En annan undran...

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
Ravetrancer skrev:
det var ett jävla gnäll, e du flata eller???
JAg menar dra upp såna frågor, om en kille kanske tycker det e sexigt med oljiga fingrar på en brud så betyder det inte att alla e det.....

Jag tex skiter i om du kan byta din olja själv men kan tycka att en brud i skinnställ e sexig, men samtidigt så tycker jag massa brudar e sexiga med andra kläder oxo.....

Känner du dig idiotförklarad när folk inte tror du kan byta olja själv???
Brudar brukar inte gilla att skitna ner sig så mycket och nej det är inte så vanligt att tjejer byter olja o mekar....är det svar nog.

Dessutom så kan du posta i offtopic.


Hahahah :lol :rofl :klappar
Kunde inte sagt det bättre själv
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Karin.81 skrev:
jag måste nog det..annars så får jag ju inte veta! :tungan
Aha, du vill verkligen veta!? Ok, då kan jag berätta sanningen för dig. Den är att för den absoluta majoriteten mentalt friska män har kvinnans mekaniska kunskaper ingen som helst inverkan på deras sexuella dragningskraften. Den är relaterad till individ, inte till verksamhet.

De som säger till dig att det är sexigt säger så för att de inte kan säga "fan vad stora och fina lökar du har" sådär utan vidare.
 

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
Bingo skrev:
De som säger till dig att det är sexigt säger så för att de inte kan säga "fan vad stora och fina lökar du har" sådär utan vidare.

Kan man inte?
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Henkka skrev:
Eh, jo... :rodnar Glöm det jag nyss skrev.

BTW är det bara jag som tycker att skinnställ praktiskt taget alltid är fult på flickor? De flesta skinnställ framhäver inte precis de egenskaper hos kvinnan som jag uppskatar. Gällivarehäng, jättebred rumpa och ingen byst är en rätt okvinnlig kombination. Lägg till hjälmhår... :3freak
 
Last edited:

KawaChris

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2004
Ort
sverige
Hoj
såld
Klart att tjejer kan lika bra som killar, precis som killar kan sy eller pynta hemma.. Det sexiga ligger i att en tjej som gör 'manliga' saker troligtvis också är självständig och stark person som klarar att gå emot könsrollerna. Sen är det nog också så att tjejer är redan tillräckligt annorlunda, det är sexigare med en tjej som är sig själv än med en som försöker vara feminin :hihi
 

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Karin.81 skrev:
Fortfarande en fråga till killar.... :tungan

Varför tycker många killar att det e så otroligt sexigt med tjejer som kör hoj och så....
eller om jag säger till en kille att jag bytt däck och olja på bilen, blir kommentaren ofta...."fan va sexigt, kan du det???"


VARFÖR skulle jag INTE kunna det? Bara för att jag e tjej????

att sammanföra världens två bästa ting är ju aldrig fel :) sporthojar och brudar :)
 

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Rimbo
Hoj
tt600
Ravetrancer skrev:
det var ett jävla gnäll, e du flata eller???
JAg menar dra upp såna frågor, om en kille kanske tycker det e sexigt med oljiga fingrar på en brud så betyder det inte att alla e det.....

Jag tex skiter i om du kan byta din olja själv men kan tycka att en brud i skinnställ e sexig, men samtidigt så tycker jag massa brudar e sexiga med andra kläder oxo.....

Känner du dig idiotförklarad när folk inte tror du kan byta olja själv???
Brudar brukar inte gilla att skitna ner sig så mycket och nej det är inte så vanligt att tjejer byter olja o mekar....är det svar nog.

Dessutom så kan du posta i offtopic.

Nej, jag e inte flata...men nyfiken.... Du verkar trevlig.... :va
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Karin.81 skrev:
tack... :) men vissa blev lite stötta tror jag.... :( inga namn....
jag blir inte stött, men ditt sätt får en o undra på om du hellre slickar än suger.
 

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Rimbo
Hoj
tt600
KawaChris skrev:
Klart att tjejer kan lika bra som killar, precis som killar kan sy eller pynta hemma.. Det sexiga ligger i att en tjej som gör 'manliga' saker troligtvis också är självständig och stark person som klarar att gå emot könsrollerna. Sen är det nog också så att tjejer är redan tillräckligt annorlunda, det är sexigare med en tjej som är sig själv än med en som försöker vara feminin :hihi
Tack för bra svar :)
 

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Rimbo
Hoj
tt600
Ravetrancer skrev:
jag blir inte stött, men ditt sätt får en o undra på om du hellre slickar än suger.

Tyckte du uttryckte dig lite klumpigt! men det e ok... :tungan

och jag vet att jag borde ha skickat i OT, men det blev fel och det e jag ledsen för..... :(
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Karin, strunta i om de inte gillar tråden. Man kan inte tycka om allt som skrivs.
Så ta inte åt dig personligen bara! De är rätt reko killar vissa utav dem ;)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Karin.81 skrev:
Synd att inte jag e blondin då... :tungan
ja faktiskt.. för jag tror jag är övre skiktet av Blondier (alltså smartare).. :p för om du vore blondin då så skulle .. äh. kl00:29 kockar min hjärna över.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top