knutte_66 skrev:Känns som man har 500 hästar i hojen när man kör nu. Halt som fan ju. Spinner på alla växlar. Snart fryser jag ihjäl tror jag...
Ta det jävligt lugnt bara!
knutte_66 skrev:Känns som man har 500 hästar i hojen när man kör nu. Halt som fan ju. Spinner på alla växlar. Snart fryser jag ihjäl tror jag...
Kuriosa och enormt off-topic: Mitt enormt stabila Triumph-minne påminner mig om att jag såg två lirare på varsin svart Triumph S3 modell pre-2002 som körde tillsammans ute vid Vaxholm i somras.knutte_66 skrev:Det är jag som kör min SpeedTriple 2001 på bakhjulet. Snett bakom mig ligger min svåger på min gamla Speed Triple av 1997 års modell. Han har en annan frontkåpa än min. Han har den smalare med bulan på. Som e snyggare. Ska bygga om min i vinter. Nu har även min nya små mörka blinkers. Så inget fejk med hojarna alltså!
RUTORNA?? vad har du för hoj?? BMW C1??Zana skrev:Jo i morse fick jag skrapa rutorna. Lika kul varje gång.. (NOT)
Maverick skrev:RUTORNA?? vad har du för hoj?? BMW C1??
HahahaR1bjorn skrev:När jag tittade lite närmare hittade jag tack vare mina bildkunskaper lite detaljer som kan stärka att det vara en polisbil...
knutte_66 skrev:SANNINGEN och ingenting annat än sanningen!
Det är jag som kör min SpeedTriple 2001 på bakhjulet. Snett bakom mig ligger min svåger på min gamla Speed Triple av 1997 års modell. Han har en annan frontkåpa än min. Han har den smalare med bulan på. Som e snyggare. Ska bygga om min i vinter. Nu har även min nya små mörka blinkers. Så inget fejk med hojarna alltså!
Bilen bakom oss är en Volvo. Ingenting annat.
Nu vet ni det.
Peace and love. *** Knutte_66
en volvo, men är det en polisvolvo eller inte??
Hittade min gamla tråd, Volvon är ingen polisbil. Bilden var så jävla trist så jag fixade lite i photoshop.
(Nuförtiden åker man KTM 950 SMR och inte Triumph Speed III)
Peace alla gasglada knuttar.
När jag tittade lite närmare hittade jag tack vare mina bildkunskaper lite detaljer som kan stärka att det vara en polisbil...
Tack, vi har undrat länge nu...
Jobbigare kille får man fan leta efter
Hittade min gamla tråd,
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|