En glad NYHET!

Kawasaki/Nils

Gammal nybörjare
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Z 650 SR -81
Jag har fått information om att LIDL butikerna kommer att ha Mc tema med början den 26 Mars.
Bra grejer till riktigt bra pris.:)

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
De har faktiskt prisvärda grejer.

Regnstället om det är overallen är riktigt bra.
Kostade för 2 år sen bara 170 pengar :yoparty

diver6

Lite äldre, lite klokare.. hoppas jag ;)
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Ducati Diavel -11 Yamaha XJR 1300 -02 KTM 400 EXC -07 Honda CB 125 K3 -70
Last edited:

Maggy

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
MXR
Finska Lidl hade MC-prylar i måndags!
Då det är närmsta butik härifrån (5mil) så åkte jag dit och handlade två ryggskydd. Ett till mig och ett till min fru.
De hade otroligt lite av varorna och det var ett "endagserbjudande" så det gällde att vara tidig.
Då jag tagit ett Large och ett Small ryggskydd fanns det bara två medium kvar i hyllan då butiken varit öppen i 2½ timme!
Lycka till med fyndandet!

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
2822336 Finska Lidl hade MC-prylar i måndags!
Då det är närmsta butik härifrån (5mil) så åkte jag dit och handlade två ryggskydd. Ett till mig och ett till min fru.
De hade otroligt lite av varorna och det var ett "endagserbjudande" så det gällde att vara tidig.
Då jag tagit ett Large och ett Small ryggskydd fanns det bara två medium kvar i hyllan då butiken varit öppen i 2½ timme!
Lycka till med fyndandet!
Vad var det för märke och priser då¨?

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Grimmt! Jag kan varmt rekommendera tankväskan, bättre än produker som kostar 1500 spenn!

Indigo

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
690 SMC -09
Grimmt! Jag kan varmt rekommendera tankväskan, bättre än produker som kostar 1500 spenn!
Kanske bara är jag men har haft rätt mkt problem med dragkedjorna på dessa, köpte två och båda har pajat där du plockar loss den till att bli en ryggsäck. Men används inte denna funktion så har de funkat grymt..

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Kanske bara är jag men har haft rätt mkt problem med dragkedjorna på dessa, köpte två och båda har pajat där du plockar loss den till att bli en ryggsäck. Men används inte denna funktion så har de funkat grymt..

Jag visste inte att den gick o göra om till ryggsäck :rodnar

Den sitter fast väldigt bra iaf och är lagom stor.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Vad var det för märke och priser då¨?

Det är mest NONAME(märkeslösa) produketer.

Köper man tex. tankväska och ett regnställ så kanske det inte har så stor betydelse då de inte påverkar säkerheten så mycket.

Dock så skulle jag inte köpa tex. hjälm eller ryggskydd från LIDL.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
...

Vi vill ju inte skapa en lidl-tråd igen... men... en ryggskena från lidl är bättre än ingen ryggskena alls. En hjälm från lidl är bättre än den där gamla moppe-hjälmen man använder som skjutshjälm.

Kawasaki/Nils

Gammal nybörjare
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Z 650 SR -81
Det är mest NONAME(märkeslösa) produketer.

Köper man tex. tankväska och ett regnställ så kanske det inte har så stor betydelse då de inte påverkar säkerheten så mycket.

Med tanke på att dom har över 6000 butiker i Europa har jag svårt att tro att dom kan sälja några varor som är undermåliga.
De grejer som jag köpt där har hållit och fungerar utmärkt. Utan några som helst problem och dom var mycket billiga.

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina

Min har funkat hur bra som helst men jag tror jag har en äldre model för min går inte att ha som ryggsäck :va köpte min för två årsen.

Papi

Motoped
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Gamm-Daytona
Var i tid!

Tja,

Det jag kan rekomendera er är att vara i tid, helst redan vid öppning. Detta pga att det inte alltid kommer tillräckliga mängder för mer en timme eller två, och det kommer inte mer än det som finns framme.:mad:

Jobbar där så pappa vet.

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Hoj
S1000RR
"Det var värst vilka fina MC-produkter du köpt, men varför bär du hem det i lidl-kassar?" "Det är synd att hissen inte går hela vägen upp":va eller hur blir det?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag är grymt nöjd med tankväskan, den är super när man ska åka och handla, åka och bada, åka och hämta batteriladdaren för att bilen inte startar. (fråga mig inte hur jag vet det :huvet )

Jag har modellen som blir ryggsäck när man delar den i den understa dragkedjan, då blir det bara kvar en platta med kartfodral på tanken.
Dessutom är det en dragkedja till på mitten så att man kan expandera den på höjden, och givetvis ett kartfodral ovanpå hela väskan också.

Det är fan dragkedjor för mer än vad väskan kostar i butik, jag skulle bli seriöst ledsen om jag tappade bort den.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin