SmiiX
Kawakisaki
Hehe med råge! Beror kanske lite på föraren också!
Jäla roliga ni e.. 260+ visar min mätare men då har jag drevat om hojen också så mätaren visar nog inte riktigt rätt...
Hehe med råge! Beror kanske lite på föraren också!
Nån jävla fördel ska man väl ha av att vara kvinna eller?Där ser man. Snittade 140 på bågen söderut på e6an idag. Tur att snuten inte såg mig då jag lider av tuttbrist!
Tjejer har lite mer tur
hmm min mätare går inte högre än 220!Jäla roliga ni e.. 260+ visar min mätare men då har jag drevat om hojen också så mätaren visar nog inte riktigt rätt...
Haha de såg inte att det var en kvinna. Hade hjälmen med spegelvisir o en munkjacka på skinnstället.....då syns inte brösten
Vad körde du för hoj sade du?
Seså, klart som fan de förstod att det var en tjej!Kawa Er6n
Kawa Er6n
Så det är bara tjejer som kör er-6n?Seså, klart som fan de förstod att det var en tjej!
Så det är bara tjejer som kör er-6n?
Min MAMMA har en er-5.
Klagar inte på hur de behandlade mig igår....jätteglad för att de gjorde som de gjorde!Tycker jag var helt lysande av bylingen. Fler sådana konstaplar och det finns hopp om livet. Du körde lite fort men inte vårdslöst och farligt, dom annonserar sin närvaro och problemet är löst. Bra både av polisen och dig.
Och jag hoppas att det inte beror på att du är överjävla asläcker generellt och att det är ännu värre i skinnställ. Men så kan det ändå inte vara?
Själv slapp jag en ombesiktning alternativt böter för bullerburkarna på min Ducati igår och det är jag väldigt glad för.....
För att?knäppte upp jackan
För att?
Det var varmt!För att?
No shit.såklart
Jo tjena, att blotta pattarna ger dig ju knappast någon rabatt, alla vet att snutten e ghey.Det var varmt!
Blottade inte pattarna.... Knäppte upp jackan bara!No shit.
Jo tjena, att blotta pattarna ger dig ju knappast någon rabatt, alla vet att snutten e ghey.
Hur vet DU att dom inte är det?Hur vet du att de är ghey?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|