Nisse Järnet skrev:Gissa....
Jag menade med jämförelse med RGV 250 som är tunn som satan i botten.
Nisse Järnet skrev:Gissa....
DumDum skrev:För den vetgirige kan jag berätta att CBR250RR ligger på 45hk och rödstreckad vid 22000RPM.
Det finns någon sorts konstig regel i japan som begränsar 250cc till 45hk, 400cc till 59 hk och en massa annat lustigt så det är inte helt omöjligt att det finns några kusar till gömda någonstans där inne i den men det kommer nog Honda aldrig berätta.
Cool hoj Micke! Kul att se att det finns en och annan som inte behöver en 1000cc posörmoj bara för att köra.
Ok, tänkte välCarbon skrev:Jag menade med jämförelse med RGV 250 som är tunn som satan i botten.
Anthrax_e_gott skrev:Finns det förresten nån sida med fakta om lillbladen? Helst då med både r- och rr-modellen.
Anthrax_e_gott skrev:Med andra ord är en RR bara en poser-hoj...
Anthrax_e_gott skrev:Det börjar kännas som om hojen ligger nånstans mellan en tvåtakts-125 och en ditto 250. Känns nog kalas på riktigt slingriga banor/vägar.
cbr_micke skrev:den e kalasgrym på kurviga vägar ja, fifan, känns som man fuskar, men en 125a har ingen chans, nae där ska du inte jämnföra iaf inte de aprilia 125orna jag kört mot på bana..
Ligger snarare som en halv cbr 600 ungefär..
AdrenalineRush skrev:du svarade aldrig på hur den drar genom registret, dvs hur e bottendraget i den?
Josafan skrev:Det är ingen som har en uppdaterad länk till filmen? Jag måste visa jobbepolarna och den funkar inte!
Retep skrev:Åsså böjer vi oss fram, ända ner till tårna. Sen lyfter vi 1,5 års tråddvala ända upp i luften.
skoteridioten skrev:Jag har några cbr 250 & 400 filmer.. (inkl denna)
Om man googlar lite så finns de.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |