hojbrud skrev:Vad menar du med det?
jag har kört nästan 1500 mil med min bandit i år..
varför skulle tjejer kör mindre än killar???
Pertan skrev:Ingenting är omöjligt, vet att vi hade en VW1600 från tidigt 70-tal i mitten på 80-talet den hade rullat ca 2000mil samma ägare sen bilen var ny, han jobbade utomlands och gumman saknade körkort, hade han bytt olja någon gång så hade bilen varit i bättre skick rent mekaniskt.
Nära släktingar vet man ju om de ljuger eller ej! så de så nesse lelleChronic skrev:Höhö, ja för sletan grabbar, jag hade en DKV bil, förkrigsmodellen ni vet, det här var strax före kriget och den ställde jag in i vebonn när kriget började, och vettni tusan tjuge år senare hade den inte gånn enne en meter ens, så fins var gössar ojoj jag har med historier om gamla bilar vettu..Någon som vill höra mer irrevelant bullshit så säg bara till.
// Nisse på Åsen
Pertan skrev:Nära släktingar vet man ju om de ljuger eller ej! så de så nesse lelle
lillevars skrev:Du bjuder på detta med att "du luktar på blommor i diket" tjej, motorcykel,vingel,kast , dike, ....tussilago...
Nej jag ber om ursäkt inget illa ment...men kunde inte låta bli...
![]()
![]()
![]()
![]()
hojbrud skrev:verkar i alla fall som att ingen kille tycker att tjejer kan köra hoj..
öppna ögonen, ni har inte hobbyn för er själva längre..
Chronic skrev:De enda som försvarar tjejer....Är tjejer. Förövrigt var det fler motorcyklar som stod registrerade på tjejer i mitten av åttiotalet än det är nu. Så det verkar som tjejer bakom styret är en hobby på kräftgång..
Folköl skrev:När jag nyligen köpte min CBR 600 F4 så hade den gått 250 mil på 6 år. Killen har 10 hojar, 5 sportbilar och 2 företag så det är inte undra på om han aldrig har tid att köra. Det kändes nästan som ett rån att bara behöva betala $500 för den.![]()
Fürstenhoff skrev:Har en Hayabusa som sedan tillverkningsåret 1999 har rullat mindre än 300 mil!!![]()
Undrar vad som kommer att skrivas om denna när den säljs nästa vår!!![]()
/Fürstenhoff.
hojbrud skrev:verkar i alla fall som att ingen kille tycker att tjejer kan köra hoj..
öppna ögonen, ni har inte hobbyn för er själva längre..
Master_ skrev:Väljer att sluta ögonen och inte se eländet..![]()
Fürstenhoff skrev:Har en Hayabusa som sedan tillverkningsåret 1999 har rullat mindre än 300 mil!!![]()
/Fürstenhoff.
Moviestar?Fürstenhoff skrev:Har en Hayabusa som sedan tillverkningsåret 1999 har rullat mindre än 300 mil!!![]()
/Fürstenhoff.
Hmm...en vild gissning...Jay LenosFürstenhoff skrev:he he he.
Ser ut som att det finns en risk att den återfinns i en Amerikansk tv kändis mc/bil samling nästa år så du har kanske inte helt fel!!![]()
/Fürstenhoff.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |