Torkel
Tvåtakt, dubbelt så bra!
Nix! Ja! PM!mafo skrev:2464192Lirar det på Mac? Om inte, vill du ha hjälp att få det att fungera?
Nix! Ja! PM!mafo skrev:2464192Lirar det på Mac? Om inte, vill du ha hjälp att få det att fungera?
Torkel skrev:2385499<skamlös plug>
Måste bara få tala om att i dag blev jag uppringd av George Vukmanovic.
George är mek åt Alvaro Molina och efter att ha testat mitt program Tracktimer i våras på Milans kvarglömda laptop så blev han så imponerad att Milan av taktiska skäl köpte en licens till honom. Sen sket det sig med Molinas team men det är en annan story.
George har mer coola idéer på G för Torkel.oscar skrev:2523627Detta är riktigt jäkla fräckt! Om du inte beger dig till Valencia (och ger ett bra intryck) så kommer du bli lynchad nästa år i den svenska sket-depån! Lycka till och jag hoppas verkligen att det går bra! tänk om du om ett par år glider runt i GP-depåerna med ett flashigt pass runt halsen och är lika självklar som Dr Costa!
Gustav O skrev:2523664George har mer coola idéer på G för Torkel.
Dr Torkel!oscar skrev:2523627...lika självklar som Dr Costa!
Torkel skrev:2464113Kan tillägga att jag precis fick ett mail där George lovar att se till att jag ska få demonstrera programmet för Jeremy mfl om jag tar mig till Valencias GP...
Jag tror minsann att det blir ett GP i år i alla fall!
oscar skrev:2523688Har man sagt A så får man FÖR FAAAAAN SÄGA B!!!!!!!!!
Dte var det jag tänkte på. Fränt om man får se TrackTimerloggan på alla Aprilior nästa år.Torkel skrev:2524440
Fast Gustav menar kanske det att Aprilias "elboss" var väldigt imponerad efter Georges demo och funderar på att se till att alla Aprilias fabriksförare ska använda Tracktimer för att ge enhetlig data till Aprilia racingavdelning? Det är ju rätt så coolt också, det måste medges!
Biljetter klara till Valencia, depåpass fixade, boende alla dagar (utom en, fan också!) också så nu är det bara hårt jobb med allt jag har tänkt lägga till innan demon. Tyvärr så har min riktiga dator krupp och bootar om sig slumpartat så jag får sitta på laptopen och lida...
OM Torkel skulle köra 125 måste han nog vara en av världens längsta 125 GP piloter. Det vore också coolt!willy skrev:2526799Grattis!
Snart kanske man kan skryta med att du har suttit och klämmt på min 125a på knutstorp!
Btw, blir det 125 för dig?
Jeremy Burgess...Torkel skrev:2464113...demonstrera programmet för Jeremy...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|