En film som jag har klippt ihop.

Weidmann

Stadspojke
Gick med
8 Sep 2009
Ort
Linköping
Hoj
R6-99
nej, de e helt underbart bra... då hinner jag betala av hojen o fixa körkort så ja inte missar en sekunds körning i vår/sommar/höst ! :D

asså hur farligt e de egentligen att köra sådär? har ingen känsla för vad som är riktigt farligt...
 

Hockenheim

entreprenör
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Katrineholm
Hoj
K5 Bana
nej, de e helt underbart bra... då hinner jag betala av hojen o fixa körkort så ja inte missar en sekunds körning i vår/sommar/höst ! :D

asså hur farligt e de egentligen att köra sådär? har ingen känsla för vad som är riktigt farligt...

Det där är ingen fara alls... Du kan nog köra dubbelt så fort utan problem. :tungan
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Som sagt Zajtar, dina backspeglar ligger fortfarande hemma hos mig... :tummenupp

hahahhah herregud dom hade jag totalt glömt av hahhaha..

edit:ingen som sparkar på nån utav bilarn .
Efter vi hade kört första klippet så åkte vi å tog en glass, skedde för många misstag kändes det som .

nej, de e helt underbart bra... då hinner jag betala av hojen o fixa körkort så ja inte missar en sekunds körning i vår/sommar/höst ! :D

asså hur farligt e de egentligen att köra sådär? har ingen känsla för vad som är riktigt farligt...

Du ska nog ta det lungt i början..
Man ska alltid ta det lungt.. men ibland växer djävulen i en FARLIGT
 
Last edited:

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
Alltså filmen var ju schyst som sådan men varför åker ni o trackaserar uppskrämda bilister?
Sitter man och kör så där kan det ju vara bra att ha i åtanke att man skrämmer en och en annan.
Har gjort det själv en gång i tiden men inte blev jag förvånad om någon vinglade till samt jag såg till att körda om med marginal.
Vi får ju tänka på hur vi beter oss om vi busar.
Kan ju inte få köra som idioter för att sedan gnälla på att vi sitter utsatt på en mc.
Men filmen var bra annars.:tummenupp
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Ni får inte va så aggresiva när ni kör. Förmycket koncentration läggs på fel saker. Ofta då det blir olyckor tyvärr.
Tyckte inte volvon gjorde så mycket fel jag för att "sparka" mot den.
Så ha lite skyla:tummenupp

hahahhah herregud dom hade jag totalt glömt av hahhaha..

edit:ingen som sparkar på nån utav bilarn .
Efter vi hade kört första klippet så åkte vi å tog en glass, skedde för många misstag kändes det som .



Du ska nog ta det lungt i början..
Man ska alltid ta det lungt.. men ibland växer djävulen i en FARLIGT
 

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
Inte snällt med sånna här filmer i januari! :4skrika

Blev sjukt hojsugen vill jag lova.
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Härlig film :tummenupp

Landvettervägen är en av mina favoriter och kan inte minnas att jag sett den på film, så en extra :tummenupp för det :)
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Ja det kan man väll säga att han gjorde:D den jäveln sprutade spolarvätska på oss:mad:

ja just det . det va ju det han gjorde har retat mig länge på det att jag inte mindes vad för fel han gjorde hahhahah:D

Ni får inte va så aggresiva när ni kör. Förmycket koncentration läggs på fel saker. Ofta då det blir olyckor tyvärr.
Tyckte inte volvon gjorde så mycket fel jag för att "sparka" mot den.
Så ha lite skyla:tummenupp



som sagt för min del så kändes det som jag gjorde för mycket fel i första klippet . när vi kör runt landvetter så vi vände efter det . tog en kaffe i stan istället kändes inte som en dag man skulle vara ute å köra faktist . men ja tänkte att kvaliten va så bra så den kunde ändå vara med i filmen ..
 
Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Låter vettigt! Vill inte va nån moralkärring. För jag har själv vart jefla sugen på att sparka in ett par dörar. Men men:gnissla

som sagt för min del så kändes det som jag gjorde för mycket fel i första klippet . när vi kör runt landvetter så vi vände efter det . tog en kaffe i stan istället kändes inte som en dag man skulle vara ute å köra faktist . men ja tänkte att kvaliten va så bra så den kunde ändå vara med i filmen ..
 

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Ort
Åbo
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Funderade också att det var lite urlöjligt att leka "cool" bara för att volvon inte kör 160 ;)
Men spolarvätska är förjävligt... I sådana fall skulle man gärna ha en påse småsten att hälla ut över huven på bilen. Eller klippa till en spegel vid omkörning. :p
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top