En jäkligt snygg bil (ja du läste rätt).

Robban_C

Gubbfan åker knarr!
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Bimota KB1 -79, Katana 1168 turbo -82.
Tveksamt om det räcker för en originalare men bilderna föreställer ju replikor.
Replikorna finns från flera olika företag i allt från ren byggsats som kräver enormt stora arbetsinsatser och kundskaper till nyckelfärdiga bilar.
Byggsatserna borde faktiskt kunna hamna inom de belopp som en vanlig dödlig hojåkare kostar på sig. Många kanske inte kan hålla på med både och men ändå...
Har tidigare sett lite priser på byggsatser till Cobra, baserat på dessa kan jag gissa mig till att en byggsats med massa tbh (mekanik med mer som hämtas från annat håll än byggsatstillverkaren) kan hamna på ett par hundra flagg eller så. Då har jag tagit i rätt ordentligt men man ska ju komma ihåg att det återstår __mycket__ jobb!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Världens absolut snyggaste och sexigaste bil genom tiderna och jag tror den kommer förbli överst på listan resten av bilarnas historia! Min absoluta drömbil och förhoppningsvis har man råd nån gång att äga den, men nackdelen är väl att man måste bli kriminell för att ha råd :(

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Nicolas Cage (stava?) fick sin shelby GT500 efter inspelningen av "Gone In 60 seconds". Snacka om arbetsförmån :)

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...