En liten förfrågan...

Lortgrischefen

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Karlstad
Hoj
I mina drömmar den grymmaste...
Tjena! Jocke ifrån Dirtpig production här. För er som vare sig har sett eller hört talas om våra produktioner så håller vi på med olika extremesporter, t.ex streetstuntbike, hillclimb och FMX. Filmen "Dirtpigs" ligger för tillfället på en 1'a plats på försälningstoppen. 90 min. ren action med den bästa blandningen av extremesporter, skönaste svenska musiken och de bästa åkarna... men vi inte ger oss med det. Vi har börjat med den nya rullen så skulle vi vara tacksamma att få lite kritik och tips angående våran uppföljare. Många är det som filmar sina bravader ute i landet, men vad är det som ni vill se mer av? musikval? variation? Skriv några rader så kanske vi kan göra en ny storsäljare? För er som är intresserade är hemsidan WWW.DIRTPIG.COM där kan ni se våra trailers, se bilder och beställa filmer, lämna gärna en rad i gästboken/forumet.

Sitter ni inne med ideér eller matrial som ni vill delge eller medverka med i den nya filmen är det bara att höra av er! :tummenupp
dirtpigprod@hotmail.com
 

Lortgrischefen

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Karlstad
Hoj
I mina drömmar den grymmaste...
Swedie skrev:
Försök inte sälja filmen bara... :rolleyes: Då ryker tråden...
Grejjen var väl som jag förhoppningsvis framförde att vi behöver både få ros o ris angående vad en bra rulle skall innehålla, det finns väl ett antal åsikter därute som skulle vara bra att få ta del av....Ursäkta om jag var otydlig... :)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
(bannar)blicken på din avatar i kombination med "raka" inlägg blir jäkligt gestapo! Svidi:tummenupp
 

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Skogarna...
Hoj
Såld...
Vi vill se vanliga gathojar (med förare på då naturligtvis) göra sjuka saker..
Inte lika kul att se en hoj som är übertunad för 500 lök göra stunts, då tänker man att dedär går ju aldrig med min hoj.
Plus att folk gillar att se en likadan hoj som ens egen stunta osv..
 

_raffe_

Inte som alla andra
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Skattkärrs-getto
Hoj
ktm 640 bling bling edition
filmen va najs !!! gillar den starkt!!! har själv lite sjuka ideer till den nya filmen (ingenting som har gjorts på film tidigarre! det kan jag lööööva!!! )
jag är me o gör lite sjuka saker.....skoj med Karlstad på hoj-kartan men vi måste ha lite saker som är nyskapande !!! :yoparty
 

ChAoX

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
ska antagligen ha en 125 snart
man kan ju betala för hotmail . dom har ganska bra grejer endå 2gb inkorg och utkorg och snabbare mail o lite till
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top