en hyllning till Robban W

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.
Även många kommer att kalla honom den braiga.



Karl Robert va de väl?.. :fakta
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.
Även många kommer att kalla honom den braiga.

Kan jag få din autograf Robban :gnissla
 

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Nä, den är såld :(
Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.
Även många kommer att kalla honom den braiga.

Du glömde det viktigaste smeknamnet som egentligen innefattar hela din personlighet:

MUPP
 

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ljusdal
Hoj
DT125R
Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.
Även många kommer att kalla honom den braiga.
:rofl :yoparty
 

Chribba

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
R6
Polly skrev:
Jag har inte alls svårt å visa mina känslor
:hördu :4skrika :6surkart :fatta! :finger :kulspruta

Ehhh? Har Robban en gång i tiden INTE besvarat dina känslor med samma värme som du önskade?

En del tjejer kan få för sig att man är bög eller dum i huvudet om man inte har känslor för dem...
 

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Nä, den är såld :(
Chribba skrev:
Ehhh? Har Robban en gång i tiden INTE besvarat dina känslor med samma värme som du önskade?

En del tjejer kan få för sig att man är bög eller dum i huvudet om man inte har känslor för dem...

:5sure
Nja, det var nog inte riktigt så det gick till..
 

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Nä, den är såld :(
Bikerbitch skrev:
Klart jag kan filma! Det är vad mediahookers är till för.
Vi ses i Sthlm till sommaren då? :yoparty

Varning! BB kan få en att säga jättekonstiga saker!! :eek: Jag är bara tacksam så länge hon inte lägger ut "min" film på sporthoj....
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Polly skrev:
Varning! BB kan få en att säga jättekonstiga saker!! :eek: Jag är bara tacksam så länge hon inte lägger ut "min" film på sporthoj....

Vi andra väntar med spänning.... ;)
 

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.
Även många kommer att kalla honom den braiga.


:rock

hmmm legenden som är större än spökåkaren här på SH har talat... :Bugar :D
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Hurtig skrev:
:rock

hmmm legenden som är större än spökåkaren här på SH har talat... :Bugar :D


Ja shitbacon Robban är den coolaste jag nånsin träffat.
Jag slutar aldrig att förvånas o förundras av alla våghalsiga o snillrika upptåg som han drar igång.
 

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Nä, den är såld :(
Mrlind skrev:
Ja shitbacon Robban är den coolaste jag nånsin träffat.
Jag slutar aldrig att förvånas o förundras av alla våghalsiga o snillrika upptåg som han drar igång.

Öhh.. :va Du måste förväxla honom med nån annan.
 

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
Mrlind skrev:
Ja shitbacon Robban är den coolaste jag nånsin träffat.
Jag slutar aldrig att förvånas o förundras av alla våghalsiga o snillrika upptåg som han drar igång.

jag har juh aldrig träffat legenden, men man börjar fundera på om han finns... eller är som spökåkaren! :D
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Hurtig skrev:
jag har juh aldrig träffat legenden, men man börjar fundera på om han finns... eller är som spökåkaren! :D

Jodå, han finns. Dyker upp lite här o där faktiskt. Man känner igen honom i och med att han har en takbox storlek mindre monterad på sin moppe dagtid... :)
 

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
Anneli skrev:
Jodå, han finns. Dyker upp lite här o där faktiskt. Man känner igen honom i och med att han har en takbox storlek mindre monterad på sin moppe dagtid... :)


hahaha... har inte hört uttrycket "takbox storlek mindre" förr om en sådan dära topbox eller vad de kallas.. :D


Edit: hmm blev 2 st svar...
 
Last edited:

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
Anneli skrev:
Jodå, han finns. Dyker upp lite här o där faktiskt. Man känner igen honom i och med att han har en takbox storlek mindre monterad på sin moppe dagtid... :)


hahaha... har inte hört uttrycket "takbox storlek mindre" förr om en sådan dära topbox eller vad de kallas.. :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top