En film att inspireras av, Huttenatt.com prod.

sark

Bitter och otrevlig
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
r6
Jag blir så trött. Är inte så familjär med torrents, kunde inte bli medlem på piratebay heller, bekräftelsemejlet kommer aldrig. Så om någon annan som är medlem där kan lägga upp den så skulle det ju gå.

Har du kollat så att det inte fastnat i spamfiltret?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Ni får ta och slänga upp den gamla rullen igen för de som missat den! Jag gillar hur ni kör luftkylt trots att ni har värstinghojar i garaget samt hur den eskalerar mot slutet i en orgie av jobbigt leråka samt vurpor.

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Hoj
Lite allt möjligt
Har du kollat så att det inte fastnat i spamfiltret?

Nej det har inte satt sig där heller... skumt. Men jag la till en till länk till en filehost sida så det får väll duga.. Vet inte hur snabbt det går därifrån, men antar att en del har bredband och att dom kan låta det stå på över natten.. Den som väntar på nått gött!!:tuttar

Ni får ta och slänga upp den gamla rullen igen för de som missat den! Jag gillar hur ni kör luftkylt trots att ni har värstinghojar i garaget samt hur den eskalerar mot slutet i en orgie av jobbigt leråka samt vurpor.

Jag har fixat lite nu så att länkarna på hemsidan går till min server här hemma. Så nu ska det gå att ladda hem alla filmerna (dock 10mbit), men jag ska encoda om dom till lite bättre kvalité ikväll tänkte jag så vänta lite med att ladda hem då... :banana

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Tycker ni gör bland de bästa mc-relaterade amatörfilmerna, extra plus för musiken. Keep it up!

Om ni ska göra längre klipp (>20 min) kan ni kanske lägga in lite mer handling, en röd tråd, och kanske lite humor.

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Hoj
Lite allt möjligt
Tycker ni gör bland de bästa mc-relaterade amatörfilmerna, extra plus för musiken. Keep it up!

Om ni ska göra längre klipp (>20 min) kan ni kanske lägga in lite mer handling, en röd tråd, och kanske lite humor.

oj oj oj. Bugar och bockar. pust, tur att det inte behövs handling i denna då. Den är ju bara 19:06, haha. Nej men jag tänkte göra den lite längre och lite mer handling, men jag hade inte så mycket matrial att arbeta med. Va lugn dock, det kommer nog fler rullar. Absolut en motardbus 2 rulle i sommar... fy fan det är långt till värmen känns det som...

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Hoj
Lite allt möjligt
Riktigt bra rulle! Men öva på att stå när ni kör, och knip med knäna vid steniga/stalpiga partier! Nån landade ju tom ett hopp sittandes hehe

Tackar.. Jovisst ska man stå då, svårt att få upp ett flyt bara när man hela tiden stannar för att filma.. Sen var det tjäle i marken också och det var bara jag som hade endurodubb så halt så in i. Inget annat jag kan skylla på? hahah :rolleyes:

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen