luka skrev:Först funkar länken, men när man peovade igen så var den död... Försökte med HLR, men vi förlorade länken som dödförklarades 040402 10:50. Saknad av många...
luka skrev:Och som genom ett under så återuplevede han och insåg att han var begraven levande! AHHH!!!!
MikkE skrev:kolla på filmen. hehe, bra åka, men fan va liten filmruta det var. maxade för fullt men då blev det bara pixligt
nomolas skrev:mm, visste att någon skulle märka det
det var så här, vi är inte så kunniga med att få in film till datan osså vidare så vi kom på den smarta lösnigen att vi spelar upp det vi har spelat in på TV:n osså filmar vi med webcamean på TV:n och på så sätt får in det i datan
//nomo
Det finns väl video-in på digitalkameran?nomolas skrev:mm, visste att någon skulle märka det
det var så här, vi är inte så kunniga med att få in film till datan osså vidare så vi kom på den smarta lösnigen att vi spelar upp det vi har spelat in på TV:n osså filmar vi med webcamean på TV:n och på så sätt får in det i datan
//nomo
yonsson skrev:Shit va stor den var. har laddat 65 meg nu
nomolas skrev:Förra hösten gjorde jag och två till en cykelfilm
Vi är absolut inga proffs på cykel men vi föröskte iaf
Det är min första film som jag har redigerat och vill gärna höra lite kritik och gärna lite tips på hur man kan göra istället.
Tack cayle för lånat utrymme
Filmen finns här
Får inte igång den.... vette fan varförMaZe skrev:ja tycker filmen e skit bra..... kanske för att ja va med i den hehe... kanske kommer lite mc filmer till sommaren oxå
yonsson skrev:Får inte igång den.... vette fan varför
ska testa divx fixa den
Edit: Det e ingen AVI-fil säger programmet. Men den heter avi på min dator. Har testat döpa om den till mpg...
"d e den senaste"..nomolas skrev:Har du Windows XP? Kör du med Windows Media Player 9 series?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|