En bild på mig och min svåger och en blåvit bil...

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
knutte_66 skrev:
Känns som man har 500 hästar i hojen när man kör nu. Halt som fan ju. Spinner på alla växlar. Snart fryser jag ihjäl tror jag...

Ta det jävligt lugnt bara! :crash

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
knutte_66 skrev:
Det är jag som kör min SpeedTriple 2001 på bakhjulet. Snett bakom mig ligger min svåger på min gamla Speed Triple av 1997 års modell. Han har en annan frontkåpa än min. Han har den smalare med bulan på. Som e snyggare. Ska bygga om min i vinter. Nu har även min nya små mörka blinkers. Så inget fejk med hojarna alltså!
Kuriosa och enormt off-topic: Mitt enormt stabila Triumph-minne påminner mig om att jag såg två lirare på varsin svart Triumph S3 modell pre-2002 som körde tillsammans ute vid Vaxholm i somras.

Frågan är nu om det var ni och i så fall, var det samma dag som denna numera ökända bild togs? :)

knutte_66

Jakob
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
Triumph Thunderbird
Det kan ju ha varit vi. Vid tillfället åkte även min bror med. Han som tagit den ökända bilden. Han kör en röd Ducati Monster 900 Special. Tilläggas ska kanske att jag faktiskt även ägt den hojen. Fast då var den svart. Och det är alldeles sant!
Idag åkte jag tunnelbana för första gången på läänge. Det tog en timme från Enskede till Stureplan. Med Trajjan tar det en kvart i rusningstrafik. -Fan jag längtar tills våren! Hoppas det blir plusgrader i höst/vinter så man kan köra hojen de dagar då det inte är snö.

Kör försigtigt! Det är tokhalt ute, och bilarna kör med sommardäck fortfarande...

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
När jag tittade lite närmare hittade jag tack vare mina bildkunskaper lite detaljer som kan stärka att det vara en polisbil...

Bifogat

• polis.jpg
    polis.jpg
    39.5 KB · Visningar: 727
Last edited:

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Maverick skrev:
RUTORNA?? vad har du för hoj?? BMW C1?? :p :hihi

E du lite punchig... eller?? :kocko

Jag kör massa* i månaden, tror du jag tänker frysa arslet på en hoj... Näe under 10C är det bil som gäller.... :D

/Z

*Ung. 150-200mil.... :arsele

knutte_66

Jakob
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
Triumph Thunderbird
Nä fan, e ni verkligen så tunna att ni ställar av hojarna bara för att det är lite kallare ute? Kolla på MC-buden. De kör året runt! Jag kör ju bara så länge det inte är snö. Visst e det halt och visst blir hojen skitig, men att sitta i bilkö på nynäsvägen e inte riktigt min grej. Föresten så är min bil inte så mycket varmare. En öppen höjd jeep med 33 tums hjul. Ja ni hajjar...

Gillar föresten den brinnande bilen! Snyggt! ;-)
Man kanske skulle göra ytterligare en bild... photoshop e kul...

Kör försiktigt (i era bilar) så ni inte köär på mig när jag gasar förbi er i köerna.

Peace and love!

chevafantast

www.nj-racing.com
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Kawasaki AR 125 -83
knutte_66 skrev:
SANNINGEN och ingenting annat än sanningen!

Det är jag som kör min SpeedTriple 2001 på bakhjulet. Snett bakom mig ligger min svåger på min gamla Speed Triple av 1997 års modell. Han har en annan frontkåpa än min. Han har den smalare med bulan på. Som e snyggare. Ska bygga om min i vinter. Nu har även min nya små mörka blinkers. Så inget fejk med hojarna alltså!

Bilen bakom oss är en Volvo. Ingenting annat.

Nu vet ni det.

Peace and love. *** Knutte_66

en volvo, men är det en polisvolvo eller inte?? :)

Dark_Messenger

Guest
Äh snuten skiter i att man slangar så länge man inte gör nått helt cp-galet som o typ kör över nån pensionär. Jag har mött de otaliga gånger på slangen här i byn o de skiter i det. Senast förra veckan mötte jag o polaren dom i Trosa. Bägge kom på slangen på väg in i samhället, harry bara blinkade med ljuskanonen mot oss och åkte vidare.

Vad ska de göra liksom? :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...