En hoj från 96 som gått 800 mil.. LOL

lillevars

RG 500-projektör
Gick med
9 Feb 2005
Hoj
Suzuki RG 500
Blommor i diket..

Du bjuder på detta med att "du luktar på blommor i diket" tjej, motorcykel,vingel,kast , dike, ....tussilago...
Nej jag ber om ursäkt inget illa ment...men kunde inte låta bli...

hojbrud skrev:
Vad menar du med det?
jag har kört nästan 1500 mil med min bandit i år..
varför skulle tjejer kör mindre än killar???
:D :D

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Pertan skrev:
Ingenting är omöjligt, vet att vi hade en VW1600 från tidigt 70-tal i mitten på 80-talet den hade rullat ca 2000mil samma ägare sen bilen var ny, han jobbade utomlands och gumman saknade körkort, hade han bytt olja någon gång så hade bilen varit i bättre skick rent mekaniskt.

Höhö, ja för sletan grabbar, jag hade en DKV bil, förkrigsmodellen ni vet, det här var strax före kriget och den ställde jag in i vebonn när kriget började, och vettni tusan tjuge år senare hade den inte gånn enne en meter ens, så fins var gössar ojoj jag har med historier om gamla bilar vettu..Någon som vill höra mer irrevelant bullshit så säg bara till.

// Nisse på Åsen

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Chronic skrev:
Höhö, ja för sletan grabbar, jag hade en DKV bil, förkrigsmodellen ni vet, det här var strax före kriget och den ställde jag in i vebonn när kriget började, och vettni tusan tjuge år senare hade den inte gånn enne en meter ens, så fins var gössar ojoj jag har med historier om gamla bilar vettu..Någon som vill höra mer irrevelant bullshit så säg bara till.

// Nisse på Åsen
Nära släktingar vet man ju om de ljuger eller ej! så de så nesse lelle

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Pertan skrev:
Nära släktingar vet man ju om de ljuger eller ej! så de så nesse lelle

Jag misstrodde dig inte en sekund, jag tyckte bara att det hade så lite med saken att göra att jag fick ansiktsryckningar :galen

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
Husa 650-05
När jag nyligen köpte min CBR 600 F4 så hade den gått 250 mil på 6 år. Killen har 10 hojar, 5 sportbilar och 2 företag så det är inte undra på om han aldrig har tid att köra. Det kändes nästan som ett rån att bara behöva betala $500 för den. :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Farsans frus hoj är av årsmodell 95 och har rullat ca 900 mil, hon har ägt den sedan den var ny. Roligare kan man ju ha med en hoj :död

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
lillevars skrev:
Du bjuder på detta med att "du luktar på blommor i diket" tjej, motorcykel,vingel,kast , dike, ....tussilago...
Nej jag ber om ursäkt inget illa ment...men kunde inte låta bli...

verkar i alla fall som att ingen kille tycker att tjejer kan köra hoj..
öppna ögonen, ni har inte hobbyn för er själva längre..

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag fyndade en bil som bara gått 4400 mil sedan -99. Servad i tid o stämplad servicebok o allt. :tummenupp

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
hojbrud skrev:
verkar i alla fall som att ingen kille tycker att tjejer kan köra hoj..
öppna ögonen, ni har inte hobbyn för er själva längre..

De enda som försvarar tjejer....Är tjejer. Förövrigt var det fler motorcyklar som stod registrerade på tjejer i mitten av åttiotalet än det är nu. Så det verkar som tjejer bakom styret är en hobby på kräftgång..

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Chronic skrev:
De enda som försvarar tjejer....Är tjejer. Förövrigt var det fler motorcyklar som stod registrerade på tjejer i mitten av åttiotalet än det är nu. Så det verkar som tjejer bakom styret är en hobby på kräftgång..

coolt viste jag inte..

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Folköl skrev:
När jag nyligen köpte min CBR 600 F4 så hade den gått 250 mil på 6 år. Killen har 10 hojar, 5 sportbilar och 2 företag så det är inte undra på om han aldrig har tid att köra. Det kändes nästan som ett rån att bara behöva betala $500 för den. :tummenupp

500 $ ? :Bugar

-dB

Gick med
27 Aug 2003
Hoj
r6 -06
Fürstenhoff skrev:
Har en Hayabusa som sedan tillverkningsåret 1999 har rullat mindre än 300 mil!! :7peta

Undrar vad som kommer att skrivas om denna när den säljs nästa vår!! :3freak

/Fürstenhoff.

men då räknar du inte in alla dynokörningar :tungan

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Master_ skrev:
Väljer att sluta ögonen och inte se eländet.. :hihi

Mjo du! Du kan blunda men verkligheten finns där ändå :hihi . Vem som sen kör mest, snabbast, busigast eller vad man nu vill förändrar inte faktumet att en del tjejer gillar hojar! Var glad för det du, annars vet jag iaf en som kunde fått det betydligt svårare att få till det med MC-hobbyn... :D

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Fürstenhoff skrev:
Har en Hayabusa som sedan tillverkningsåret 1999 har rullat mindre än 300 mil!! :7peta

Undrar vad som kommer att skrivas om denna när den säljs nästa vår!! :3freak

/Fürstenhoff.

varav 250 på slangen ? :hihi

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Låter osannolikt men inte omöjligt...

Har den haft få ägare, varför inte? Alla har ju inte förmånen att kunna åka 500-1000 mil om året även om man skulle vilja.

Min granne köpte en Busa från -99 förra året som rullat knappt 600 mil. Tidigare ägaren reste mkt i tjänsten och hann bara med korta svängar då och då.

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Fürstenhoff skrev:
he he he.

Ser ut som att det finns en risk att den återfinns i en Amerikansk tv kändis mc/bil samling nästa år så du har kanske inte helt fel!! :tummenupp

/Fürstenhoff.
Hmm...en vild gissning...Jay Lenos :)

Hur som helst brutalt! :Rockbanan

TLS

Nabbedäck
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
390, 570, 660, 1300
Jag tycker inte att det verkar otroligt, jag har en B12'a som inte rullat alls i år och endast 90 mil förra året. Skulle jag ha det snittet i 10 år så skulle det bli ca 450 mil på hojen. Man har annat att åka på och en rolig bil o.s.v.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...