shoik skrev:
Jag har en fråga om uppkörningen:
Hur går en "normal" uppkörning till?
Vilka moment är det man ska klara och vilka tider och vad ska man tänka på osv...
Hoppas man kan få svar på dom här frågorna
God natt alla
Men ikväll så ska jag vara snäll. Min första uppkörning till så att: Jag kom till uppkörningsområdet med hojen på släp.
Sen fick jag leta efter uppköringsgubben och efter 15min kommer han. Han gjorde sin entré på parkeringen genom att
kugga personen som hade uppkörning innan mej. Sen skakade vi tass och så visade jag regbeviset på hojen och så bor det av in till konbanan.
Väl framme så var det säkerhetskontroll som följdes av garagevändning och bromsprov.
Efter det så var det dax för konbanan, första gången kom jag in på 20,5sek (första gånen någonsin jag kör banan)
och då sa han att jag skulle gör om då jag missade borta i vändningen. På det 2'a försöket klarade jag det.
Nu var det hög tid att bege sej ut i trafiken
När vi väl kommer tillbaka till parkeringen där allt började coh det skulle avgöras om jag skulle hata honom i någon månad eller skaka tass och tacka honom så mycket. Nu började han riva i pärmar och grejjer och säga vad han ansåg mina brister var, den ena var att jag blinkade för sent (interkommen sprakade
) samt att jag missade i en rondell. men han ansåg att jag var mogen för att köra i trafiken på egen hand. Sen körde jag hem med min 125''a som toppade 80km/h