har ju inget med saken o göra Behöver inte vara rik för det. Jag äger en Suzuki Swift som bil. DeruP-son skrev:Känns som Swedie har det lite knackigt faktiskt...:
Hoj:
Gata: 04 R1 / NSB: 04 R1 / STD600: 05 CBR600RR
Dagens I-lands problem...
har ju inget med saken o göra Behöver inte vara rik för det. Jag äger en Suzuki Swift som bil. DeruP-son skrev:Känns som Swedie har det lite knackigt faktiskt...:
Hoj:
Gata: 04 R1 / NSB: 04 R1 / STD600: 05 CBR600RR
Dagens I-lands problem...
Swedie skrev:har ju inget med saken o göra Behöver inte vara rik för det. Jag äger en Suzuki Swift som bil. Deru
TotalSatan skrev:Det är ju det som är poängen, att få väck alla överflödiga annonser.
Så uppfattade jag det iaf !
campar skrev:Tycker även det ska finnas möjlighet till att redigera annonsen, typ sänka priset och dyl.
Swedie skrev:Hej alla!
Jag får tips ibland att ta betalt för annonsering för att sålla ut de oseriösa och de många dubletterna. I med betalningen börjar jag isåfall tillåta alla sorters annonser (förstås endast MC relaterat) även från företag. En anledning jag tar betalt är att jag vill få in pengar för min Roadracing-karriär, samt lite senare när det gått ett tag en uppgrading av Sporthoj.com's server. Vet att ibland så slöar sidan ner när det är lite över 500 online och bläddrar sidor.
Tror inte priset 20-50kr är avgörande utan hur stor chans har man att sälja är det man söker.
Personligen har jag använt blocket för att sälja hoj tog en vecka medans på bike ringde ingen och de var gratis.
Men jag skulle hellre betala här än blocket om jag visste att resultatet skulle bli detsamma
2ono skrev:Tror inte priset 20-50kr är avgörande utan hur stor chans har man att sälja är det man söker.
Personligen har jag använt blocket för att sälja hoj tog en vecka medans på bike ringde ingen och de var gratis.
Men jag skulle hellre betala här än blocket om jag visste att resultatet skulle bli detsamma
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|