Kawasaki/Nils
Gammal nybörjare
Jag har fått information om att LIDL butikerna kommer att ha Mc tema med början den 26 Mars.
Bra grejer till riktigt bra pris.
Är inte det en mat affär med konstiga saker från tyskland?
Dom har en massa grejer bland annat till mc under vissa aktivitetsveckor.
Jag har fått information om att LIDL butikerna kommer att ha Mc tema med början den 26 Mars.
Vad var det för märke och priser då¨?2822336Finska Lidl hade MC-prylar i måndags!
Då det är närmsta butik härifrån (5mil) så åkte jag dit och handlade två ryggskydd. Ett till mig och ett till min fru.
De hade otroligt lite av varorna och det var ett "endagserbjudande" så det gällde att vara tidig.
Då jag tagit ett Large och ett Small ryggskydd fanns det bara två medium kvar i hyllan då butiken varit öppen i 2½ timme!
Lycka till med fyndandet!
Kanske bara är jag men har haft rätt mkt problem med dragkedjorna på dessa, köpte två och båda har pajat där du plockar loss den till att bli en ryggsäck. Men används inte denna funktion så har de funkat grymt..Grimmt! Jag kan varmt rekommendera tankväskan, bättre än produker som kostar 1500 spenn!
Kanske bara är jag men har haft rätt mkt problem med dragkedjorna på dessa, köpte två och båda har pajat där du plockar loss den till att bli en ryggsäck. Men används inte denna funktion så har de funkat grymt..
Vad var det för märke och priser då¨?
...
Dock så skulle jag inte köpa tex. hjälm eller ryggskydd från LIDL.
Det är mest NONAME(märkeslösa) produketer.
Köper man tex. tankväska och ett regnställ så kanske det inte har så stor betydelse då de inte påverkar säkerheten så mycket.
Dock så skulle jag inte köpa tex. hjälm eller ryggskydd från LIDL.
Kanske bara är jag men har haft rätt mkt problem med dragkedjorna på dessa, köpte två och båda har pajat där du plockar loss den till att bli en ryggsäck. Men används inte denna funktion så har de funkat grymt..
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|