En liten fråga om cbr 125 07

Tagge

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Honda cbr 125 07
Tjenna ! jo jag har då en Svart honda cbr 125r som det sitter ett leovince sbk helrör på som förövrigt går ganska bra. men har suttit och tänkt lite på dessa big bore kitten som finns till den tänker mest på malossis 166cc:

www.motorrad-bach.de / cbr 125 / i mitten på listan

men nu till själva frågan !

det verkar ju som denna cylindern är till 2006 årsmodell alltså med förgasare! men skulle jag kunna andvända denna endå även om jag har insprut ?. om inte vet ni någon cylinder som är speciellt till insprut så kan ni la skriva i tråden ?

BTW: här kommer en bild på mig och monstret:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Enda problemet skulle ju kunna vara om anslutningen till cylindern är olika beroende på om man har förgasare/insprutning.

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Enda problemet skulle ju kunna vara om anslutningen till cylindern är olika beroende på om man har förgasare/insprutning.

det problemet däremot känns fullt möjligt. Men ring till yamaha center dom kan garanterat ge dig svar! Om inte ring till nästa yamaha center. Prova med det i gbg dom är bra där tycker jag :)

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
2014 KTM Duke 690
det problemet däremot känns fullt möjligt. Men ring till yamaha center dom kan garanterat ge dig svar! Om inte ring till nästa yamaha center. Prova med det i gbg dom är bra där tycker jag :)

Det är nog mer troligt att få svar från ett honda center, eller?
:p

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
De lär väl inte bli billigt iaf :näsblod Ny cylinder vet jag inte va det kostar, men bänk typ 3500 för bänk å mappning ! Tycker du verkligen det är värt pengarna då du antagligen bara ska ha den i 1-2 år :confused: Måste medje att de är ett coolt prjoekt:)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!