En bra dag

Krisse

Medlem
Gick med
22 Jun 2005
Ort
Örsundsbro
Hoj
Sprint ST -08 . VFR 1000 -98 -såld
hoppas hoppas hoppas! Se till att ta dig till Valencia, lycka till!
 
Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Coolt Torkel! Snart inte bara på front row i b-race utan även i MotoGP! :yoparty Dags för mig att ladda ner också tror jag även om jag måste installera Windoze. Linux-version (eller kompabilitet via t ex Wine) vore bäst men Mac kan också fungera, nästa dator blir en Mac Mini.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Detta är riktigt jäkla fräckt! Om du inte beger dig till Valencia (och ger ett bra intryck) så kommer du bli lynchad nästa år i den svenska sket-depån! Lycka till och jag hoppas verkligen att det går bra! tänk om du om ett par år glider runt i GP-depåerna med ett flashigt pass runt halsen och är lika självklar som Dr Costa!
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Nu har jag testat lite, var tvungen att installera pinsamt dåliga Windows XP för det vilket gjorde mig på dåligt humör efter timmar av fåniga frågor och säkerhetsuppdateringar så här kommer två saker jag observerade:

1. Preferens för om man vill ha AD eller RAD bör sättas ungefär som mm/inch.
2. Bränsleberäkningen bör fungera även på ett tidsbegränsat pass (t ex träning) och inte bara som nu med antal varv anpassat till race.

Rent allmänt verkar man ha en grym detaljkontroll på allt. :tummenupp
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Torkel skrev:
2385499 <skamlös plug>
Måste bara få tala om att i dag blev jag uppringd av George Vukmanovic.
George är mek åt Alvaro Molina och efter att ha testat mitt program Tracktimer i våras på Milans kvarglömda laptop så blev han så imponerad att Milan av taktiska skäl köpte en licens till honom. Sen sket det sig med Molinas team men det är en annan story.

Coolt Torkel :rock Grattis, hoppas allt går bra!
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
oscar skrev:
2523627 Detta är riktigt jäkla fräckt! Om du inte beger dig till Valencia (och ger ett bra intryck) så kommer du bli lynchad nästa år i den svenska sket-depån! Lycka till och jag hoppas verkligen att det går bra! tänk om du om ett par år glider runt i GP-depåerna med ett flashigt pass runt halsen och är lika självklar som Dr Costa!
George har mer coola idéer på G för Torkel. :)
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Torkel skrev:
2464113 Kan tillägga att jag precis fick ett mail där George lovar att se till att jag ska få demonstrera programmet för Jeremy mfl om jag tar mig till Valencias GP...
Jag tror minsann att det blir ett GP i år i alla fall! :D

Nu blir jag allt lite avis. Bra jobbat :tummenupp
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
B













:D
Fast Gustav menar kanske det att Aprilias "elboss" var väldigt imponerad efter Georges demo och funderar på att se till att alla Aprilias fabriksförare ska använda Tracktimer för att ge enhetlig data till Aprilia racingavdelning? Det är ju rätt så coolt också, det måste medges! :yoparty
Biljetter klara till Valencia, depåpass fixade, boende alla dagar (utom en, fan också!) också så nu är det bara hårt jobb med allt jag har tänkt lägga till innan demon. Tyvärr så har min riktiga dator krupp och bootar om sig slumpartat så jag får sitta på laptopen och lida...
 
Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Torkel skrev:
2524440:D
Fast Gustav menar kanske det att Aprilias "elboss" var väldigt imponerad efter Georges demo och funderar på att se till att alla Aprilias fabriksförare ska använda Tracktimer för att ge enhetlig data till Aprilia racingavdelning? Det är ju rätt så coolt också, det måste medges! :yoparty
Biljetter klara till Valencia, depåpass fixade, boende alla dagar (utom en, fan också!) också så nu är det bara hårt jobb med allt jag har tänkt lägga till innan demon. Tyvärr så har min riktiga dator krupp och bootar om sig slumpartat så jag får sitta på laptopen och lida...
Dte var det jag tänkte på. Fränt om man får se TrackTimerloggan på alla Aprilior nästa år. :)
Jag är inte alls avhundsjuk på att du ska åka. :mad:
Kolla med Gthyni här på forumet för han ska också åka ner och han kanske kan ha boende den dagen det inte funkade för dig?
 

willy

Alla sätt är bra, utom dem dåliga.
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Malmö
Hoj
Honda RS125-05, såld. Prototyp RSV Mille R
Grattis! :Bugar

Snart kanske man kan skryta med att du har suttit och klämmt på min 125a på knutstorp!

Btw, blir det 125 för dig?
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
willy skrev:
2526799 Grattis! :Bugar

Snart kanske man kan skryta med att du har suttit och klämmt på min 125a på knutstorp!

Btw, blir det 125 för dig?
OM Torkel skulle köra 125 måste han nog vara en av världens längsta 125 GP piloter. Det vore också coolt!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top