En fråga..

Agent 007

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Ort
Skene
Hoj
1985, Yamaha DT 125 MX
Jo jag är helt ny här på forumet och detta är mitt första inlägg..:) Jag har en fråga angående den här "Fiddyn": http://www.xpit.se/prod-info.asp?pid={B2C01D62-61C8-4DF1-BCF7-D57A24D963B0} Om det finns möjlighet att regga den som en lätt mc genom att göra några modifieringar och sätta på blinkers osv? Tacksam för snabbt svar! Ledsen om det redan finns en liknande tråd, är ju som sagt ny här! Hare gött:tummenupp
 

Agent 007

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Ort
Skene
Hoj
1985, Yamaha DT 125 MX

Okej.. Det svaret gjorde inte mig särskilt visare:confused: Skulle uppskatta lite detaljer gärna.. Som typ vad det skulle kosta att regga, besiktiga och nödvändiga modifieringar om det skulle behövas..:) Tack

Någon??:p
 
Last edited:

madden

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Ort
sverige
Hoj
ingen
känns inte en sådan liten hoj något osäker att framföras på gatan? jag tycker iallafall den är lite liten :p

men det finns ju andra fiddys som är lätt mc reggade original, men de ligger ju på 17500:- antar att det är det som lockar att regga själv. jag skulle iallafall ringt vägverket eller något i den stilen och frågat :p jag är lite skeptisk till detta iaf.
 

Agent 007

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Ort
Skene
Hoj
1985, Yamaha DT 125 MX
känns inte en sådan liten hoj något osäker att framföras på gatan? jag tycker iallafall den är lite liten :p

men det finns ju andra fiddys som är lätt mc reggade original, men de ligger ju på 17500:- antar att det är det som lockar att regga själv. jag skulle iallafall ringt vägverket eller något i den stilen och frågat :p jag är lite skeptisk till detta iaf.

Okej jo det är nog en bra idé.. Hehe du har helt rätt, det är en rätt go känsla att man har gjort allt själv, typ reggat den själv osv.. Men jag ska ta och höra mig lite för. På vägverket och hos polisen, kanske också hos återförsäljaren.. Men om den verkar lite för liten, vad rekommenderar du då?:yoparty
 

Stoekh

******
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Flertalet olika
Nej, den går inte att regga.

Eller jo, det går, men då är det inte samma hoj och det är billigare, mycket billigare att köpa en riktig, som är reggad från start.
 

Agent 007

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Ort
Skene
Hoj
1985, Yamaha DT 125 MX
Okej.. Tack för alla svar. Men vart finnes dom färdig reggade då? Har letat runt lite utan resultat
 

Agent 007

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Ort
Skene
Hoj
1985, Yamaha DT 125 MX
Någon som kan svara vart man kan köpa sådana registrerade fiddys? Förutom Thriump eller vad dom nu heter..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top