpa ett skåp till all öl hon skulle bjuda mig på..
:kocko försäljaren kollade mest på hennes :tuttar och fick fjäder eller vad det skulle föreställa....
Sen pekade han på ett skåp,, ett kylskåp alltså... och påstod att hon skulle välja den för att den var så sexig.... Jamen va fan ,väx upp o kom in i matchen...ett kyskåp , sexigt....folk måste ha problem nu för tiden...

hahahaha :hihi jo, den försäljaren måste ha något fel iaf.!
jag håller med många över, det är inte så många damer som gillar att meka motorer och liknande, och det är väl det som gör det lite "sexigt"!? man är väl sugen på det lite ovanligare :rolleyes: så tror jag att det är iaf :tungan
 

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Rimbo
Hoj
tt600
Bikerbitch skrev:
De är överkåta. Och visar det gärna.
[Förresten hör väl dessa trådar hemma i OT-delen?]

Jo det hör hemma i OT-delen... men jag skickade fel....sorry :rodnar
 

Therudeboy

Guest
Karin.81 skrev:
jag måste nog det..annars så får jag ju inte veta! :tungan




Är väl inte så mycket att veta? Men visst vill du veta min åsikt så ska tjejerna hålla sina fingrar rena.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top