En död i Mölndal idag.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Fy. Otäckt........ :(

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
tankarna går till anhöriga

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Väldigt, väldigt obehagligt. Fyfan vad jag hoppas att det inte är nån man känner... Otroligt tragiskt oavsett, naturligtvis. :(

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
shit vad hemskt. :(
Det ligger ungeofär vid dalens grill va?
Undra om det kanske är någon av dom killarna som bränner runt på crossar här hela tiden, kör ju som riktiga dårar...

Last edited:

N_Rodstrom

Galen Medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
80cc
DUKEPUKE skrev:
2243084 En äldre herre, lämna 4 barn och fru efter sig... Tragiskt....

Min morbror, äldre å äldre? 51 år gammal, folk som inte kände han kunde inte tro att han var en dag över 40! Glad och pigg på livet, inga sjukdomar eller dyligt!Öppen för nya saker å var mycket teknik och motor intresserad, en sån "äldre person" som verkligen gick att snacka med! Eb ren chock för hela släkten så här i början av sommarlovet!
Har varit hos familjen där halva dagen och tröstat dom, den minsta(6 år) har precis börjat förstå vad som hänt!
Jag och min farsa(som förövrigt var väldigt nära vän med Peter) fick åka till morfar och förklara att hans son var död, första gången jag nånsin sett min morfar gråta!

Edit: Vadå 4 barn, 5 barn e rätt!

Örnie skrev:
2242132 kollade på det med, antar det va en långtradare som körde ut från den gatan och han körde rakt in i sidan :huvet

Han kom på den större vägen där, lastbilen kom från rullharvsgatan, kan inga fler detaljer, Kom gärna å lägg en blomma lr dyligt där i korsningen skall själv åka å göra det nån dag nu!

Adde-Gbg skrev:
2241925 shit vad hemskt. :(
Det ligger ungeofär vid dalens grill va?
Undra om det kanske är någon av dom killarna som bränner runt på crossar här hela tiden, kör ju som riktiga dårar...

Max 100 meter därifrån! Och bör tillägna att min morbror inte körde som ett FucKo;)

Last edited:

Zikoriath

Nu ännu drygare!
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Yamaha FZX 750
Beklagar verkligen sorgen. En fruktansvärd tragedi. Mina tankar går till familjen.

Kommer ha detta i bakhuvudet länge framöver när jag är ute och åker.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Vet vem det var... I nuläget är det helt oförklarligt hur det kunde inträffa. Lär garanterat inte kört som en galning i alla fall. :-(

saknar ord.................

N_Rodstrom

Galen Medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
80cc
Hur känner du han bagerah?

Vissa detaljer har släppts och det verkar som att Lastbilen har kommit och mötit Mc:n, och sedan svängt vänster snabbt utan att lägga märke till min käre morbror!
Morsan och Brorsan har varit me familjen på bårhuset å kollat på honom, det var tydligen givande för dom, vet inte om jag ska ta mig en titt med.Den minste fick känna på kroppen och frågade min bror "varför e pappa kall", då började min bror gråta!
Den minste har uppfattat vad som hänt och är upprörd, Han kom å frågade sin mamma om var pappa är? då sa hon att han var död, då sa han "tyst tyst", sen var han tyst en stund och ville kolla artikeln, så mamman fick visa honom var det stod, å då gick han å hämtade en svart tuschpenna å strök över varenda rad i artikeln, en efter en!

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...